abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:17:56 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59679350

Nieuwe reeks, nu zijn bondscoachschap achter de rug is. En niet eens een negatieve titel!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59679512
Tijd Voor Positivisme

Ik heb in de aanloop naar en tijdens het EK een trainer gezien die wél emoties kon tonen en liet zien gegroeid te zijn. Dus Breach is gematigd positief. Al vind ik wel dat hij het nog steeds maar eens moet laten zien.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59679563
Ik ben benieuwd hoe hij het bij Ajax gaat doen.
pi_59679579
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:10 schreef MarkNMGN het volgende:

Als jij zo'n kwalificatie nog serieus neemt, dan ben je de enige.
Ik ken bijvoorbeeld nog een aantal Britten... Waarom zou je een kwalificatie niét serieus nemen?
quote:
Inderdaad mogen we er trots op zijn dat we ons hebben gehandhaafd in de poule des doods, maar toch kan je op de wedstrijd tegen Rusland wel enige kritiek op Van Basten hebben hoor.
Pff, tsja, misschien dat Hiddink het beter had gedaan... Maar Hiddink schijnt één van de vele coaches te zijn die never nooit meer bondscoach van Nederland wil worden vanwege de belachelijke en dieptrieste mentaliteit van het Nederlandse publiek. Persoonlijk had ik liever Van Basten als bondscoach gehad de komende twee jaar dan Van Marwijk maar ik ben blij dat er uberhaupt nog Nederlanders te vinden zijn die het aandurven en dus ben ik sinds twee weken een Van Marwijk supporter.
quote:
Hij hoefde van mij helemaal geen perfecte prestatie af te leveren hoor, het is alleen wel erg triest dat hij het WK opoffert om tijdens de kwartfinale EK beginnersfouten eerste klas (!) te maken waardoor je gewoon wordt afgedroogd door Rusland.
Dat slaat helemaal nergens op. Van Basten heeft helemaal geen WK "opgeoffert"... En dat hij dat gedaan zou hebben met de intentie om vervolgens beginnersfouten te maken slaat voorzover mogelijk nog minder ergens op.
quote:
Voor Nederland is 2x uitgeschakeld worden na de groepsfase op grote toernooien gewoon een slechte prestatie.
Nog meer onzin... Het is voor Nederland al een prestatie om zich te kwalificeren... Om dan vervolgens een poule met Frankrijk en Italie te overleven is een nog veel grotere prestatie. Om dan door Portugal of Rusland in de knock-out fase te worden uitgeschakeld is jammer maar helaas volkomen normaal. Het is bijna krankzinnnig om te verwachten of te eisen dat Nederland automatisch kampioen zou moeten worden
quote:
Niets meer, niets minder.
Maar voor jou is hij blijkbaar een held.
Voor mij is Van Basten inderdaad nog steeds een voetbalheld waar ik steeds méér respect voor krijg... Mag ik vragen wie de mensen zijn waar jij respect voor hebt?
pi_59679599
Ik ben benieuwd hoe hij het bij ajax gaat doen.
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:26:09 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59679616
Het is alleen niet te hopen dat hij bij Ajax ook eerst drieënhalf jaar aan iets vasthoudt, terwijl iedereen ziet dat het kut is. De afgelopen vier jaar zal Van Basten veel geleerd hebben, toch wordt Ajax pas zijn eerste klus als trainer/coach van een club, ben benieuwd hoe hij het er vanaf zal brengen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59679647
Is positief in de groepsronde opgevallen maar helaas toch weer enkele onverklaarbare wissels in de wedstrijd tegen de Russen!
Ben dus benieuwd!
pi_59679667
Ik zit vol vertrouwen
pi_59679684
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Het is alleen niet te hopen dat hij bij Ajax ook eerst drieënhalf jaar aan iets vasthoudt, terwijl iedereen ziet dat het kut is. De afgelopen vier jaar zal Van Basten veel geleerd hebben, toch wordt Ajax pas zijn eerste klus als trainer/coach van een club, ben benieuwd hoe hij het er vanaf zal brengen!
Als trainer van een club heb je meer veel meer druk dan als bondscoach.
pi_59679741
PSV, Feyenoord, Heerenveen én Twente hebben allemaal nieuwe trainers. Dat lijken mij toch wel de concurrenten voor Ajax, al kun je Groningen en AZ er misschien ook wel bijvoegen. Bij geen enkele club loopt het met een nieuwe trainer van een leie dakje en is het even wennen voor iedereen, dus dat is opzich wel gunstig.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:31:25 #11
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59679770
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik ken bijvoorbeeld nog een aantal Britten... Waarom zou je een kwalificatie niét serieus nemen?
[..]
Gezien de poule was het belachelijk geweest als je je niet had gekwalificeerd
quote:
Pff, tsja, misschien dat Hiddink het beter had gedaan... Maar Hiddink schijn één van de vele coaches te zijn die never nooit meer bondscoach van Nederland wil worden vanwege de belachelijke en dieptrieste mentaliteit van het Nederlandse publiek. Persoonlijk had ik liever Van Basten als bondscoach gehad de komende twee jaar dan Van Marwijk maar ik ben blij dat er uberhapupt nog Nederlanders te vinden zijn die het aandurven en dus ben ik sinds twee weken een Van Marwijk supporter.
[..]
Goed van hem hé.
quote:
Dat slaat helemaal nergens op. Van Basten heeft helemaal geen WK "opgeoffert"... En dat hij dat gedaan zou hebben met de intentie om vervolgens beginnersfouten te maken slaat voorzover mogelijk nog minder ergens op.
[..]
Misschien heeft hij het WK niet opgeoffert. Maar dan zijn er nog steeds beginnersfouten gemaakt die ik niet verwacht van iemand met zo'n achtergrond als speler en 4 jaar werkervaring.
quote:
Nog meer onzin... Het is voor Nederland al een prestatie om zich te kwalificeren...
Hierin verschillen we duidelijk van mening.
quote:
Om dan vervolgens een poule met Frankrijk en Italie te overleven is een nog veel grotere prestatie. Om dan door Portugal of Rusland in de knock-out fase te worden uitgeschakeld is jammer maar helaas volkomen normaal. Het is bijna krankzinnnig om te verwachten of te eisen dat Nederland automatisch kampioen zou moeten worden
[..]
Tegen Portugal was het misschien te verwachten, maar ook hier ontbrak het weer aan een goede mentaliteit/coaching vanaf de zijlijn.
Van Rusland moet je gewoon winnen als Nederland zijnde, klaar
quote:
Voor mij is Van Basten inderdaad nog steeds een voetbalheld waar ik steeds méér respect voor krijg... Mag ik vragen wie de mensen zijn waar jij respect voor hebt?
Een voetbalheld, ja. Een held als trainer? Nee.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59679866
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef DennieXL het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij het bij Ajax gaat doen.
Slechter kan bijna niet, zonder enige prijs dit jaar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59679913
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:35 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Slechter kan bijna niet, zonder enige prijs dit jaar.
JC-schaal
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:38:50 #14
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_59679949
tvp
A.F.C. Ajax
pi_59680085
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:31 schreef MarkNMGN het volgende:

Van Rusland moet je gewoon winnen als Nederland zijnde, klaar
En waarom dan? Omdat Russen sukkels zijn die niet kunnen voetballen? Of omdat "Wij Nederlanders" gewoon veel beter zijn dan Russen?
quote:
Een voetbalheld, ja. Een held als trainer? Nee.
Ik zal het nog een keer uitleggen... Het wordt steeds moeilijker voor de KNVB om iemand te vinden die de wil en het lef heeft bondscaoch te worden. Dat komt door de houding/mentaliteit van het Nederlandse publiek dat iedereen uitkotst die niet minstens kampioen wordt. Dat Van Basten het heeft aangedurft en vervolgens een hele lijst van records heeft gebroken als Bondscoach maakt hem voor mij een held. De manier waarop hij met alle onterechte kritiek en haatcampagnes is omgegaan maakt hem voor mij een nog grotere voetbalheld dan hij al was, iemand aan wie ik graag een voorbeeld neem. Ik zal het nog een keer vragen... Kan je wat mensen noemen waar jij respect voor hebt?
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:44:26 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59680104
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als trainer van een club heb je meer veel meer druk dan als bondscoach.
Je hebt meer faalmomenten, drie wedstrijden op rij verliezen en het kan onrustig worden. Maar goed, aan de andere kant heeft Marco van Basten genoeg ervaring met kritiek slikken, hij kan inmiddels wel wat hebben.
pi_59680162
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:43 schreef Tennessee het volgende:

Het wordt steeds moeilijker voor de KNVB om iemand te vinden die de wil en het lef heeft bondscaoch te worden. Dat komt door de houding/mentaliteit van het Nederlandse publiek dat iedereen uitkotst die niet minstens kampioen wordt.
Nog genoeg trainers die in de toekomst Van Marwijk kunnen opvolgen; Mario Been, Martin Jol, Co Adriaanse, Huub Stevens, Ron Jans, Foppe de Haan, Gertjan Verbeek, nieuwe trainers, etc.
quote:
Dat Van Basten het heeft aangedurft en vervolgens een hele lijst van records heeft gebroken als Bondscoach maakt hem voor mij een held.
En voor ons niet. Jij hebt daar argumenten voor, wij ook.
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:47:44 #18
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59680199
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En waarom dan? Omdat Russen sukkels zijn die niet kunnen voetballen? Of omdat "Wij Nederlanders" gewoon veel beter zijn dan Russen?
[..]

Ik zal het nog een keer uitleggen... Het wordt steeds moeilijker voor de KNVB om iemand te vinden die de wil en het lef heeft bondscaoch te worden. Dat komt door de houding/mentaliteit van het Nederlandse publiek dat iedereen uitkotst die niet minstens kampioen wordt.
Daar geloof ik niet in, sorry.
quote:
Dat Van Basten het heeft aangedurft en vervolgens een hele lijst van records heeft gebroken als Bondscoach maakt hem voor mij een held. De manier waarop hij met alle onterechte kritiek en haatcampagnes is omgegaan maakt hem voor mij een nog grotere voetbalheld dan hij al was, iemand aan wie ik graag een voorbeeld neem.
Geweldig, al die records met lelijk afbraakvoetbal. Zijn prestaties op eindtoernooien zijn misschien ook wel een record waard: één van de minst presterende bondscoaches ooit
quote:
Ik zal het nog een keer vragen... Kan je wat mensen noemen waar jij respect voor hebt?
Daar zie ik het nut niet zo van in.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59680259
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:46 schreef RayMania het volgende:

Nog genoeg trainers die in de toekomst Van Marwijk kunnen opvolgen; Mario Been, Martin Jol, Co Adriaanse, Huub Stevens, Ron Jans, Foppe de Haan, Gertjan Verbeek, nieuwe trainers, etc.
Hoeveel uit dat lijstje willen/durven dat ook?
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:51:42 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59680289
Marco van Basten is gewoon drie jaar te lang doorgegaan met het verkeerde systeem, ook al werd er van alle kanten geschreeuwd dat het verkeerd was, hij bleef heel principieel hetzelfde voetballen. Nu hoop ik maar dat hij dat eigenwijze achter zich heeft gelaten, dan kan het best nog wat worden met Van Basten.
pi_59680485
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hoeveel uit dat lijstje willen/durven dat ook?
Er hoeft er maar één te willen en te durven. Je hebt ook nog trainers die in het verleden bondscoach zijn geweest; Frank Rijkaard, Louis van Gaal (revanche?). Advocaat is ook ooit teruggekeerd bijvoorbeeld en een Hiddink heeft na Nederland nog drie landen gehad (niet dat hij terugkomt...). Maar genoeg keuze dus, het blijft een mooie job.
pi_59680574
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:47 schreef MarkNMGN het volgende:

Geweldig, al die records met lelijk afbraakvoetbal. Zijn prestaties op eindtoernooien zijn misschien ook wel een record waard: één van de minst presterende bondscoaches ooit
Servië/Montenegro - Nederland 0 - 1
Nederland - Ivoorkust 2 - 1
Nederland - Argentinië 0 - 0
Portugal - Nederland 1 - 0
Nederland - Italië 3 - 0
Nederland - Frankrijk 4 - 1
Nederland - Roemenië 2 - 0
Nederland - Rusland 1 - 3

8 gespeeld, 5 gewonnen, 1 gelijkspel en 2 verloren. 13 doelpunten voor en 4 tegen... Niet wat ik had gehoopt maar zeker niet een van de minst presterende bondscoaches en afbraakvoetbal??? Dacht ut niet...
pi_59680646
Lekker boeiend die cijfertjes. Alleen jij bent degene die daar enige waarde aan hecht. Op het WK van 1998 gingen we met vijf punten door naar de 1/8e finale en uiteindelijk halen we de halve finale. Op het EK van 1988 gingen we met zes punten naar de halve finale en we winnen het EK. Een goed resultaat in de groepsfase is geen garantie voor de eindfase .
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:05:18 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59680677
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:04 schreef RayMania het volgende:
Lekker boeiend die cijfertjes. Alleen jij bent degene die daar enige waarde aan hecht. Op het WK van 1998 gingen we met vijf punten door naar de 1/8e finale en uiteindelijk halen we de halve finale. Op het EK van 1988 gingen we met zes punten naar de halve finale en we winnen het EK. Een goed resultaat in de groepsfase is geen garantie voor de eindfase .
Klopt, integendeel zou ik bijna willen beweren.

Speel ook liever kut in de groepsfase om daarna potten te breken dan andersom, we hebben hier niets aan.
pi_59680694
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:01 schreef Tennessee het volgende:

[..]
Er zit al meer dan een jaar een kras op je plaat.
Kan je niet beter een weblog starten zonder commentaar functie? Dan ga je veel tijd overhouden.

Lees: Je bent irritant voor de zoveelste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')