abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60240515
En wij moeten het doen met een oefenduel tegen het tweede .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 maandag 21 juli 2008 @ 11:29:39 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_60241058
quote:
Op maandag 21 juli 2008 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
de traditional
Ik moest er ook om lachen.

Maar vind het wel leuk dat we jaar deze wedstrijd hebben.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juli 2008 @ 15:00:21 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_60444387
0-7 verloren. Maar dat verontrust me niet. Het halve elftal bestond uit gastspelers waaronder de keeper.

Die werkt in Bommel en was ingehuurd. Hadden ze beter kunnen laten.

Kwam ook nog Andries van Veen tegen mijn elftalleider van 20 jaar geleden die ik al 15 jaar niet meer had gezien omdat ie in Spanje woont.

Verder erg gezellig veel oude bekenden gezien en samen met mijn vaste groepje Hennie de barman beziggehouden. Maakte wel een klein foutje op het toilet, raakte in gesprek met een klein ventje, vroeg of ie in de B-speelde. Bleek het Milan Klein te zijn, die dit jaar voor het eerst bij de selectie zit.

Maar goed al met al was het weer gezellig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60548937
Zelfs bij VI is nivo sparta bekend. Ze hebben er zelfs een boek van liggen
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)wenteIsDoordacht.htm
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_60550450
Goed opgemerkt .
  Trouwste user 2022 maandag 4 augustus 2008 @ 16:44:19 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_60552706
Ik snap hem niet. Wat zie ik niet ?

pi_60553393
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:56 schreef HPayne het volgende:
[..] Ze hebben er zelfs een boek van liggen
[..]
Een boek op de achtergrond dus.
  Trouwste user 2022 maandag 4 augustus 2008 @ 17:13:55 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_60553410
Ok nog eens kijken

Trouwste user 2022 maandag 4 augustus 2008 @ 17:15:26 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_60553445
Grappig

Is trouwens ons 50-jarig jubilleumboek

pi_60603998
Gisteren verloren bij Alblasserdam, met 2-1. Erik Abels en John van Krimpen schoten Alblasserdam naar de zege. Verdiend tong / Elftalleider?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 6 augustus 2008 @ 18:54:42 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_60606284
Ik heb geen idee.

Elftalleider heeft sinds kort een nieuwe baan, daarom post ie vrijwel niet meer helaas.

pi_60609396
Was Nivo gisteravond compleet tegen Alblasserdam???
  Trouwste user 2022 woensdag 6 augustus 2008 @ 21:59:32 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_60610919
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:04 schreef chmirosh het volgende:
Was Nivo gisteravond compleet tegen Alblasserdam???
Nogmaals ik heb geen idee. Lijkt me dat ze ondertussen wel compleet zijn.

Was het zo slecht ?

pi_60618246
Nipte nederlaag tegen Alblasserdam.....
Zaltbommel, 1-6-2008
Na de zevenklapper tegen FC Den Bosch van een week geleden stond voor Nivo-Sparta dinsdagavond de eerste echte serieuze oefenwedstrijd op het programma. In Alblasserdam leed de ploeg van trainer Philip den Haan tegen de plaatselijke trots een kleine nederlaag (2-1). Deze score stond met rust reeds op het scorebord.

Martijn van Galen (dijbeen) en Rick van de Pas (enkel) bleven geblesseerd langs de kant terwijl aanvoerder Björn Jongste en verdediger Stephan Netten nog op vakantie waren. Net als Koen van Kessel die, in tegenstelling tot Jongste en Netten, het begin van de voorbereiding wel mee maakte maar nu geniet van een ongetwijfeld welverdiende vakantie. Vakantieganger Wesley Paijmans speelde zonder enige trainingsarbeid zijn eerste minuten.

Barry Bouta nam de enige Bommelse treffer voor zijn rekening. De grillige buitenspeler nam een puntgave voorzet van Randy van Heijnsbergen in één keer op de pantoffel (2-1). Het incasseringsvermogen van Bouta werd dinsdagavond in de eerste helft ook danig op de proef gesteld. Er werd menig charge op hem gepleegd waarbij het optreden van de scheidsrechter discutabel was. Na rust bleef Bouta langs de kant ten faveure van Niels den Haan die met een fraaie actie op links meteen zijn visitekaartje af gaf. Marc Santegoets kwam net tekort om de actie van Den Haan met een doelpunt te bekronen.

Santegoets speelde de volle negentig minuten. Hij stond aan de basis van het eerste gevaar na dik twintig minuten. In een combinatie met Robert Clerx zag laatstgenoemde zijn inzet gekeerd door de keeper van Alblasserdam. In de rebound was Bouta dichtbij een treffer maar omdat hij zwaar gehinderd werd volgde een indirecte vrije trap vlak voor het doel. Santegoets schoot op aangeven van Van Heijnsbergen net naast. Ook na rust toonde Santegoets zich beweeglijk en toegankelijk voor de combinatie. Vlak voor tijd verzuimde hij de gelijkmaker binnen te koppen nadat hij alert reageerde op een gekeerd schot van Dennis de Bruin.

Met name in het eerste bedrijf oogde Nivo wat onwennig en onnauwkeurig in de balbehandeling. Doelman Edwin Cremers maakte zijn debuut voor Nivo-Sparta en kreeg meteen twee tegendoelpunten te verwerken. Coachend was de oudere broer van Walter, die eveneens zijn debuut maakte, goed aanwezig maar hier en daar was het allemaal nog wat twijfelachtig al kon hij weinig doen aan de tegentreffers. Bij de eerste treffer kwam Davey Brothwell koppend tekort terwijl aan het tweede doelpunt een ‘buitenspelluchtje’hing.

Het duel was bij vlagen scherp, mede doordat de matige scheidsrechter (te) veel toe liet. De grootste flater van de leidsman leverde Nivo-Sparta bijna nog de gelijkmaker op. Terwijl verzorger Jaap Giltjes nog in het veld stond stuurde Niels Blom invaller Benjamin Roorda weg. Roorda, fel op de huid gezeten door de getergde verdedigers van de thuisploeg, was niet zelfzuchtig genoeg waardoor de aanval uiteindelijk niet meer dan een corner opleverde.

Schoten van Den Haan, Clerx, aanvoerder Roberto Verhagen en de sterk invallende Bjorn van Bruchem zorgden in de tweede helft wel voor gevaar maar tot de, gezien de sterke tweede helft zeker verdiende gelijkmaker kwam het niet.

Zaterdag speelt Nivo-Sparta thuis tegen Xerxes, aanvang 14.30 uur.
Opstelling Nivo-Sparta: E. Cremers (46. Van der Ley), De Bruin, Blom, Brothwell (60. Paijmans), Meskal (46. Van Bruchem), W. Cremers (57. Roorda), Clerx, Van Heijnsbergen, Verhagen, Bouta (46. Den Haan), Santegoets
Scoreverloop: 27. 1-0; 33. 2-0; 35. Bouta 2-1
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2008 @ 07:08:34 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_60618461
chmirosh...ben je een "NIVO-man" ?

Zo ja...welkom

Zo niet....ook welkom

pi_60631041
Al jaren NIVO - man Tong
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2008 @ 22:57:28 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_60639850
Ben wel benieuwd wie je bent dan

pi_60690386
Wat heeft Nivo gedaan vandaag?????
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:27:41 #70
11721 scheur
maar toch.....................
pi_60692653
Rust;2-0 voor, eind;2-3. Dus, aardige eerste helft, slechte 2e helft.De 2-0 voorsprong in de eerste helft was wel wat geflatteerd. Tong; waar was je? Of eigenlijk; waar ben je? Xerxes overigens een prima elftal!!!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:31:11 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_60692719
Ik kon niet vanmiddag Scheur.

Speelde Xerxes in het legendarische gestreepte shirt ?

zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:47:23 #72
11721 scheur
pi_60693166
Ja, blijft toch mooi. Die horizontale strepen maken je wel wat dikker,trouwens. Nou snap ik waarom jij nooit bij xerxes hebt gespeeld. Maar je bent wel lief.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:23:53 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_60694089

pi_60700336
Hee Scheur, volgens de spartanen site was het nog erger 2-4.
pi_60709805
Xerxes DZB zaterdag neem ik aan? Hebben een leuke groep, met o.a. good old Hank Viveen. Tevens versterkt met een paar spelers die bij Capelle net niet aan de bak kwamen, maar in de eerste klasse wel goed zijn. En dan nog snelheid met Lawrence Lynch, Diejego Biekman en Cherwin Londt. Om maar te zwijgen over topper Denzell Jubithana.

Was volgens VoZ ook 2-4 inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:09:03 #76
11721 scheur
pi_60717345
2-4. klopt ja. Maar het had ook 2-3 kunnen zijn.korsakow. korsakov? corsacow?karsokov? Haal die componisten altijd door elkaar.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2008 @ 19:53:28 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_60803435
Er is ook na dinsdagavond nog genoeg te doen voor de technische staf van Nivo-Sparta. Na eerdere nederlagen tegen Alblasserdam en XerxesDZB ging ook de oefenwedstrijd tegen eersteklasser DTS’35 verloren (2-0).

Het wil allemaal nog niet lopen bij de ploeg van Philip den Haan. De nieuwe trainer was vooraf al niet tevreden over de optredens van zijn pupillen en na een helft spelen was dat niet anders. Om een lange wandeling naar de kleedkamer te besparen bleven beide teams tijdens de rust op het veld. Waar de trainer van de thuisploeg zijn mannen complimenteerde met het vertoonde spel daar toonde Den Haan zich minder tevreden. Het was te rommelig, er werd te slordig gespeeld en er was geen rust aan de bal. Ook de tegentreffer kwam aan bod.

Deze kwam van elf meter tot stand en had dus een voorgeschiedenis. Bjorn van Bruchem speelde op de middenlijn ietwat ongelukkig de in de dekking staande Wesley Paijmans aan welke fataal balverlies leed. Achter hem stond de deur immers wagenwijd open en zag de Bommelse defensie zich genoodzaakt de noodrem te hanteren.

Nivo kende voor de wedstrijd tegen DTS’35 een waslijst aan afwezigen. Niels Blom, Barry Bouta en Kevin Paijmans waren licht gekwetst en trainden kort op het bijveld. Robert Clerx was ziek thuis terwijl ook Martijn van Galen en Rick van de Pas nog steeds in de lappenmand bivakkeren.

Net als in de eerste helft kon Nivo-Sparta ook na rust niet imponeren. Hoewel Den Haan het verbaal langs de lijn wel probeerde lukte het hem niet het vuurtje aan te wakkeren. Met kreten als ‘Maak nou oorlog’, ‘Wil nou winnen’, probeerde hij het bij een ingooi van zijn zoon. Een ingooi van Niels den Haan kan hetzelfde gevaar stichten als een corner aangezien hij de bal vanaf de zijlijn met het grootste gemak voor het doel gooit. Even, maar dan ook heel even, leek er iets te veranderen in het Bommelse veldspel. Er werd kortstondig kort en fel op de man gezeten, er werd gejaagd op de bal en er werd naar voren gedacht. Een klein lichtpuntje waar we helaas wel heel erg naar moesten zoeken.

Twintig minuten voor tijd viel de 2-0 nadat de bal vanaf links zonder enig verzet laag kon worden voorgegeven waarna de bal bij de tweede paal werd binnen gelopen.

Zaterdag wacht al weer de kans op revanche als Nivo-Sparta in eigen huis Theole ontvangt.

Opstelling Nivo-Sparta: E. Cremers, Van Bruchem (46. Netten), Jongste, Brothwell (80. Meskal), Van Heijnsbergen, De Bruin (46. W. Cremers), Paijmans (65. De Bruin), Meskal (68. Van Bruchem), Verhagen, Santegoets, Den Haan

Scoreverloop: 42. 1-0 (pen.); 70. 2-0

pi_60829380
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:53 schreef tong80 het volgende:
terwijl ook Martijn van Galen en nog steeds in de lappenmand bivakkeren.

Die was gewoon als bestuurslid met Baronie in HIA voor de oefenwedstrijd met ASWH.
www.thuisuiteten.nl
pi_60860874
Morgen de derde oefenwedstrijd van LRC Leerdam tegen UNA, hoofdklasse zondag. Eerder werd gewonnen van De Zwerver met 2-0, afgelopen seizoen gedegradeerd uit 1C en van Internos, zondag eersteklasser met 4-0.
De selectie is er volgens mij niet zwakker op geworden, misschien wel sterker, maar het gaat er vooralsnog natuurlijk nog niet echt om.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:16:26 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_60861905
DEN BOSCH - FC Den Bosch heeft een (ad interim) opvolger gevonden voor Ben Bolman, die onlangs zijn portefeuille algemene zaken neerlegde.

Theo Teelen (52), vanaf 1996 teammanager van de eerste selectie, gaat deze taken tot en met het einde van dit jaar erbij nemen. De functie is onlangs behoorlijk uitgekleed, een reden waarom Bolman paste voor het 'baantje'.

Theo maakt carriere

Trouwste user 2022 maandag 18 augustus 2008 @ 02:27:07 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_60914548
2-1 gewonnen van Theole

pi_60917890
Zaterdag speelde LRC Leerdam de derde oefenwedstrijd van het seizoen, thuis tegen UNA uit Veldhoven. Een sterke tegenstander uit de hoofdklasse zondag. Het werd een aantrekkelijk duel met twee ploegen die wilde voetballen. LRC Leerdam deed het uitstekend en had het grootste deel van de wedstrijd de overhand. Het werd uiteindelijk een 4-1 overwinning voor LRC Leerdam waarmee men aantoonde verder te zijn dan vooraf was gedacht.
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:58:07 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_60940759
Gudde je zit in het verkeerde topic.

Hier moet je zijn

Wat doet je amateurclubje seizoen 2007/08 + 2008/09 #1

pi_60941357
Alle oefenwedstrijden was het niks en intern werd er al aardig gemopperd. Alleen de laatste ging wat beter.
Hopelijk gaat het nu de goede kant op. En waarom dat gemopper? Per slot van rekening waren het maar oefenpotjes.
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 augustus 2008 @ 02:35:01 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_60941974
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 01:41 schreef Beschouw het volgende:
Alle oefenwedstrijden was het niks en intern werd er al aardig gemopperd. Alleen de laatste ging wat beter.
Hopelijk gaat het nu de goede kant op. En waarom dat gemopper? Per slot van rekening waren het maar oefenpotjes.
Je bent ingefluisterd door Dick

pi_60942032
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 02:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je bent ingefluisterd door Dick

Nee hoor
pi_60955712
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
Gudde je zit in het verkeerde topic.

Hier moet je zijn

Wat doet je amateurclubje seizoen 2007/08 + 2008/09 #1

Dit werd toch het grote 1C topic? Dan zit ie goed...

Nivo al klaar voor de bekerstrijd Manus? Moeilijke poule?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 20 augustus 2008 @ 01:50:48 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_60970669
Nivo-Sparta lijkt langzaam aan enige vorm te krijgen. Terwijl onze olympische voetballers een aantal Nivo-fans in de kantine hield won de equipe van Philip den Haan buiten met 2-1 van Theole. De doelpunten kwamen op naam van Mark Santegoets en Walter Cremers.

In vergelijking met de vorige oefenwedstrijden zat er bij de thuisploeg wat meer lijn in het spel. Met name in de tweede helft toen er met Robert Clerx extra dreiging naar voren kwam. De kleine man, die het laatste duel tegen DTS’35 ziek aan zich voorbij moest laten gaan, denkt offensief en dat kan dit Nivo goed gebruiken.

Binnen het kwartier kwam de thuisploeg al op voorsprong tegen de Tielse geelzwarten. Een verre ingooi van Niels den Haan bracht de bal op het hoofd van Niels Blom maar helaas werd zijn inzet afgefloten wegens aanvallen van de keeper in het doelgebied. Blom speelde de eerste helft een linie voor zijn verdediging maar zou na rust zijn plek centraal in de defensie naast Björn Jongste weer innemen waardoor Stephan Netten rechtsback ging spelen.
Een slippertje van Blom leverde na een half uur spelen de 0-1 op. Hij leed balverlies en dit kon verdedigend niet meer worden opgevangen.

Spelers die opvielen aan Bommelse zijde waren Netten en Den Haan. Netten begon in het centrum van de verdediging naast aanvoerder Jongste een acteerde naar behoren. Af en toe kwam hij op met zijn bekende grote passen maar met name defensief speelde hij een sterke partij. Na rust kwam hij als rechtsback zelfs nog tot scoren maar deze treffer werd afgekeurd wegens buitenspel. Als hij het kan volhouden om gedisciplineerd in zijn taak te blijven voetballen dan kan zijn trainer dit seizoen nog veel plezier aan hem gaan beleven.

Voor wie dat zeker ook geldt, is voor ‘zoonlief’ Niels die zich zaterdagmiddag ontpopte als uitblinker aan Nivo-zijde. Hij is zeer beweeglijk, is sterk in de duels en heeft een goed schot in de benen. Voor rust schoot hij een aantal keer net voorlangs. Naast zijn zeer verre ingooi zorgde hij ook voor veel dreiging met zijn voorzetten. Een kwartier voor tijd werd de nieuweling, zo het leek uit voorzorg, licht geblesseerd gewisseld voor de jeugdige Bjorn van Bruchem.

De jonge Van Bruchem krijgt veel speelminuten in de voorbereiding. Na de eerste helft op de rechtshalf positie te hebben gespeeld mocht hij het laatste kwartier dus nog meedoen op de linkerflank. Met een goede assist op Santegoets, wiens inzet via de keeper naast ging, deed de gedreven speler uit eigen kweek van zich spreken.

De naam Santegoets prijkte op dat moment al één keer op het scorebord want net na rust had hij zijn ploeg met een fenomenale volley op gelijke hoogte gebracht. Ook bij de winnende treffer had de sterke spits een groot aandeel. Nadat hij op links de bal had ontvangen van linksback Randy van Heijnsbergen bracht hij met een lage voorzet invaller Walter Cremers bij de tweede paal in stelling (2-1).
Dinsdagavond speelt Nivo-Sparta in eigen huis tegen Unitas, aanvang 20:00 uur.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Ley, Van Kessel (46. Clerx), Jongste, Netten, Van Heijnsbergen, Van Bruchem (46. W. Cremers), Brothwell (70. Paijmans; 83. Van Kessel), Blom, Verhagen, Santegoets, Den Haan (75. Van Bruchem)
Scoreverloop: 32. 0-1; 48. Santegoets 1-1; 81. W. Cremers 2-1

pi_60971052
Het olympisch elftal voor je eigen club.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60982566
Nivo-Sparta kraakt aan alle kanten.....(Terug )
Zaltbommel, 20-8-2008
De voorbereiding verloopt voor Nivo-Sparta vooralsnog alles behalve vlekkeloos. Naast de vele blessures liet het team van Philip den Haan nog te weinig zien. Ook dinsdagavond tegen Unitas werd duidelijk dat er nog behoorlijk aan het elftal gesleuteld dient te worden, want de 1-6 tegen het veel sterkere Unitas kwam keihard aan.

De oude werkgever van trainer Den Haan werd al binnen vijf minuten op een prettige manier in het zadel geholpen. Een zeer snelle actie op links leidde tot de vroege tegentreffer. Nog voor rust werd de tegenstander uit Gorinchem nog steviger in het zadel geholpen en stond de teller al op vier. Gebrek aan scherpte, fataal balverlies op het middenveld, vrije kansen door het midden, het kraakte deze kille zomeravond aan alle kanten bij de thuisploeg.

Stephan Netten zorgde voor het enige echte wapenfeit voor rust en zag zijn inzet op fraaie wijze binnenvliegen (1-4). Voor het gemak rekenen we twee slappe schoten van Walter Cremers ook tot de Bommelse wapenfeiten maar verder was het zeer bedroevend wat het thuispubliek voorgeschoteld kreeg.

Na rust werd Nivo genoodzaakt meer risico’s te nemen waardoor de gasten in de omschakeling nog een aantal keer dreigend voor de dag konden komen. Met nog eens twee Gorkumse doelpunten werd het halve dozijn tegentreffers gecompleteerd. ‘Vooruit verdedigen’, schreeuwde Den Haan bijna wanhopig langs de lijn maar hij leek zijn pupillen niet te bereiken.

Gelegenheidsspits Robert Clerx was vrij voor de keeper niet meedogenloos genoeg terwijl Niels den Haan uit een vrije trap de lat raakte. Bij zijn andere vrije trappen bleef het gevaar uit maar dit lag niet zo zeer aan Den Haan als wel aan zijn teamgenoten. Gebrek aan ‘oorlog’ in het strafschopgebied zorgde er voor dat de verdediging van Unitas eenvoudig overeind bleef.
Zaterdag begint voor Nivo-Sparta het serieuze werk als het voor het bekertoernooi op bezoek gaat bij Haarsteeg.

Opstelling Nivo-Sparta: E. Cremers (46. Van der Ley), Netten, Jongste, Blom (67. De Bruin), Van Kessel (67. Van Bruchem), W. Cremers (46. Meskal), Brothwell, Clerx, Van Heijnsbergen, Santegoets (46. K. Paijmans), Den Haan
Scoreverloop: 4. 0-1; 29. 0-2; 36. 0-3; 38. 0-4; 44. Netten 1-4; 57. 1-5; 84. 1-6
pi_60989834
1-6.... Dit terwijl Unitas doorgaans een gammele defensie heeft. Scoren kunnen ze dus wel. Jeroen Rigbers en André Zondag (op dinsdag nog wel) maakten er twee, Tuncay Arslan en Christiaan Perrier maakten het halve dozijn vol.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 21 augustus 2008 @ 02:04:15 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_60999001
Het was geflateerd

pi_61013921
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit werd toch het grote 1C topic? Dan zit ie goed...
Dat meen ik ergens wel gelezen te hebben idd, maar als tong het liever niet heeft, ook prima natuurlijk
pi_61013991
Helaas LRC wel zes weken zonder Willem Looijen waarschijnlijk. Gebroken middenvoetsbeentje!
www.thuisuiteten.nl
pi_61014023
Dit is het 1C topic, het liefst zie ik de TT nog veranderd ook .

Het Grote 1C topic: met NIVO, GPC en LRC

Ofzoiets...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61014978
Heb het voorgesteld in feedback. Maar goed, tong heeft het topic over Nivo geopend, dus die moet groen licht geven natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_61015095
Welja, tong is immers de baas van Fok!
pi_61015267
Nou ja, hij heeft het topic gemaakt. Als hij het niet leuk vindt, kan ik me voorstellen dat er een nieuw 1c topic komt en dat dit topic dan alleen over Nivo blijft gaan.... en vermoedelijk langzaam zal doodbloeden dan.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 21 augustus 2008 @ 20:31:38 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_61019147
Ik ben het met het voorstel eens

Trouwste user 2022 donderdag 21 augustus 2008 @ 20:32:06 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_61019165
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:23 schreef Yeahinho het volgende:
Welja, tong is immers de baas van Fok!
Je zit wel dicht bij de waarheid

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')