Hoeveel heb je der ontmaagdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Een keer geweest..
Aja, die postte je ook al in het Sneakerz topicquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]Benny Rodrigues Funkerman Sidney Samson Skitzofrenix
ahhw... komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga in September Naar schotland![]()
* Heeft nog geen rijbewijs of auto en is jaloers
Preciesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies. Ik dronk vroeger altijd veel bier maar daar is de lol nu ook wel vanaf. Ik stap al bijna twee jaar zonder alcohol. Gaat prima al heb ik soms een uitschieter met drank, maar ach dat hoort erbij he
.
quote:
JIPJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
quote:
* wordt blij van knuffelquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack geeft cali een knuffel
kopje koffie/thee glas fris?
kijk dat is wat we willenquote:
blijquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk dat is wat we willenblije mensen
Dat ken ik. Nu heb ik maar 2-3 biertjes nodig en ik ben al aangeschoten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies. Ik dronk vroeger altijd veel bier maar daar is de lol nu ook wel vanaf. Ik stap al bijna twee jaar zonder alcohol. Gaat prima al heb ik soms een uitschieter met drank, maar ach dat hoort erbij he
.
En dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ken ik. Nu heb ik maar 2-3 biertjes nodig en ik ben al aangeschoten.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporten helpt
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
gaat alleen zo lastig op je stagequote:
Even de trap een aantal keer op en afquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef tripack het volgende:
[..]
gaat alleen zo lastig op je stageren maar even naar boven om koffie te halen dan
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef tripack het volgende:
[..]
gaat alleen zo lastig op je stageren maar even naar boven om koffie te halen dan
Verleden week dinsdag tijdens Nederland - Roemenie dronk ik 2 biertjes en kwam halflam de tent uit.. maar dat kwam misschien ook omdat ik vlak voor de wedstrijd nog 2 uur getraind had.quote:
kkijkt men me wer heel raar aan:D zo gehorig als de pestquote:
quote:
Vorig jaar op de laatste dag van de nijmeegse vierdaagse kon ik naar binnen gieten wat ik wou...Maar ik werd niet dronken omdat ik de 6 dagen daarvoor hetzelfde had gedaan en gewoon resistent tegen de alcohol was gewordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden week dinsdag tijdens Nederland - Roemenie dronk ik 2 biertjes en kwam halflam de tent uit.. maar dat kwam misschien ook omdat ik vlak voor de wedstrijd nog 2 uur getraind had.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
kkijkt men me wer heel raar aan:D zo gehorig als de pest
[..]zo en terug
Moet je ook je presentatie nog maken?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
ben maar op mijn stage gaan zitten.. hier krijg ik iets meer voor elkaar als thuis
jup.. hoewel ik bij mij vorige presentatie om mijn vorderingen te laten zien al eigenlijk een goede presenatie had, dus een paar aanpassingen is voldoendequote:
Ja dat dacht ik ook.... Maar ik maak er toch iets heel anders van omdat ik nu mn resultaten wil laten zienquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. hoewel ik bij mij vorige presentatie om mijn vorderingen te laten zien al eigenlijk een goede presenatie had, dus een paar aanpassingen is voldoende
lekker hoor zo'n actief bakkie koffiequote:
ja ik was toen al grotendeels klaar en had eigenlijk al mijn resultaten er ook al in. Alleen het prototype was toen nog niet klaar en nu wel. Dus dat heb ik geschrapt uit de presenatie en een afbeelding erin gepropt van een oude en slechte situatie waar mijn prototype verbetering ik kan aanbrengen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.... Maar ik maak er toch iets heel anders van omdat ik nu mn resultaten wil laten zien
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker hoor zo'n actief bakkie koffie
aaioverdebolgeeftsmiliequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
Straks werken van 1300 tm 2200. Geen zin in
.
Geldjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:07 schreef Californium het volgende:
aaioverdebolgeeftsmilieDenk aan het geld dat je verdient
Het is prachtig weer hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef Jipje het volgende:
Ik zit hier gewoon met het licht aan....
Als het nou gewoon even snel gaat regenen en daar weer opklaart, kan ik vanmiddag tenminste buiten zitten...
Succesquote:
quote:
Ah okequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:Was met een hele groep, maar in het laagseizoen.. dus er was niemand behalve de groep.
Beetje late reactie, maar toch
hier is het ook echt heeeeerlijk weer. Geen wolkje aan de lucht. Moet je maar niet 'landinwaarts' wonen zoals Piet Paulusma voorspelt heeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef Jipje het volgende:
Ik zit hier gewoon met het licht aan....
Als het nou gewoon even snel gaat regenen en daar weer opklaart, kan ik vanmiddag tenminste buiten zitten...![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
Hertentamen vrijdag: 6.0![]()
Niet echt super, maar het is weer 7.5 EC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |