Powel is naar Zandvoort verhuisd. Vandaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:03 schreef Juk het volgende:
Overigens lees ik net dat onze spits John Powel naar FC Lisse vertrekt.
Een opmerkelijke transfer aangezien Powel heel weinig heeft kunnen laten zien dit jaar vanwege blessures en een paar domme rode kaarten.
Ik lees ook net dat Nixon Dias naar Noordwijk verkast, blijf je nu wel voorzitter van zijn fanclub Methodmich?
Zal zich dus zelf aangemeld hebben dan.quote:John Powel van v.v. Heijnenoord.
John is een ervaren speler voor de aanval. John heeft met diverse clubs reeds op Ter Specke gespeeld. Dit betreft o.a. Jong Sparta ( Bram Poldermantoernooi), Barendrecht en SHO. Hij is onlangs naar onze regio verhuisd en wil graag met FC Lisse op hoofdklasseniveau zijn aanvallende kwaliteiten tonen.
Ken ze ook niet, zullen wel wat jeugdspelers tussen zitten!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:02 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Las in het AD dat Groote Lindt de volgende nieuwe spelers heeft:
Komen: Hugo a Tjak, Jan-Willem van Wijk, Javier Cabanelas, Steven de la Rambelje, Frank Boekhout (allen Slikkerveer), Danny Zechiël (Alblasserdam), Jeremy Martis (IFC), Kevin Birahy (RVVH), Johan Hoogendijk (Spirit), Thomas van Aalst (ZBC97), Dennis Paans (Pelikaan).
Ik ken alleen Frank Boekhout, die heeft hier al eens gespeeld. Alleen Stoop vertrekt, maar een rits aan spelers die stoppen of lager gaan voetballen is niet vermeld.
Wel grappig, onze A1, van nemelaer werd kampioen in de 1e klasse en speelde daarnaa voor de districtsbeker tegen Sarto A1 die 1 (of enkele?) divisies hoger speelden. Nemelaer A1 won relatief makkelijk met 3-1...mooi om bij te zijnquote:
Nee ik was bij de finales bij Advendo in Breda. Dat was de districtsfinale ofzo en later in Bavel was voor zuid 1.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Was jij daar bij? In Bavel?
Ja het kan raar gaan in de voetballerij. Kan natuurlijk aan wat dingen hebben gelegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wel grappig, onze A1, van nemelaer werd kampioen in de 1e klasse en speelde daarnaa voor de districtsbeker tegen Sarto A1 die 1 (of enkele?) twee divisies hoger speelden. Nemelaer A1 won relatief makkelijk met 3-1...mooi om bij te zijnals Nemelaer man natuurlijk
Beter met eigen jongens 4e klasse dan met 11 vreemden 1e klassequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Slechts 1 versterking voor GPC, daar gaan we het niet mee redden in de eerste klasse volgend jaar...
Dat absoluut...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Beter met eigen jongens 4e klasse dan met 11 vreemden 1e klasse
Mwah, Zaamslag komt er toch ook bij? Wellicht moet je dus wel tegen tongs club.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Slechts 1 versterking voor GPC, daar gaan we het niet mee redden in de eerste klasse volgend jaar...
Dat verwacht ik wel. Nivo is afkomstig uit 1C toch ook? Dan zullen ze daar wel terugkeren...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, Zaamslag komt er toch ook bij? Wellicht moet je dus wel tegen tongs club.
quote:Veel wisselingen bij eerste elftal OJC
De ledenadministratie heeft weer veel overuren gedraaid in de afgelopen weken. Er zijn weer 39 nieuwe aanmeldingen binnengekomen van spelers die bij OJC willen komen voetballen. Maar liefst 11 spelers komen op het oude Rood-Zwarte nest terug. De A-selectie kent ook behoorlijk wat nieuwe gezichten, waarvan hier een overzicht wordt gegeven.
Helaas hebben 2 ras OJC-ers besloten op een lager niveau met minder trainingsarbeid te gaan voetballen. Michael van Rijn gaat zijn geluk beproeven bij RKJVV, terwijl Danny van der Voort komend jaar bij CHC/Orka gaat spelen. Jaap Akerboom geeft voorrang aan zijn maatschappelijke carrière in de advocatuur en is gestopt, terwijl Dirk-Jan in den Eng nog een keer wil proberen op het allerhoogste niveau te acteren.
Maar er komen ook 2 OJC-ers terug, na een groot aantal jaren elders gevoetbald te hebben. Randy Thenu heeft vanaf zijn 11e bij FC Den Bosch gespeeld. Uiteindelijk heeft hij het geschopt tot 5 wedstrijden in het eerste elftal, maar kreeg hij voor komend seizoen geen contract.
Ook Sjaron van Zon is op jeugdige leeftijd naar het betaalde voetbal vertrokken, naar Willem II. Daarna heeft hij jarenlang voor Baronie gespeeld. Nu Sjaron weer naar Den Bosch is verhuisd, hoefde hij niet na te denken voor welke club hij wilde gaan voetballen.
Daarnaast gaan drie jeugdspelers deel uitmaken van de selectie. Peter van ’t Root en Edwin Pennings mochten afgelopen seizoen via trainingsstages en oefenwedstrijden al ruiken aan het eerste elftal, terwijl Gallid Cherrou uit de A1 zelfs al een aantal competitiewedstrijden heeft gespeeld.
Nieuw:
Gallid Cherrou (A1), Jordy van Dinteren (BVV), Peter Donders (Schijndel), Leon van Kasteren (UNA), Bjorn Kuis (Vlijmense Boys), Jeroen van Moorsel (Gemert), Rick van den Oever (beloftenteam FC Eindhoven), Edwin Pennings (2e elftal), Peter van 't Root (A1), Tom Sheridan (Geldrop/AEK), Randy Thenu (FC Den Bosch), Remco van Veghel (Geldrop/AEK), Sjaron van Zon (Baronie).
Vertrokken:
Dennis van de Aa (Den Dungen), Jaap Akerboom (gestopt), Dirk-Jan in den Eng (Achilles '29), Ethmond Henriquez (JVC Cuijk), Nick van der Horst (Breukelen), Michael van Rijn (RKJVV), Stiva Taihuttu (Oisterwijk), Danny van der Voort (CHC/Orka).
De volledige selectie voor het seizoen 2008-2009:
Gallid Cherrou - Jordy v. Dinteren - Peter Donders - Arda Havar - Erwin v. Iersel - Leon v. Kasteren - Farley Kromodikoro - Bjorn Kuis (keeper) - Joost de Laat - Wesley Meeuwsen - Jorick v.dr. Miessen - Jeroen v. Moorsel - Rick v.dn. Oever (keeper) - Edwin Pennings - Peter v. 't Root - Fred v. Schaik - Nick Scheepens - Pieter Schrassert Bert - Tom Sheridan - Randy Thenu - Bart Tinus (keeper) - Remco v. Veghel - Sjaron v. Zon
De begeleiding is ongewijzigd gebleven:
Hoofdtrainer: Mark den Brok
Assistent-trainer:Nico Koningstein
Keeperstrainer: Rick van Pinxteren
Medische staf: Rene Schors, Marco v.d. Biezen
Teammanager: Carl van der Plas
Elftalleider: Marcel v. Veldhoven
Er gaat er serieus één naar Orka? Dat is toch die club die wordt gesponsord door een seksclub (Club Orka)? ASWH heeft er paar jaar geleden eens tegen gespeeld op zo'n districtsbekerfinaledag, toen die nog bestonden. Wat een figuren speelden daar.quote:
Mengistu voor het middenveld? Bij TOGR en JHR speelde hij respectievelijk als rechtsback en centrale verdediger. Al moet hij op het middenveld ook wel kunnen renderen met zijn speelstijl.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:01 schreef Juk het volgende:
Nou had ik gisteren een heel verhaal zitten tikken over nieuwe spelers van Heinenoord maar heb ik denk ik niet op de reply knop gedrukt.
Anyways, 1 opmerkelijke speler is Nahom Mengistu die ons middenveld komt versterken, deze voormalig speler van Excelsior Rotterdam is tevens international van Eritrea. Na Vakamon Kromah is dit onze 2de international.
Verder viel het allemaal wel mee met spelers die gehaald zouden halen van "buiten". Er gaan er een paar en er komen er een paar terug.
Orka is geen club, het is CHC. Je noemt Geldrop toch ook geen AEK, en UDI'19 is toch ook geen Beter Bed? Kan me daar flink aan ergeren, kut-sponsornamen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er gaat er serieus één naar Orka? Dat is toch die club die wordt gesponsord door een seksclub (Club Orka)? ASWH heeft er paar jaar geleden eens tegen gespeeld op zo'n districtsbekerfinaledag, toen die nog bestonden. Wat een figuren speelden daar.
Sjaron van Zon is een prima aanwinst lijkt me zo!
Hij speelde inderdaad laatste paar seizoenen in de verdediging maar speelde bij Excelsior regelmatig verdedigende middenvelder. Ik heb begrepen dat hij dat dit seizoen ook gaat spelen. Voor de verdediging hebben we namelijk alle plaatsen wel goed bezet en op het middenveld is een plek open gekomen door het vertrek van Vermeulen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er gaat er serieus één naar Orka? Dat is toch die club die wordt gesponsord door een seksclub (Club Orka)? ASWH heeft er paar jaar geleden eens tegen gespeeld op zo'n districtsbekerfinaledag, toen die nog bestonden. Wat een figuren speelden daar.
Sjaron van Zon is een prima aanwinst lijkt me zo!
[..]
Mengistu voor het middenveld? Bij TOGR en JHR speelde hij respectievelijk als rechtsback en centrale verdediger. Al moet hij op het middenveld ook wel kunnen renderen met zijn speelstijl.
Orka is toch wel een club, maar dan in andere zin?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Orka is geen club, het is CHC. Je noemt Geldrop toch ook geen AEK, en UDI'19 is toch ook geen Beter Bed? Kan me daar flink aan ergeren, kut-sponsornamen!
Maar goed, daar gaan er dus inderdaad twee heen. Ook eentje uit het 2e, die hier vorig jaar terugkwam om zich in het 1e te werken maar daar gewoon te kort voor komt. Dat is echt een clubhopper, lekker laten gaan. Maar die ander een echte OJC-er in hart en nieren, valt me tegen van em, voor die paar honderd euro...
Sjaron komt uit de OJC-jeugd en is in Den Bosch gaan wonen. Kon dus niet anders dan dat ie weer hier kwam ballen.
Ouch, valt toch niet mee om je club in dit rijtje terug te zien. Wel ploegen waar ik persoonlijk vroeger altijd graag tegen voetbalde, maar ik heb geen idee hoe het daar nu is. De Lindt kan aan de bak, veel strijd gegarandeerd in deze klasse...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:38 schreef methodmich het volgende:
Arme Imaginary Friend vindt Groote Lindt pas terug in 3C. Wel een derby met Pelikaan.
Dat seksclub gedeelte zal wel meevallen: http://www.orkaclub.com/nl/index.htmquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:50 schreef methodmich het volgende:
Orka is toch wel een club, maar dan in andere zin?Maar je hebt gelijk, die maffe sponsornamen. Bij onbekende clubs werkt het soms wel zo, dat ze de sponsornaam beter kennen dan de clubnaam. Afgelopen seizoen veel mensen over Henver gehoord ipv Zwaluwen '30.
Maar die mannen bij CHC betalen dus aardig? Verder voor OJC de logische indeling in B natuurlijk.
Ja, als dat de sponsor is inderdaad. Wellicht ben ik in de war met een andere club dan. Ze spelen niet al te hoog als het goed is, zaten ook wel eens bij Dordtse clubs in de competitie. Vaak staken was het dan.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat seksclub gedeelte zal wel meevallen: http://www.orkaclub.com/nl/index.htm
Oranje Wit is de grote verrassing in deze klasse, die zijn het meest uit de regio. En ze zijn daar ook niet blij mee.quote:VVC'68
Oostkapelle
VCK
Arnemuiden
Bruse Boys
Nieuwdorp
Serooskerke
SSV'65
Duiveland
Oranje Wit
Seolto
Dinteloord
Klopt, die is het ja. Ze zeggen dat ze derby's gaan missen en dat er een club in 2F beter aan 2E hadden kunnen uitlenen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:35 schreef methodmich het volgende:
Oranje Wit is Dordt, als het tenminste dezelfde club is als die ik ken. Inderdaad aardige reisjes voor ze.
Bron: AD Sportwereld.quote:Het Dordtse Oranje Wit baalt van de ’verbanning’ naar de Zeeuwse tweede klasse E. ,,Absoluut,’’ zegt Johan van Aalst, voorzitter van het voetbalbestuur van Oranje Wit. ,,We hadden ook heel nadrukkelijk 2F aangevraagd. Onze secretaris heeft al een fax naar de KNVB gestuurd om ons ongenoegen kenbaar te maken. Waarschijnlijk haalt het niet veel uit, maar je weet het nooit. Misschien is er een club uit 2F die liever in ’E’ wil voetballen. Wij missen nu de derby’s. Niet alleen die tegen stadgenoot Wieldrecht, maar ook die tegen de andere regioclubs. Ook krijgen we te maken met veel meer reiskosten. En met alle respect voor een club als VCK, maar ik denk niet dat ze veel toeschouwers meebrengen.
Wij hadden verwacht dat er meer gekeken zou worden naar geografische ligging. Wat dat betreft is SV Capelle in 2F toch een buitenbeentje. Maar die hoeven niet richting Zeeland. Oranje Wit heeft bovendien in 2001-2002 al in de Zeeuwse afdeling gezeten, en ook Wieldrecht is een keer ’uitgeleend’. We gingen er derhalve toch wel een beetje vanuit dat een andere ploeg nu aan de beurt was.’’
Zijn niet alle poules, omdat dit uit De Dordtenaar komt en dus alleen de poules geeft met clubs uit de regio Drechtsteden en Gorinchem.quote:ASWH, Kozakken Boys, GJS, Unitas zondag (de twee beste zaterdaghoofdklassers in dit district bij elkaar, met de winnaar van de beker Zuid I van afgelopen seizoen er ook nog bij!!!!)
Heerjansdam, Almkerk, Baronie, Madese Boys
Papendrecht zaterdag, Schelluinen, Nieuw-Lekkerland, De Zwerver (de old firm tussen NL en De Zwerver!)
Papendrecht zondag, Dubbeldam zaterdag, Meerkerk, Rijsoord
Papendrecht zondag 2, Rhelico, Unitas zaterdag, SVS’65
Kozakken Boys 2, Well, Heerewaarden, Hedel
VVGZ, RCD, EBOH zondag, Alblasserdam
VVGZ 2, EBOH zaterdag, ZBC’97, GSC
LRC Leerdam, Sparta’30, SC Everstein, Hardinxveld zaterdag
SSW, Hardinxveld zondag, Groot-Ammers, SC Emma zondag
SC Emma zaterdag, Rijsoord 2, HSSC’61
Sliedrecht, Groote Lindt, IFC, Sleeuwijk
Dubbeldam zondag, Terheijden, Pelikaan, Zwaluwe
ODS, Raptim, Asperen, SC Amstelwijck
DFC, Teisterbanders, ISC, OMC
Herovina, SCZ, Hurwenen, Arkel
Altena, Achilles Veen, GVV’63, VVAC
Giessen, SC Elshout, Blauw Wit’81, OVV’67
De Alblas, SVW, Oranje Wit, Wieldrecht (Dordtse derby!)
Ameide, Theole, Drechtstreek, Vuren
Heukelum, Woudrichem, TEC, Roda Boys/Bommelerwaard
Leerdam Sport, GVV, Ophemert, SCR
Lekvogels, TEC, Buren, MEC’07
Noordeloos, Haaften, Waalkanters, BZS
Peursum, Kerkwijk, DSC, Beesd
Rijswijkse Boys, Emplina, Heusden, Zwaluwen VFC
Stedoco, NEO’25, Tricht, Wilhelmina ’26
Streefkerk, Wadenoijen, RKTVC, Brakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |