Powel is naar Zandvoort verhuisd. Vandaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:03 schreef Juk het volgende:
Overigens lees ik net dat onze spits John Powel naar FC Lisse vertrekt.
Een opmerkelijke transfer aangezien Powel heel weinig heeft kunnen laten zien dit jaar vanwege blessures en een paar domme rode kaarten.
Ik lees ook net dat Nixon Dias naar Noordwijk verkast, blijf je nu wel voorzitter van zijn fanclub Methodmich?
Zal zich dus zelf aangemeld hebben dan.quote:John Powel van v.v. Heijnenoord.
John is een ervaren speler voor de aanval. John heeft met diverse clubs reeds op Ter Specke gespeeld. Dit betreft o.a. Jong Sparta ( Bram Poldermantoernooi), Barendrecht en SHO. Hij is onlangs naar onze regio verhuisd en wil graag met FC Lisse op hoofdklasseniveau zijn aanvallende kwaliteiten tonen.
Ken ze ook niet, zullen wel wat jeugdspelers tussen zitten!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:02 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Las in het AD dat Groote Lindt de volgende nieuwe spelers heeft:
Komen: Hugo a Tjak, Jan-Willem van Wijk, Javier Cabanelas, Steven de la Rambelje, Frank Boekhout (allen Slikkerveer), Danny Zechiël (Alblasserdam), Jeremy Martis (IFC), Kevin Birahy (RVVH), Johan Hoogendijk (Spirit), Thomas van Aalst (ZBC97), Dennis Paans (Pelikaan).
Ik ken alleen Frank Boekhout, die heeft hier al eens gespeeld. Alleen Stoop vertrekt, maar een rits aan spelers die stoppen of lager gaan voetballen is niet vermeld.
Wel grappig, onze A1, van nemelaer werd kampioen in de 1e klasse en speelde daarnaa voor de districtsbeker tegen Sarto A1 die 1 (of enkele?) divisies hoger speelden. Nemelaer A1 won relatief makkelijk met 3-1...mooi om bij te zijnquote:
Nee ik was bij de finales bij Advendo in Breda. Dat was de districtsfinale ofzo en later in Bavel was voor zuid 1.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Was jij daar bij? In Bavel?
Ja het kan raar gaan in de voetballerij. Kan natuurlijk aan wat dingen hebben gelegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wel grappig, onze A1, van nemelaer werd kampioen in de 1e klasse en speelde daarnaa voor de districtsbeker tegen Sarto A1 die 1 (of enkele?) twee divisies hoger speelden. Nemelaer A1 won relatief makkelijk met 3-1...mooi om bij te zijnals Nemelaer man natuurlijk
Beter met eigen jongens 4e klasse dan met 11 vreemden 1e klassequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Slechts 1 versterking voor GPC, daar gaan we het niet mee redden in de eerste klasse volgend jaar...
Dat absoluut...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Beter met eigen jongens 4e klasse dan met 11 vreemden 1e klasse
Mwah, Zaamslag komt er toch ook bij? Wellicht moet je dus wel tegen tongs club.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Slechts 1 versterking voor GPC, daar gaan we het niet mee redden in de eerste klasse volgend jaar...
Dat verwacht ik wel. Nivo is afkomstig uit 1C toch ook? Dan zullen ze daar wel terugkeren...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, Zaamslag komt er toch ook bij? Wellicht moet je dus wel tegen tongs club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |