Volgende update !
We knallen lekker door dus het werd weer eens tijd om foto's te gaan maken...
We waren gebleven bij zolder dus zal die eerst even afmaken:
![]()
Trapgat heb ik afgewerkt met de stukken laminaat wat ik over had, en gelukkig had ik nog precies 4 delen over dus rondom de planken wat smaller gemaakt en de naden afgekit.
Schroeven zitten er in dus er is niks gelijmt, maar dit heb opgelost met kleine schroefdopjes.
![]()
Trapgat rondom met aluminium profielen die met schroeven door het laminaat zijn geschroeft in de platen die er onder zitten dus daar zit geen beweging meer in

![]()
De doorgan naar de grootste ruimte en je kan zien dat het witte de ruimte wel groter doet lijken...
Rechts op de foto kan je de beugel zien die ik van m'n pa heb gekregen... Komt uit een oude sloopwoning van een bejaarde, dus een paar dagen in de azijn om de kalk eraf te krijgen maar dan heb je ook wat

![]()
![]()
Om er maar een voor en na in te gooien

Hierin kan je zien dat er een aardig verschil in zit, en nu alles klaar is het no steeds scheef is maar dit lang niet zo erg is als het leek.
Alle leidingen langs het plafond heb ik weggewerkt onder een lat waarmee ik ook de naad van het plafond netjes weg heb kunnen werken.
Ook op deze foto de kantlatten die ik overal heb geplaatst, want dan lijkt het toch net even wat netter dan dat je de naad alleen maar afkit...
![]()
Ketelwand netjes gesaust, keteltje afgeplakt en gaan... Verder niks over te vertellen eigenlijk
![]()
Op zolder ook maar een kast gemaakt voor winterkleding enz, anders moet je dat gaan opvouwen en in dozen stoppen dus dat is ook ruk.
Echter de kast gekregen en bleek 170 cm hoog te zijn en de zolder maar 168,5... Dus alle delen in de auto, op maat laten zagen bij de plaatselijke Gamma.
Kom terug, alle gaten er opnieuw in gemaakt, kast naar boven gesleept... In elkaar gezet, wil de bovenste schroeven erin maken en die krijg ik niet onder die hoek...
Dus weer de kast naar beneden, weer naar de Gamma, weer zagen, weer gaten maken en hoppa, hij paste...
Maar aangezien de gleuven van de deuren bovenin weggezaagd waren moest ik iets verzinnen om die er weer in te krijgen...
Bovenfrees was geen optie dus toen maar de deuren in een klem gezet en met een flex een nieuwe "glij" gleuf gemaakt...
Oh ja, tip voor de mensen die het ook zo uit willen voeren... SPAANPLAAT EN EEN AFBRAAMSCHIJF GAAT NIET EN IK HERHAAL
NIET SAMEN !
Dus effe raampje of deurtje open zetten, want het schijnt nogal te roken...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]