Agossiequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bedankt moat!! Sprokkel al mijn moed bij elkaar om dit verschrikkelijke gebeuren te verwerken
Joh? Lachen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben zaterdag waarschijnlijk op de Wiezo te vinden![]()
ga met de vriendin mee, die woont in Vriezenveenquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joh? Lachen!
Helaas ben ik er niet, party van een vriend die geslaagd is.. Lekkere planning ja
Dat dus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
Helaas ben ik er niet, party van een vriend die geslaagd is.. Lekkere planning ja
Ach jaaaa, vermaken ons daar ook welquote:
lijpeshitouwe, JWTZ!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach jaaaa, vermaken ons daar ook wel!
Kun je mooi genieten met Anita Meijer, Remco!
Whehe zekers! Niet druk op je werk? Laatste tijd aardig veel hier te vindenquote:
geen sociale controle, ene collega heeft een andere baan en had afgelopen vrijdag laatste werkdag hier. andere collega is op vakantie, dus ben alleen op het kantoortjequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe zekers! Niet druk op je werk? Laatste tijd aardig veel hier te vinden!!
Chill! Als je savonds ook nog voor je baas werkt mag er best een beetje ontspanning zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen sociale controle, ene collega heeft een andere baan en had afgelopen vrijdag laatste werkdag hier. andere collega is op vakantie, dus ben alleen op het kantoortje
en 's avonds ook vaker hier te vinden
de 'hier' in de tweede zin sloeg op FOK! en niet op het werkquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Chill! Als je savonds ook nog voor je baas werkt mag er best een beetje ontspanning zijn!
Nop, doe ik niet aan mee. Vind het iedere dag Tour volgen al mooi genoeg.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Blawh, doe je nog mee met Tubantia??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
oh lolquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de 'hier' in de tweede zin sloeg op FOK! en niet op het werk
Wheh eoke, net al ff zitten puzzelen hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nop, doe ik niet aan mee. Vind het iedere dag Tour volgen al mooi genoeg.
Cheers mate!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wheh eoke, net al ff zitten puzzelen hoor!! Vanaaf wiezo? Eerst bij mij ff voetbal kijken??
En feli Guitar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:congratzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik blijf vanavond thuis, www.slechtepasse.nl. Hoop morgen weer van de partij te zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wheh eoke, net al ff zitten puzzelen hoor!! Vanaaf wiezo? Eerst bij mij ff voetbal kijken??
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi!
Alwéér terug in Nijverdal
Moet nog wat dingen regelen enzo, en ik moest jullie natuurlijk iets vertellen:GefeliciteeeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik blijf maar een keer thuis dit jaar. Misschien nog ff naar Goorquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef ReMcOrE het volgende:
veel plezier bij de Wiezo voor de mensen die gaan
ciao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |