abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59965859
opwarmen ook geprobeerd maar dat is helemaal een sticky zooi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59966380
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:54 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ] deze ...

maar t ziet er vloeibaaruit, tot je erin gaat wroeten dan is het wel harde was achtig iets...

maar zodra je er een lont uitgevist hebt, zoals zij aanraade, dan gaat het in een mum van tijd "smelten" en dus zit alles onder ipv dat je een soort bolletje krijgt die je kan kneden..

en ik heb geen warme handen van mezelf, ben een echte koukleum dus neem niet aan dat het daaraan ligt...
Hmm, die heb ik ook net gehaald, wel sticky zooi zeg! En ik heb echt een gruwelijke hekel aan sticky zooi .
Pretentieus geneuzel.
pi_59966426
ja tis echt énorm sticky, gelukkig kan je het met warm water zo wegwassen..

maar ik ben er dus niet achter hoe dit werkt... annoying!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59966502
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:31 schreef DarkElf het volgende:
ja tis echt énorm sticky, gelukkig kan je het met warm water zo wegwassen..

maar ik ben er dus niet achter hoe dit werkt... annoying!
Mja, bij mij stond er een gastje van 14 achter de kassa en had eigenlijk geen zin om het aan hem te vragen . Ik zal wel eens googlen .
Pretentieus geneuzel.
pi_59966834
Die Çamsakazi heb ik ook gebruikt, en ik verwarmde 'm altijd wel zo'n 20 seconden, anders kon ik er echt niets uit het potje scheppen. Maar het was dan heel plakkerig, maar dan moet je kneden, kneden, kneden. En dan wordt het een bal niet niet eens zo heel erg plakt, en daarna, nadat je het een tijdje gebruikt heb wordt het weer heel erg plakkerig. En dan moet je het weer kneden, of juist laten rusten..
Maar ik gooide het tussendoor ook wel eens weg. Want dan kon je geen kant meer op met de suikerslierten tussen je vingers. Je wordt wel een soort spiderwoman
I will take the sun in my mouth
pi_59966866
t wordt dus een bal op een gegeven moment? mmmmm....

ik eindigde steevast met mijn hele handen onder de meuk en geen bal te zien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59967373
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:54 schreef DarkElf het volgende:
t wordt dus een bal op een gegeven moment? mmmmm....

ik eindigde steevast met mijn hele handen onder de meuk en geen bal te zien
Ik haalde het spul ook uit het potje met een lepel, daar greep ik het uit en dan rekte ik het uit, deed het weer tegen elkaar, en rekte het weer uit. Het als een kauwgomkneedmachine. En dat doe je net zo lang totdat het niet meer zo heel erg plakt, en dan maak je er een bal van.
pi_59967553
Ik hoefde het eigenlijk helemaal niet te kneden. Eerst opwarmen, dan met een mes dun op je been uitsmeren en dan er af trekken, wat daar af komt weer uit smeren en trekken etc.
Het werd dan ook wel steeds harder en meer een bal als je het vaker gebruikte.

Ik zie ook niet echt hoe je die kliederzooi zou kunnen kneden.
pi_59973038
Maar Bob, hoe kun je iets dat zo vloeibaar is ergens af trekken dan? Dat gaat toch ook in slierten?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:51:18 #110
16715 Mylene
*schatje*
pi_59993281
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:55 schreef DarkElf het volgende:
opwarmen ook geprobeerd maar dat is helemaal een sticky zooi
Ik heb op een Turks forum gevraagd hoe je Çamsakazi het beste kunt gebruiken. Tot nu toe heb ik als reactie gekregen dat je het 3 minuten in kokend water moet leggen i.p.v. de magnetron.
pi_59993400
en dan? want ik heb geen magnetron dus ik had het in heet water verwarmd...

maar daarna is de vraag wat je ermee moet, of ik ben gewoon een uberkluns dat kan ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:59:33 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_59993527
Even afwachten of er nog meer reacties komen. Ik hou het in de gaten .
pi_59993554
thenks beeb
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:42:51 #114
57434 Marloes
Digital Love
pi_59994733
Ik heb net 4 potten gehaald bij een turkse winkel, 7 euro Ga het zo ff proberen.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:59:13 #115
57434 Marloes
Digital Love
pi_59995150
Nou bij mij werkt het dus ook niet! Wel als ik het er met een katoenen lapje vanaf trek, maar anders niet. Het wordt niet hard als ik het uitsmeer zeg maar :[
The more that I appear.
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:10:16 #116
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59995434
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:31 schreef Syrena het volgende:
[sub] 'Are we talking cheeks or hole or hoo-ha?"
. . .

Omfg . De tranen rollen over mijn wangen, en ik zit op mijn werk .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:18:47 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59995625
Als het niet lukt, dan is het te warm. Bij mij wordt het een balletje dat, als ik het uitsmeer, vrij dik blijft met opstaande dikke randjes die ik makelijk kan vastpakken en lostrekken.
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:42:38 #118
57434 Marloes
Digital Love
pi_59996190
Ik heb het 15 min. in een bakje met kokend water laten staan, weet niet of het dan te warm is
The more that I appear.
pi_59996505
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. . .

Omfg . De tranen rollen over mijn wangen, en ik zit op mijn werk .
De eerste keer las ik 'm gelukkig thuis

Maar het erge is dat ik er dus niet van geleerd heb, en dus minstens drie keer per jaar een aanval van harswoede krijg en dan rondloop met een schaamlip tegen m'n been geplakt of een half afgeratste, plakkende oksel. En dat niet schoon krijg.

De citroenen liggen nog in de koelkast, want ik durf even niet nog
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60004058
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:18 schreef Aventura het volgende:
Als het niet lukt, dan is het te warm. Bij mij wordt het een balletje dat, als ik het uitsmeer, vrij dik blijft met opstaande dikke randjes die ik makelijk kan vastpakken en lostrekken.
Maar ik warm mijn spul niet eens op...
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:08:13 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60005373
Vraagje .
Ruikt het spul ook nog ergens naar (citroen maybe?) of is het een idee om er een paar druppels etherische olie doorheen te roeren bij het klaarmaken?
KuikenGuppy
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:34:36 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60031731
Hmm, ben het nu aan het maken (mét foto's, no worries - laptop staat naast de kookplaat) maar het is lekkerrrrr (ja, ik kan het niet laten om af en toe te proeven van wat ik kook ) ben bang dat dit geen lang leven is beschoren .
Het duurt wel lang zeg, voor het een beetje caramelkleurig is. Hopen dat het de moeite waard is .
KuikenGuppy
pi_60035830
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:34 schreef Burdie het volgende:
Hmm, ben het nu aan het maken (mét foto's, no worries - laptop staat naast de kookplaat) maar het is lekkerrrrr (ja, ik kan het niet laten om af en toe te proeven van wat ik kook ) ben bang dat dit geen lang leven is beschoren .
Het duurt wel lang zeg, voor het een beetje caramelkleurig is. Hopen dat het de moeite waard is .
Benieuwd
Pretentieus geneuzel.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:11:36 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60036217
het is gelukt .
Als balletje werkt het niet (na twee keer begint het te plakken en te draden en wil het niet meer balvormig worden), maar als wax (dus met lappen) wel. Ik hoop dat vriendlief het mij vergeeft dat ik één van zijn kussenslopen voor het goede doel heb verknipt .
Vanmiddag volgen foto's (mits ik het niet vergeet) .
KuikenGuppy
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:30:38 #125
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_60037714
Ben benieuwd, Burdie
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 12 juli 2008 @ 02:03:46 #126
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_60054500
Ik zeg het nog maar een keer:

Het is niet nodig er een bal van te maken
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 12 juli 2008 @ 08:38:10 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_60055373
Het was niet echt geslaagd hier .
Met katoenen lappen werkte het prima, maar het deed veel meer pijn dan epileren. Op m'n bikinilijn werkte het helemaal niet (misschien had ik er een te dikke laag op), dus daar zat ik op een gegeven moment met mijn dijen aan elkaar vastgeplakt en een bloeduitstorting in m'n lies. Dat was de druppel; voor de rest van de haren heb ik resoluut het scheermes weer aangewend.
Niet voor herhaling vatbaar dus, maar ik heb nu wel een lekker recept voor citroen-caramelsnoepjes .
KuikenGuppy
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:26:42 #128
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_60130462
terug uit turkije en heb daar een pot camkizi en twee andere soorten hars/wax meegenomen kan weer leuk aan de slag dus.

( kost trws echt totaal geen fuck daar was 1,50 e per pot kwijt )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_60131550
hier betaalde ik 1.30
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:05:08 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_60131569
ik heb die zooi nog steeds niet gevonden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 16 juli 2008 @ 17:56:57 #131
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_60149040
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef DarkElf het volgende:
hier betaalde ik 1.30
en ik voelde me al zon toerist met al mn potten goedkope shit

bedacht me net 1 LIRA 50 dus stiekum win ik alsnog ( 0.75 cent)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_60149240
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64193519
Is dit ook geschikt voor de baard en snor (mannen)
pi_64194214
Zo, ik heb het net gemaakt. doe ik het in een bakje, maar het bakje was te klein. Pak ik een grotere bak en wilde ik het allemaal daarin doen. Kwam er een gat in!!! Op het aanrecht is nu een grote bruine massa wat hard is.
  maandag 29 december 2008 @ 03:12:08 #135
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_64454468
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef portable het volgende:
Zo, ik heb het net gemaakt. doe ik het in een bakje, maar het bakje was te klein. Pak ik een grotere bak en wilde ik het allemaal daarin doen. Kwam er een gat in!!! Op het aanrecht is nu een grote bruine massa wat hard is.
Strijkijzer erop zetten en dat daarna afvegen met een natte doek?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_64456104
Ik ga er niet aan beginnen, kan me de ramp van een aantal jaar terug met kruidvat verwarmhars nog wel herinneren, de gootsteen moest bijna vervangen worden omdat het spul OVERAL aan bleef zitten en praktisch met geen mogelijkheid te verwijderen was Weet wel dat dit wateroplosbaar is maar ik haat klieder en plakzooien.
pi_65437673
ik was het al lang weer vergeten, was vandaag bij het nieuwe turkse winkeltje hier, zie het zo achter de kassa staan
de camsakizi dan he

als alles het weer naar behoren doet, ga ik het uitpoberen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 15 april 2009 @ 16:54:38 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68044253
TVP! Net het hele eerste topic doorgelezen en ik wil dit binnenkort ook eens proberen.
Epileren is niet aan mij besteed: allemaal ontstekingen en ik voel de haartjes de volgende dag alweer En als ik scheer voel ik de haartjes ook na een paar uur alweer terug komen .
Ik weet niet of het gaat lukken, aangezien ik geen kookwonder ben, maar het is de moeite vh proberen waard En dan maar hopen dat ik geen last krijg van ingegroeide haartjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_68061149
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef Viking84 het volgende:
TVP! Net het hele eerste topic doorgelezen en ik wil dit binnenkort ook eens proberen.
Epileren is niet aan mij besteed: allemaal ontstekingen en ik voel de haartjes de volgende dag alweer En als ik scheer voel ik de haartjes ook na een paar uur alweer terug komen .
Ik weet niet of het gaat lukken, aangezien ik geen kookwonder ben, maar het is de moeite vh proberen waard En dan maar hopen dat ik geen last krijg van ingegroeide haartjes .
Je kan het ook gewoon kopen he Dat scheelt misschien een hoop gedoe.

Voor mij was het trouwens niet echt een oplossing.. Epileren gaf mij ook alleen maar ingegroeide haartjes, dit ook..
  donderdag 16 april 2009 @ 08:25:59 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68061192
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:21 schreef warrel het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon kopen he Dat scheelt misschien een hoop gedoe.

Voor mij was het trouwens niet echt een oplossing.. Epileren gaf mij ook alleen maar ingegroeide haartjes, dit ook..
Ja, ik ga het even bij de Turk halen. En het is het proberen waard. Voor mij eigenlijk de laatste optie voor laser (en daar heb ik nu geen geld voor ). Jammer dat het bij jou niet goed is uitgepakt. Je leest wel overal dat dit veel minder ingegroeide haartjes zou opleveren dan epileren. Ben jij nu weer gewoon aan het scheren geslagen? Ik voel bij mij een paar uur na het scheren de stoppels alweer opkomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_68061229
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik ga het even bij de Turk halen. En het is het proberen waard. Voor mij eigenlijk de laatste optie voor laser (en daar heb ik nu geen geld voor ). Jammer dat het bij jou niet goed is uitgepakt. Je leest wel overal dat dit veel minder ingegroeide haartjes zou opleveren dan epileren. Ben jij nu weer gewoon aan het scheren geslagen? Ik voel bij mij een paar uur na het scheren de stoppels alweer opkomen .
Ik ben inderdaad weer aan het scheren, maar ik vind het zo vervelend dat dat maar 1 dag houdt.. Sowieso durf ik nog niet zo goed met blote benen naar buiten
En laseren is het eerste wat ik ga doen als ik een echte baan heb!
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:25:20 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_68138267
Is dit dan niet iets voor jullie? Ik las het laatst in de Viva.

Silk’n

silkn Heb je je in het nieuwe jaar voorgenomen om wat meer het heft in eigen hand te nemen? Begin dan met je bezoekjes aan de schoonheidssalon, want je lichaam langdurig ontharen doe je vanaf nu gewoon zelf! Met Silk’n het nieuwe ‘flits’ systeem doe je het gewoon wanneer het jou het beste uitkomt.
Bij deze ontharingsmethode wordt gebruik gemaakt van de Home Pulsed Light-technologie waarmee je dus met lichtflitsjes de haartjes veilig van je lichaam verwijdert. Nieuw aan deze methode is dat het haarzakje niet wordt vernietigd,maar in slaapstand wordt gebracht. De behandeling is daardoor hartstikke pijnloos om uit te voeren.
Een ander voordeeltje is dat je met dit eigen gebruik uiteindelijk natuurlijk veel goedkoper uit bent.
Voor de Silk’n met extra benodigdheden betaal je ¤499,-
www.silkn.nl
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 april 2009 @ 13:49:43 #143
163650 Greys
pi_68138825
Ik zou geen 500 euro uit gaan geven voor iets waarvan ik niet zeker weet of het wel echt werkt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:58:05 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68139003
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:25 schreef Aventura het volgende:
Is dit dan niet iets voor jullie? Ik las het laatst in de Viva.

Silk’n

silkn Heb je je in het nieuwe jaar voorgenomen om wat meer het heft in eigen hand te nemen? Begin dan met je bezoekjes aan de schoonheidssalon, want je lichaam langdurig ontharen doe je vanaf nu gewoon zelf! Met Silk’n het nieuwe ‘flits’ systeem doe je het gewoon wanneer het jou het beste uitkomt.
Bij deze ontharingsmethode wordt gebruik gemaakt van de Home Pulsed Light-technologie waarmee je dus met lichtflitsjes de haartjes veilig van je lichaam verwijdert. Nieuw aan deze methode is dat het haarzakje niet wordt vernietigd,maar in slaapstand wordt gebracht. De behandeling is daardoor hartstikke pijnloos om uit te voeren.
Een ander voordeeltje is dat je met dit eigen gebruik uiteindelijk natuurlijk veel goedkoper uit bent.
Voor de Silk’n met extra benodigdheden betaal je ¤499,-
www.silkn.nl
Ik geloof er niet zo in .
Ik ga eerst de body sugar proberen als m'n huidige wondjes zijn hersteld en de haren lang genoeg zijn .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:03:03 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68139110
Ik vind ook maar weinig reviews; vooral veel reclame...
En o ja, wat ze er dan niet bij zeggen is dat het waarschijnlijk alleen maar werkt bij mensen met een lichte huid en donkere haren.

[ Bericht 55% gewijzigd door Viking84 op 18-04-2009 14:09:20 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_68144370
Én, het zet de haarzakjes in slaapstand?! In standby? Klinkt dat wanneer je 'haarzakjes aan' smst de boel weer gaat groeien? Hmm, ik zou dan nog eerder dat laserapparaat van TelSell kopen

Ik heb trouwens m'n bovenbenen een klein beetje gesugard, ben benieuwd hoe die er op reageren
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:57:48 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68144592
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:49 schreef warrel het volgende:
Én, het zet de haarzakjes in slaapstand?! In standby? Klinkt dat wanneer je 'haarzakjes aan' smst de boel weer gaat groeien? Hmm, ik zou dan nog eerder dat laserapparaat van TelSell kopen

Ik heb trouwens m'n bovenbenen een klein beetje gesugard, ben benieuwd hoe die er op reageren
Zie ook mijn topic hierover in LIF : Silk'n - zelf thuis ontharen

En ter aanvulling nog even: ja, de haartjes komen in een slaapstand te staan (itt vernietigen van de haarzakjes, waar veel meer stroomsterkte voor nodig is, die niet verantwoord is voor thuisgebruik), maar het schijnt wel zo te zijn dat de haartjes, als ze niet zo vaak geprikkeld worden om te groeien, uiteindelijk langzamer en misschien wel helemaal niet meer terug groeien. Maar ik weet niet of dat een broodje aap verhaal is . Ik beschouw het iig als een interessant alternatief voor harsen, epileren en body sugaring (geen ingegroeide haren!) en het is alleszins stukken goedkoper dan permanent ontharen.
Niet meer actief op Fok!
pi_71314487
Ook geprobeerd.
Pannetje met 250gram suiker, het sap van een halve citroen en een halve eetlepel zout opgezet. Heeft 20 minuten op een klein vuurtje gestaan. Na 10 minuten werd het bloedrood en kreeg het helemaal zo'n schuimkraag waardoor het bijna overstroomde. Lekker blijven roeren en het kwam helemaal goed. Dacht ik.

Spul af laten koelen en over gegoten in een bakje. Dat helemaal af laten koelen en 2 minuten in de magnetron gedaan (350 watt). Ik voelen, voelde wel ok. Totdat ik het op mijn been deed, dat was wel warm. Been onder de kraan. Maar niet verbrand gelukkig.

Inmiddels was het goedje al iets meer afgekoeld. Weer aan het smeren, maar wat is die drap dik zeg. Bijna niet smeerbaar. Kreeg er echt geen dunne laag op, eerder een laag van een halve cm. (Nou 3 mm ofzo).
Dus een heel klein stuk van mijn been zat onder dat spul... Toch maar lapje erop gelegd en wrijven.
ROETSJJJ eraf. Deed geen pijn! Zie je van die haartjes op dat plakje met suikerprut zitten, maar ook haar op mijn been. Ofwel: alle dunne onzichtbare haartjes zijn eraf geharst, alle 'donkere' haartjes zaten er nog.

Nog een paar keer geprobeerd, maar na een half uur opgegeven. Het spul was te dik en niet smeerbaar, waardoor het resultaat niet optimaal was.
En alles zat onder de plak . Prutje maar weggegooid (was ook nog een klus, veel heet water verbruikt.)

Conclusie: wat een gedoe voor weinig resultaat. Maar het moet wel werken denk ik, ik doe iets verkeerd, maar wat?

Dus, vraagje: hoe krijg je het nou zo dun zonder dat het loeiheet is?
pi_71326038
Ik onthaar al sinds mijn 12e met suikerhars. Werkt voor mij het beste. De hars maak ik zelf, je haartjes worden er echt minder door! Ik heb amper beenhaar, dat kan ik er eigenlijk met een pincet uittrekken, dat hoef ik niet te harsen. Mijn oksels en "down under" doe ik ook met suikerhars..

Als het trouwens niet lukt moet je er voor zorgen dat je huid helemaal droog is, ik ga dan altijd ff met talkpoeder over de plekken die geharst moeten worden heen, dan is het niet meer vochtig.
Giant steps are what we take, walking on the moon.
pi_71326072
@ Oserdare, of je kookt het niet lang genoeg, of je doet er te weinig water bij.
Giant steps are what we take, walking on the moon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')