Die twee moet ik nog luisteren. Ik hoop dat Saturnalia binnenkort naar me toegestuurd wordt op LP, hij zou een dezer dagen wel weer op voorraad moeten zijn, als de schatting van de verkoper een beetje in de goede richting zat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef ruud.nl het volgende:
The Gutter Twins - Saturnalia
dEUS - Vantage Point[/i]
kunnen me wel bekoren tot dusver, hoewel de laatste eigenlijk al in 2007 gereleased is.
Inderdaad, Chocolate starfish and the hotdog flavored water was de laatste fatsoenlijke plaat van Limp Bizkitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:44 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn sinds 2000 geen goede cd's meer uitgebracht hoor.
Idd ook niet slechtquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:07 schreef ioko het volgende:
R.E.M. - Accelerate
Voor de rest, niet zoveel muziek gekocht, en nergens echt van onder de indruk.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inderdaad, Chocolate starfish and the hotdog flavored water was de laatste fatsoenlijke plaat van Limp Bizkit
die telt bij mij als 2007 album, internationale release.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:13 schreef placebeau het volgende:
tegan & sara - the con
Zo best hoge waardering zeg! Ik kom er maar moeilijk achter of ik hem nou echt goed vind.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:13 schreef placebeau het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tim van hamel - welcome to the blue house
Weet je het nu wel? Het is compleet andere muziek dan dat ik normaal gesproken luister (ik luister niet veel naar rap/soul muziek) maar het is zo mooi dat ik bijna zeker weet dat niemand hem gaat overtreffen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hem nu opstaan, naar aanleiding van dit topic
maar ik moet eerlijk zeggen: ik weet het nog niet.....
Das eind 2007, maar welquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
Willekeurig niet te missen in 2008
Angus & Julia Stone - A Book Like This
Nieuwe Scar Symmetry!? Waarom wist ik dat nog niet. Gelijk even binnenhalenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:12 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Nou deze heb ik gelukkig al voorbij zien komen :
Opeth - Watershed.
voorderest alleen Scar Symmentry - Holographic Universe die ik binnen heb..
Ja, ik weet het inmiddels wel, denk ik. Niet echt iets voor mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:37 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Weet je het nu wel? Het is compleet andere muziek dan dat ik normaal gesproken luister (ik luister niet veel naar rap/soul muziek) maar het is zo mooi dat ik bijna zeker weet dat niemand hem gaat overtreffen.
ik heb de plaat al live zien spelen, dat scheelt ook wel in de beoordeling.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo best hoge waardering zeg! Ik kom er maar moeilijk achter of ik hem nou echt goed vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |