thnxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, gefeliciteerd.
ben ik goed inquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:55 schreef Oldenzaal het volgende:
Boeiende gesprekken gaande hier!
quote:
ook weer thuisquote:
Hoiquote:
Ik mocht vanmorgen ook niet uitstappen in Almelo, want ik moest naar Nijverdalquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
Ik mocht gister avond de trein niet uitstappen in AlmeloZo'n gare buitenlander was stennis aan het schoppen, we moesten wachten tot de politie er was... Komen ze aankakken met tien man sterk
Je mocht wel uitstappen, alleen moest je daar niet zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mocht vanmorgen ook niet uitstappen in Almelo, want ik moest naar Nijverdal
het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen, in almelo is altijd wat te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
Ik mocht gister avond de trein niet uitstappen in AlmeloZo'n gare buitenlander was stennis aan het schoppen, we moesten wachten tot de politie er was... Komen ze aankakken met tien man sterk
mooi. ik heb gehoord dat in almelo altijd wat te doen is namelijkquote:
eigelijk niet zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Samzz het volgende:
Iemand nog roddels?
Inkopen doen voor m'n stage straks, luieren, zonnen, m'n mannetje verwennen en volgensmij heb ik vrijdag nog een feestje om vervolgens zaterdag naar het Betuws Spektakel te gaanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eigelijk niet zo.
wat doe je deze week?
Dit jaar meegedaan, alleen met de 10 km...quote:
Ik klik tegenwoordig al geen youtubelinkjes meer aan op FOK! Het is toch altijd Rick.quote:
Hey, we gaan niet dreigenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Hou je kop. Anders sla ik jeIk weet waar je huis woont zwa
Hij zat bij mij op school en is een miniatuur klein vervelend rotkleutertje met een grote bekquote:
Toevoegen aan iets wat volgens mij lijkt op een slowchat voor tukkers?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:56 schreef Blawh het volgende:
Kun je ook wat aan het topic toevoegen ipv Rumille bashen?
Almelo heeft best iets goeds...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:02 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Toevoegen aan iets wat volgens mij lijkt op een slowchat voor tukkers?
Of mis ik iets en is dit niet een slowchat op regio
Ik woon in Almelo, daar is nooit wat te doen, wat valt er toe te voegen?
Anyways, ik ga iets nuttigs doen: Gezelligheid met mijn vriendin
houd je bek kutnewbiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:02 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
maar je moet het er zelf insteken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Almelo heeft best iets goeds rondlopen..
Volgens mij is deze kutnewbie niet zo gewenst in ons doorgaans gezellige ToF-topic.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:02 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Jij verneukt mijn postquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je moet het er zelf insteken?
quote:
zoals ik al zei, je moest er iets insteken?quote:
Ja ja! Ik zal de NASA eens op je afsturen, en daarna Balkenende. Dat zal je toch eens lerenquote:
San, niet zo dreigen nuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ja! Ik zal de NASA eens op je afsturen, en daarna Balkenende. Dat zal je toch eens leren
Nee je moet er niks insteken!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoals ik al zei, je moest er iets insteken?
hmmz. ben ik zo slim dat de NASA mij wil hebben?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ja! Ik zal de NASA eens op je afsturen, en daarna Balkenende. Dat zal je toch eens leren
Denk ik niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. ben ik zo slim dat de NASA mij wil hebben?
Nee, dat is homo.quote:
no homoquote:
nee, ik heb familiedag zondag en geen geld voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaan er nog mensen naar Bruins Zondag?
Niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik heb familiedag zondag en geen geld voor.
ben er trouwens nog nooit geweest
Ik zal me zaterdag inhoudenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef Samzz het volgende:
Bruins is wel tofMaar ik ga niet. Ik ben lam zondag.
quote:
* rulerofdeath vangt de ogen weer opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:34 schreef Samzz het volgende:
*rolt nu ontzettend met d'r ogen*
van deze pagina (als je 50posts/pagina hebtquote:
en wat wil je daarmee zeggen?quote:
tjah, dat hej mangsquote:
alleen spreken?quote:
Bruins is sowieso tof!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef Samzz het volgende:
Bruins is wel tofMaar ik ga niet. Ik ben lam zondag.
Ik ook hoor, misschien is dit een troost voor jequote:
en heb je dan ook 3 weken vakantie?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook hoor, misschien is dit een troost voor je!
ik heb er al bijna 1 week alleen thuis opzittenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:11 schreef Samzz het volgende:
Pa en ma gaan vanavond op vakantieLekker een hele week alleen thuis voor ik op stage ga
de airco houdt het hier binnen lekker op 23 gradenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |