Kijk, nog zo'n zoepertquote:
Und dan....?quote:
Ik een nieuwe blouse en een vestquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:56 schreef Samzz het volgende:
Joooohw! Ik heb net nieuwe schoenen gekocht
En ik was bij de V&D om m'n cosmetica en pruttel weer aan te vullen en ik dacht, ik koop meteen even een flesje parfum. Nu blijkt bij thuiskomst, dat ze het parfum niet heeft aangeslagen... Was weer een gelukje dan.
En toen ik door m'n straat liep, struikelde ik over een bal en nu is m'n knie pijnlijk
Niks voor mijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik las geblowd...Wel goed bezig dan, en jij sterkte met je rug en knieën
Oh, en vergeet de zere vingertjes niet!
Ik ben m'n nieuwe schoenen aan het inlopen! Ze zijn zó tof, met bandjes over de wreef, verder helemaal open en een 10 cm hak
Ik zou inderdaad flink bang worden als ik jou op mijn schoenen zag lopenquote:
He bah, hakken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik las geblowd...Wel goed bezig dan, en jij sterkte met je rug en knieën
Oh, en vergeet de zere vingertjes niet!
Ik ben m'n nieuwe schoenen aan het inlopen! Ze zijn zó tof, met bandjes over de wreef, verder helemaal open en een 10 cm hak
Moet je eens zien hoe vlot ik kan zijn met m'n hakjesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:59 schreef Rumille het volgende:
Geef mij maar gewone schoenen, lekker vlot.
Ik sprint je eruit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe vlot ik kan zijn met m'n hakjes
Quickssquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
heb ook een nieuw paar Quick en nieuw paar Le Coq Sportif![]()
Ik had het niet over sprinten hoor... heb ik straks m'n hakken naar de kloten zeker! Maar ik kan er vlot op doorstappen hoor en ook rennen jaquote:
Vooral in het begin. Maar ik begin bepaalde delen van Groningen nu toch ook best te waarderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef Blawh het volgende:
Al heimwee?
Is dat niet gewoon dat iedereen wat mee neemt en dat deelt met de rest? Dus drank en hapjes e.d.?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:47 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat een deelfeest is.
StYlowzZzZz!!! Welke?quote:
Zelfde nicknamequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:40 schreef Rumille het volgende:
Ik las het vanochtend in de krant, dacht er meteen aan. Hij is het dus?
Tuurlijk wel man. Zou echt allemaal TE toevallig zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zelfde nickname
Zelfde leeftijd
Zelfde woonplaats
Zelfde opleidingsniveau
Guess so. 100% zeker is het natuurlijk nog niet.
En dat die ouders niets doorhadden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Zou echt allemaal TE toevallig zijn![]()
Wat een gillert dit, dat ie ook nog bij zijn ouders bleef wonen met paar mln op de bank![]()
Whehe iddquote:
Denk dat het er helaas niet inzit, einde van de middag ff pitten, misschien dat het dan beter gaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd! Vanaaf nog naar Michel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |