Goed punt!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:28 schreef easy-going het volgende:
Woensdag wordt het toch heel warm? Ik zou lekker voor de waterijsjes gaan snoopy
Gratis tip: héél even de poffertjes oppiepen, anders zijn ze wat droog-achtig en scheuren ze als je ze wilt prikken. (ik heb ze als traktatie voor onderweg gemaakt voor op vakantie. doe dan alles -op een prikker, scheelt versteende knakworst enzo)quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef snoopy het volgende:
Jeetje, goeie ideeën. Bedankt![]()
Die poffertjes/aardbeienprikkers lijken me ook super. Maar waterijsjes staan nu op 1. Even overleggen met de juf nog
je kan ook een biscuitje met boter doen en die in de muisjes dopen. Misschien dat dit niet sompig wordt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Mrien!
Ik wilde als de baby er is Sasha ook laten tracteren op zijn groep en dan gewoon niet te moeilijk.
Ik dacht aan lange vingers met het uiteinde in de blauw-witte muisjes gedoopt.
Maar... waar plak ik ze mee vast? Witte chocolade of blanke glazuur.
Heeft iemand een tip over wat handiger zou zijn?
Ik ben dan van plan om dat bijv. op een woensdagochtend te maken en af te leveren als ik Sasha op haal voor de middag. Kan het niet al te zacht worden (bijv. wel als je het een dag van te voren maakt).
Groot gelijk met dit weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:05 schreef snoopy het volgende:
We zijn toch voor de ijsjes gegaan vandaag! Ben benieuwd hoe het is gegaan.
Maar die aarbei-poffertjes-stokjes ga ik zeker onthouden. Vind ik ook erg leuk
versierde doosjes met schatten doen we hier wel, maar Vergilius, onze klassenkabouter, is gelukkig al heel oud en slaapt het fijnst op schoolquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:20 schreef Luchtbel het volgende:
Wat misschien anders is dan bij andere scholen is dat ze van juffie een versierd doosje krijgen en als ze langsgaan met de traktatie bij de andere juffen mogen ze iets kiezen om erin te doen. Dus ze gaan met een kleine schattenverzameling, zoals Jolie zegt naar huis.[sub]En de klassenkabouter kwam logerenieks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |