abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59727012
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb schoenen!!
pi_59727401
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Hihihi...
Je hebt ze alleen in 2 "uitvoeringen" gewoon wit en een beetje glanzend ivoor.. Nou weeknie welke ik wil!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59734102
zucht, stomme postbode...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59734577
Was jullie kwijt
Wij gaan vanavond voor bruidsbloemen
01-08-2008
pi_59736526
Ben zo blij dat mijn schoonvader wat foto's heeft gemaakt bij de shoot, zo konden we al iets zien. Maar zijn wel benieuwd naar de foto's van de fotograaf! Nog even wachten Eerst nog van deze vakantie genieten en dan foto's kijken Succes met wachten levi
pi_59743581
verdorie nog geen postbode geweest vandaag?!
pi_59752622
De postbode heeft eindelijk mijn huis gevonden.
Net met manlief de foto's bekeken, zien er erg goed uit.

En omdat ik 't beloofd had...

detail van mijn jurk (bloem op mijn rechter heup)

bij een kerk in ons dorp

kijken wie het sterkste is, in het openluchtmuseum in Eindhoven

en mijn handtekening zetten...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59753858
Mooie foto's Levitation!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59755378
Mooi hoor Levitation,je jurk is echt

Gisterenavond voor het bruidsboeket geweest en corsage's.Het gaat het worden waar ik heel de tijd al op terug kom,alleen dan in een andere kleur,niet idereen zal het mooi vinden maar ik ben helemaal happy

01-08-2008
pi_59755640
Mooie foto's, Levi!

Ik ben vooral erg blij voor je dat ze er eindelijk zijn!
pi_59757527
Levi, mooie bruid
pi_59758667
Levi mooie bruid !

@ pure poison als jij / jullie het maar mooi vind toch?! Voor mij zou het te groot zijn...
pi_59761949
Heeele mooie foto's Levi!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59764746
Levi mooie foto's!

Hier is de dag van ondertrouw super geweest! Om 9 uur waren we op het gemeentehuis, de spullen door genomen en ondertekend, de zaal bekeken waar we trouwen en alles betaald. We hebben letterlijk aangifte gedaan van het huweijk want de enige kamer die vrij was, was het politiebureau dat bestaat bij ons uit een vergadertafel, een pc en een fax
Daarna de auto in en op naar Parijs. De getuigen van Rick hebben ons kado alvast gegeven, zij hebben de kaarten voor ons 4tjes betaald en ze hadden geregeld dat we pit-bandjes hadden We stonden dus vooraan bij een fantastische show van Bruce! Beide kinderen hebben een hand gekregen van Bruce (Djen zelfs 2x en zegt beide handen nooit meer te willen wassen) en Djulian heeft zelfs het plectrum gekregen van Bruce!! En Bruce herkende Djulian van vorige week!! De getuigen hebben ons echt een onvergetelijk kado gegeven!
pi_59764879
quote:
Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef Anitra het volgende:
Levi mooie foto's!

Hier is de dag van ondertrouw super geweest! Om 9 uur waren we op het gemeentehuis, de spullen door genomen en ondertekend, de zaal bekeken waar we trouwen en alles betaald. We hebben letterlijk aangifte gedaan van het huweijk want de enige kamer die vrij was, was het politiebureau dat bestaat bij ons uit een vergadertafel, een pc en een fax
Daarna de auto in en op naar Parijs. De getuigen van Rick hebben ons kado alvast gegeven, zij hebben de kaarten voor ons 4tjes betaald en ze hadden geregeld dat we pit-bandjes hadden We stonden dus vooraan bij een fantastische show van Bruce! Beide kinderen hebben een hand gekregen van Bruce (Djen zelfs 2x en zegt beide handen nooit meer te willen wassen) en Djulian heeft zelfs het plectrum gekregen van Bruce!! En Bruce herkende Djulian van vorige week!! De getuigen hebben ons echt een onvergetelijk kado gegeven!
ow Anitra...Wat gaaf!!! Wat een heerlijke aanloop naar de bruiloft!!
En wat geweldig dat ie Djulian herkende!!
pi_59767277
quote:
Levi mooie foto's!

gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
En idd wat moet het weer gaaf zijn geweest in Parijs! Een super kado!
pi_59767483
quote:
-knip-
Even snel een reactie van Aniet dr buffet en bruidstaart miepje; Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat super gaaf!! Traantjes bij Lied in haar ogen. Helemaal te gek!
Enne gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.

ps. Gaan Gerjanne en ik er even voor zorgen dat jullie diner en taart onvergetelijk wordt hihi
pi_59772383
quote:
Op zondag 29 juni 2008 08:35 schreef Vlitsie het volgende:

[..]

Even snel een reactie van Aniet dr buffet en bruidstaart miepje; Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat super gaaf!! Traantjes bij Lied in haar ogen. Helemaal te gek!
Enne gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.

ps. Gaan Gerjanne en ik er even voor zorgen dat jullie diner en taart onvergetelijk wordt hihi
ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden!
Ik weet ook wrom mijn broertje zo chagie was, de had de site verkeerd geleze en die dacht dat hij een buffet in elkaar moest gaan zetten zonder dat we het gevraagd hadden, maar er stond toch redelijk duidelijk: vrienden en de broer ervan

Rick heeft inmiddels he volste vertrouwen dat ik het de trouwdag zlf ook goed vol kan gaan houden, vrijdag was een goede test

Van de week had ik mijn jurk weer gepast en door de prednison paste hij bijna niet meer, maar vrijdag en gisteren was ik mijn prednison vergeten en ik ben dus gelijk weer een stuk dunner, dus als jurk erg krap zit 2 dagen voor de bruiloft dan ga ik per ongeluk expres een die zooi vergeten te nemen.
pi_59773161
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:59 schreef Anitra het volgende:

[..]

ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden!
Ik weet ook wrom mijn broertje zo chagie was, de had de site verkeerd geleze en die dacht dat hij een buffet in elkaar moest gaan zetten zonder dat we het gevraagd hadden, maar er stond toch redelijk duidelijk: vrienden en de broer ervan

Rick heeft inmiddels he volste vertrouwen dat ik het de trouwdag zlf ook goed vol kan gaan houden, vrijdag was een goede test

Van de week had ik mijn jurk weer gepast en door de prednison paste hij bijna niet meer, maar vrijdag en gisteren was ik mijn prednison vergeten en ik ben dus gelijk weer een stuk dunner, dus als jurk erg krap zit 2 dagen voor de bruiloft dan ga ik per ongeluk expres een die zooi vergeten te nemen.
Mag het natuurlijk eigenlijk niet zeggen, maar kan het me wel voorstellen!
Fijn dat Rick er ook vertrouwen in heeft dat je het vol gaat houden!
  zondag 29 juni 2008 @ 23:26:12 #70
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_59783192
Ik ben dus aangewezen als ringdrager voor de bruiloft van me broer 11 juli en weet iemand wat je nou precies moet doen als ringdrager? En heeft iemand nog leuke ideetjes? (dus niet aankomen met een kussentje )

Alvast bedankt.
Slay the dragon in your dreams!
pi_59783256
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:26 schreef Aryon het volgende:
Ik ben dus aangewezen als ringdrager voor de bruiloft van me broer 11 juli en weet iemand wat je nou precies moet doen als ringdrager? En heeft iemand nog leuke ideetjes? (dus niet aankomen met een kussentje )

Alvast bedankt.
Dat vroeg mijn dochter(tje) zich gister nou ook af....
pi_59783709
ehm de ringen dragen en zrgen dat je ze niet kwijt raakt?
Er zijn zoveel manieren, geen idee wat bij het bruidspaar past, maar het komt er op neer dat je op de ringen mag passen en ze tijdens de plechtigheid aan mag geven.
pi_59786056
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat vroeg mijn dochter(tje) zich gister nou ook af....
hihi en wat heb je toen gezegd?
pi_59786061
ow trouwens vandaag dan als het goed is wel mn jurk ophalen
en nog een bezoekje naar de notaris dan zit het er geloof ik qua dingetjes regelen echt op
nog 3 nachtjes
pi_59786158
quote:
Op maandag 30 juni 2008 06:48 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi en wat heb je toen gezegd?
Da's ze da maar aan jou moest vragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: