abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59018839
Hier weer verder.

Hier kun je alles kwijt over je favoriete amateurclub. Extra leuk is het als je zelf in het eerste speelt, zoals Bjoro.
Dus wedstrijdverslagen, incidenten, standen, nieuwtjes etc. Alles is welkom. Voor posts over je eigen presteren in het 8ste van Abacawalde is er een ander topic.

Tongs club is NIVO-Sparta.

ASWH speelde woensdag tegen Feyenoord. Uitslag 1-5. Verslag: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1875
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:33:11 #2
185115 Juk
Misschien
pi_59024179
In Heinenoord is een discussie ontstaan de laatste weken over de clubidentiteit.
Met name het geringe aantal spelers (ik tel 5 basisspelers) uit Heinenoord zelf die in het eerste spelen is een struikelblok. Dus de ambitie voor de 1ste klasse vindt men nogal misplaatst. Een vereniging met 261 leden is inderdaad erg klein om dat reeel te maken.

Het 2de, wat jammerlijk in de nacompetitie hun plek in de eerste klasse reserve niet heeft kunnen behouden, bestaat wel grotendeels uit Heinenoorders. Veel van hun willen liever in "een" eerste spelen dan bij hun eigen club te blijven in het 2de dus wat nou clubidentiteit, het gaat volgens mij gewoon om persoonlijk prestige.

Maar volgend seizoen weer in de 2de klasse D lekker ballen en zien waar het schip strand.
Voorlopig is er nog niet echt opzienbarend transfer nieuws dus ik denk dat het allemaal nog wel los zal lopen.
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:03:51 #3
185115 Juk
Misschien
pi_59026360
Overigens lees ik net dat onze spits John Powel naar FC Lisse vertrekt.
Een opmerkelijke transfer aangezien Powel heel weinig heeft kunnen laten zien dit jaar vanwege blessures en een paar domme rode kaarten.

Ik lees ook net dat Nixon Dias naar Noordwijk verkast, blijf je nu wel voorzitter van zijn fanclub Methodmich?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 02:24:31 #4
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59026508
Mijn club Nemelaer...als een van de weinigen onbetaald en maar 1 jongen van buitenaf in de selectie, afg jaar 2e geworden in de 2e klasse zondag
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_59029122
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:03 schreef Juk het volgende:
Overigens lees ik net dat onze spits John Powel naar FC Lisse vertrekt.
Een opmerkelijke transfer aangezien Powel heel weinig heeft kunnen laten zien dit jaar vanwege blessures en een paar domme rode kaarten.

Ik lees ook net dat Nixon Dias naar Noordwijk verkast, blijf je nu wel voorzitter van zijn fanclub Methodmich?
Powel is naar Zandvoort verhuisd. Vandaar.

En ja, nu Dias is vertrokken moet ik de fanclub overdragen aan een sympathieke Noordwijker. De onderhandelingen lopen al.

Nu zelf maar een nieuwe club starten.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:55:28 #6
185115 Juk
Misschien
pi_59030756
Dattie is verhuisd wist ik, maar Lisse is toch kampioen hoofdklasse.
Gaatie dan in het 2de ballen ofzo?
pi_59036116
Van de site van Lisse:
quote:
John Powel van v.v. Heijnenoord.
John is een ervaren speler voor de aanval. John heeft met diverse clubs reeds op Ter Specke gespeeld. Dit betreft o.a. Jong Sparta ( Bram Poldermantoernooi), Barendrecht en SHO. Hij is onlangs naar onze regio verhuisd en wil graag met FC Lisse op hoofdklasseniveau zijn aanvallende kwaliteiten tonen.
Zal zich dus zelf aangemeld hebben dan.

Overigens begint Pelikaan, een derdeklasser uit Zwijndrecht, steeds meer een verzamelplaats van oud-spelers van ASWH 2 en 3 te worden. Komt ook doordat Jan Verveer er trainer is. Vroeger in ASWH 1 spelend en jeugdtrainer geweest.

In totaal heeft Pelikaan zeven nieuwelingen gehaald. Daarvan hebben Niels van Muyen (De Zwerver), Laurens Linthout en Wouter Kreté (beiden VVGZ) een ASWH-verleden. Vorig seizoen kwamen al Wesley Rijs, Michael de Jong en Michel de Vroedt.
www.thuisuiteten.nl
pi_59062355
Las in het AD dat Groote Lindt de volgende nieuwe spelers heeft:
Komen: Hugo a Tjak, Jan-Willem van Wijk, Javier Cabanelas, Steven de la Rambelje, Frank Boekhout (allen Slikkerveer), Danny Zechiël (Alblasserdam), Jeremy Martis (IFC), Kevin Birahy (RVVH), Johan Hoogendijk (Spirit), Thomas van Aalst (ZBC97), Dennis Paans (Pelikaan).

Ik ken alleen Frank Boekhout, die heeft hier al eens gespeeld. Alleen Stoop vertrekt, maar een rits aan spelers die stoppen of lager gaan voetballen is niet vermeld.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  maandag 2 juni 2008 @ 16:51:16 #9
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59072567
beetje laat misschien, maar beter laat dan nooit: afgelopen dinsdag speede Rijnsburgse Boys tegen Valken '68 in het kader van het 40-jarig bestaan van Valken. Het was een zogenoemde nederlaagreeks, Katwijk (1-5), FC Rijnvogels (0-5) en Quick Boys (2-7) hadden er al gewonnen, en er viel een beker te winnen. Rijnsburg moest met 6 doelpunten verschil winnen om het Confianza Jubileumtoernooi te winnen. Of de strafschoppen moesten met een ruim positief saldo worden afgemaakt, want Rijnvogels had 3 voor en 2 tegen, waar QB 3 voor en 3 tegen had.

Door een 1-8 overwinning was dit niet nodig, door doelpunten van Robbert van Delft, Frank Zinhagel en Mark Kabelaar (allen 2x) en Danny van der Vijver en Niels Hogewoning.

De laatste 20 minuten stonden er 10 Rijnsburgers in het veld, waarvan 3 uit de A1. Dennis Groot was toen de enige "buitenstaander".
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_59075601
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:02 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Las in het AD dat Groote Lindt de volgende nieuwe spelers heeft:
Komen: Hugo a Tjak, Jan-Willem van Wijk, Javier Cabanelas, Steven de la Rambelje, Frank Boekhout (allen Slikkerveer), Danny Zechiël (Alblasserdam), Jeremy Martis (IFC), Kevin Birahy (RVVH), Johan Hoogendijk (Spirit), Thomas van Aalst (ZBC97), Dennis Paans (Pelikaan).

Ik ken alleen Frank Boekhout, die heeft hier al eens gespeeld. Alleen Stoop vertrekt, maar een rits aan spelers die stoppen of lager gaan voetballen is niet vermeld.
Ken ze ook niet, zullen wel wat jeugdspelers tussen zitten!

Andere opvallende namen hier in de regio bij clubs uit de eerste klasse of lager:

Joël Manusama naar Rijsoord, André Hol naar Nieuw-Lekkerland, Jaimy Bakkenes van RBC naar Schelluinen, de Engelsman Steven Short naar Schelluinen, Raymond Wattamaleo van Feyenoord naar VVGZ, broers Oktay en Fahrettin Basar naar VVGZ, niemand naar GJS, dat wel acht man verliest, Danny en Patrick Bijl naar Wieldrecht, Rob van der Veen naar Oranje Wit, Freek Vorthoren en John Wijnbelt (beter bekend als John W.) naar SteDoCo (Sterker Door Contanten), Laurens Linthout, Wouter Kreté en Niels van Muyen naar Pelikaan, Martijn de Nobel en Clifton Sewpersad naar IFC.

En ook Tong80 ziet straks sambavoetbal, maar is dat wel in de haak?
www.thuisuiteten.nl
pi_59075747
Ik weet niet of het hier perse over het eerste moet gaan, maar goed...
Afgelopen zaterdag is de A1 van WSC, mijn clubje dus, gepromoveerd naar de 2e divisie. Helaas de wedstrijd moeten missen aangezien ik moest werken.
Ze hadden in de competitie het tot de laatste speeldag in eigen handen om kampioen te worden. Het werd een onderlinge strijd tegen de nummer 2, Sarto, die WSC toen toch een pak slaag gaven met een 4-1 overwinning. Dit had dus als gevolg dat Sarto kampioen werd met 1 punt verschil.
WSC had wel een periodetitel dus mocht deelnemen aan de nacompetitie, waarin ze in de eerste poule moest afrekenen met de andere periodewinnaars van hun eigen competitie. Deze wisten ze door te komen en vervolgens wisten ze de andere poule ook te overleven waarin ze een andere derde divisieclub en tweede divisieclub troffen. Van deze twee wedstrijden wisten ze er 1 te winnen... en een andere gelijk te spelen, waardoor ze promoveren. Mooie prestatie al zeg ik het zelf.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2008 @ 15:08:13 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_59091070
TVP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:17:08 #13
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59091310
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:08 schreef stame het volgende:

Verhaal WSC, Sarto
Wel grappig, onze A1, van nemelaer werd kampioen in de 1e klasse en speelde daarnaa voor de districtsbeker tegen Sarto A1 die 1 (of enkele?) divisies hoger speelden. Nemelaer A1 won relatief makkelijk met 3-1...mooi om bij te zijn als Nemelaer man natuurlijk
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_59091353
Was jij daar bij? In Bavel?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:29:10 #15
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59091624
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Was jij daar bij? In Bavel?
Nee ik was bij de finales bij Advendo in Breda. Dat was de districtsfinale ofzo en later in Bavel was voor zuid 1.
Mijn party reviews
pi_59092402
Slechts 1 versterking voor GPC, daar gaan we het niet mee redden in de eerste klasse volgend jaar...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59092973
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:17 schreef Sethje het volgende:

[..]

Wel grappig, onze A1, van nemelaer werd kampioen in de 1e klasse en speelde daarnaa voor de districtsbeker tegen Sarto A1 die 1 (of enkele?) twee divisies hoger speelden. Nemelaer A1 won relatief makkelijk met 3-1...mooi om bij te zijn als Nemelaer man natuurlijk
Ja het kan raar gaan in de voetballerij. Kan natuurlijk aan wat dingen hebben gelegen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:45:47 #18
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59093893
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Slechts 1 versterking voor GPC, daar gaan we het niet mee redden in de eerste klasse volgend jaar...
Beter met eigen jongens 4e klasse dan met 11 vreemden 1e klasse
Mijn party reviews
pi_59094360
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:45 schreef Sethje het volgende:

[..]

Beter met eigen jongens 4e klasse dan met 11 vreemden 1e klasse
Dat absoluut...
In Southern Sun
pi_59094399
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Mwah, Zaamslag komt er toch ook bij? Wellicht moet je dus wel tegen tongs club.
www.thuisuiteten.nl
pi_59094458
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwah, Zaamslag komt er toch ook bij? Wellicht moet je dus wel tegen tongs club.
Dat verwacht ik wel. Nivo is afkomstig uit 1C toch ook? Dan zullen ze daar wel terugkeren...
In Southern Sun
pi_59094714
Is nog niet zeker, aangezien 1C door de degradatie van LRC, Kloetinge en Nivo een beetje vol begon te raken. Er is maar één club gepromoveerd namelijk.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:27:30 #23
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59141230
Onze A1, Rijnsburgse Boys A1 dus, is ook gepromoveerd. 3 jaar op rij! 3 jaar geleden zaten ze nog in de 1e klasse. Toen achtereenvolgens via een kampioenschap, nacompetitie en dit jaar weer een kampioenschap volgend seizoen dus in de tweede divisie. Een paar jongens daarvan komen waarschijnlijk in het 2e te spelen, maar een 3-tal heeft ook met het eerste meegedaan (in wedstrijden die nergens om gingen)
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_59220081
Gistermiddag even naar Heerjansdam gegaan. Daar werd op de Molenwei een groot toernooi voor spelers onder de 23 gespeeld. Wel hadden enkele clubs dispensatiespelers, maximaal drie.

ASWH liet zich in de poule verrassen door zowel Smitshoek als Pelikaan. Aanvallen, aanvallen, maar geen scorende spits en twee counters leverden twee nederlagen op. Best schandalig, maar gastheer Heerjansdam liep ook al in het mes. Heerjansdam had talloze spelers van het eerste, maar werd laatste in de poule op het eigen toernooi. ASWH - Heerjansdam bleef 0-0, de laatste wedstrijd won ASWH met 4-1 van poulewinnaar Vitesse Delft. Opvallend genoeg werd ASWH daarmee de enige ploeg in de poule met een positief doelsaldo, maar desondanks slechts vierde. Nieuwelingen Lee Quincy Cheuk-A-Lam, Brian Berends, Richard Yeboah en Brian Leons deden mee. Leons was duidelijk de beste.

In de andere poule was Barendrecht heer en meester. Met spelers als Alex van Dommelen, Mathijs Tabbers, Bob Vermunt, Laurens Visser, Elwin Spoel en de bijna 40-jarige dispensatiekeeper Edwin van Zwieteren erbij was dit niet zo gek. Toch kon in de finale pas na penalty's gewonnen worden van Vitesse Delft, dat mede door goed keeperswerk van Jesper Hogedoorn stand hield. In de penaltyreeks stopte hij de eerste inzet van Van Dommelen. Daarna ging de nummer 10 van Delft echter af als een gieter. Hij nam zo'n moderne aanloop met inhouden pingel. De keeper lag al in de hoek, schuift ie hem voor een lege goal naast. Vervolgens scoorden beide teams vier keer, daarna Barendrecht weer en toen pakte Van Zwieteren zowaar een pingel en won Barendrecht dus.

Wel gezellig, mooi weer, goed terrein en veel bekenden. Mooie opmaak voor de feestavond inclusief speler van het jaar verkiezing 's avonds bij ASWH.
www.thuisuiteten.nl
pi_59340528
Indeling hoofdklasse bekend

Dan zien we dus weer dat het OJC van Yeahinho en TR in B blijft, mijn ASWH in A.

Op lager niveau zien we dat het RVVH van jorien terug is in 1B, waar Schelluinen de "uitgeleende" club uit Zuid I is. Die balen, want die komen ineens in een ijzersterke afdeling. Dit houdt wel in dat het Nivo van tong in 1C mag gaan spelen, tegen GPC van Sandman.

Seolto is ingedeeld in 2E. 2F wordt een leuke competitie trouwens, net als 2D.

Arme Imaginary Friend vindt Groote Lindt pas terug in 3C. Wel een derby met Pelikaan.

http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3765
http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3766
http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3767
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')