Echt waardeloos inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een kansloze tie-break van Soderling![]()
. GSM Fed.
Nee, 415. Vorig jaar won hij er 450 voor zijn halvefinaleplaats, nu won hij er 35 met zijn tweederondeplaats.quote:
Greg Rusedski.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een homo is die BBC-commentator, hij blijft maar zeggen dat Federer de bal meer moet penetreren.
Schrijf ik z'n naam nog verkeerd ook.quote:
Ancic 5-1 achter in de tiebreakquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andreev - Ferrer 6-3 0-5.
Berdych verliest de TB van Hanescu.
Gicquel 2-0 in sets achter tegen Bozoljac.
Bellucci - Stadler 1-2 in sets.
Ancic is waarschijnlijk bijna klaar.
Ik dacht dat het een grapje wasquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Schrijf ik z'n naam nog verkeerd ook.
Ik weet dat sommingen hem liever bij de WTA zien, maar Ollie staat dus ook te spelen. Levert wel een 5-1 voorsprong in nuquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Andreev - Ferrer 6-3 0-5.
Berdych verliest de TB van Hanescu.
Gicquel 2-0 in sets achter tegen Bozoljac.
Bellucci - Stadler 1-2 in sets.
Ancic is waarschijnlijk bijna klaar.
Zouden hun iets weten dat wij niet weten>? Namelijk dat Nadal de laatste 4 jaar doping heeft gebruikt en zijn titels zijn afgenomen en naar de andere finalist is gegaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:01 schreef TheGeneral het volgende:
Aldus nu.nl...
Federer zonder setverlies verder
Uitgegeven: 25 juni 2008 20:08
[ afbeelding ]
LONDEN - Roger Federer heeft in de jacht op zijn zesde titel op Wimbledon woensdag geen schade opgelopen.
ANP
De Zwitserse nummer één van de wereld versloeg in de tweede ronde de Zweed Robin Söderling in drie sets: 6-3 6-4 7-6 (3).
In de eerste ronde, tegen de Slowaak Dominik Hrbaty, hoefde Federer ook geen set af te staan. De Zwitser, die al vijftien grandslamtitels op zijn erelijst heeft staan, speelt in de derde ronde tegen de winnaar van het duel tussen de Fransman Marc Gicquel en de Serviër Ilia Bozoljac.
Zoek de fout![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:14 schreef suus21 het volgende:
and I was right....http://www.cnbc.com/id/25346774
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
Suus, het lijkt dat je gelijk had![]()
Hoewel ze het in de bron ook niet helemaal zeker weten lijkt het alsof hij wel Nike schoenen aan heeft.
http://www.cnbc.com/id/25346774
Op Rosmalen had hij het ook. RG staat me ook iets van bij. Nieuwe manier van tapen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:09 schreef anon57 het volgende:
Leuk dat Federer sinds Roland Garros er drie grandslamtitels erbij heeft![]()
Ik zit trouwens Ferrer-Andreev te kijken, weet iemand misschien toevallig hoe lang Ferrer al die zwarte tape boven zijn knieen heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |