quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
Ik eet nu zoutarm brood, dat is ook eenmalig!
Deze nog even voor jou ruudje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi petraa![]()
Gelijk even afscheid van Fok! Morgen weer vroeg dag zoals gewoonlijk![]()
![]()
Zoutarm brood ---> dochter die gaat bungeejumpenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:40 schreef Dementor het volgende:
Ook fijn als je dochter voor het eerst op vakantie gaat en direct begint met bungee jumpen!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:40 schreef Dementor het volgende:
Ook fijn als je dochter voor het eerst op vakantie gaat en direct begint met bungee jumpen!
Oh ik heb RTL4 nog op staanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zoutarm brood ---> dochter die gaat bungeejumpen
![]()
Ik snap jullie niet meer
Wie z'n dochter?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:40 schreef Dementor het volgende:
Wat was de weddenschap uit je onderschrift Petra ? En is het nog mogelijk dat dit gaat gebeuren?quote:
owwww eric leeft nogquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:19 schreef Smash-it het volgende:
Jaaa...toch nog meer foto's gevonden van mayday feestje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi, dat is RTL4 hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waarom zat ze met die Dolfijn-tarzan op zijn rug
Ehm ik had in de voetbal poule gezegd dat Huntelaar topscorer werd enne Duitsland - Nederland finale en Nederland wint met 0-1 en dat gaat dus niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat was de weddenschap uit je onderschrift Petra ? En is het nog mogelijk dat dit gaat gebeuren?
Waarom zou je in vredesnaam zoutarm brood eten? Heb je hoge bloeddruk?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
Ik eet nu zoutarm brood, dat is ook eenmalig!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hihi, dat is RTL4 he
Het valt me nog mee dat er geen reclame langskomt met Irene Moors die het ding aanprijst!
Ik dacht laat ik het eens wat nieuws proberenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zoutarm brood eten? Heb je hoge bloeddruk?
En ik had Nederland héééél graag in de finale van Duitsland zien winnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik had in de voetbal poule gezegd dat Huntelaar topscorer werd enne Duitsland - Nederland finale en Nederland wint met 0-1 en dat gaat dus niet meerJammer want ik had Gert wel graag met dat op z'n kont zien lopen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik had in de voetbal poule gezegd dat Huntelaar topscorer werd enne Duitsland - Nederland finale en Nederland wint met 0-1 en dat gaat dus niet meerJammer want ik had Gert wel graag met dat op z'n kont zien lopen.
Die rug was zijn erogene zone Honeyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waarom zat ze met die Dolfijn-tarzan op zijn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |