Mooie plaatjesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:19 schreef Smash-it het volgende:
Jaaa...toch nog meer foto's gevonden van mayday feestje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk dat jij daar bij was!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jee, Morgan Heritage in Paradiso! Was dit zo'n 4of 5 jaar geleden? Daar was ik bij.
Persoonlijke favoriet:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
Even een lekker liedje van Morgan Heritage, zondag in Parkpop!
Een zaal bomvol -luv-, need i say more?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij daar bij was!
Waren ze goed?
Ja he?
@pullup: ja, vertelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Pullup! Wat leuk!
Hoe is het, gaat het goed met de meiden en het roeien?
Het is super gegaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Pullup! Wat leuk!
Hoe is het, gaat het goed met de meiden en het roeien?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is super gegaanDe Chinezen gaan ook wel naar Peking maar die doen dankzij ons niet meer mee met de spelen
![]()
Het was wel even moeilijk om jullie terug te vinden ( en nog moeilijker om te begrijpen waar dit allemaal in godsnaam over ging![]()
)
Hoi petraaquote:
Dit is zo moeilijk uit te leggen Pullup, soms snap ik zelf helemaal niet waar het over gaat, I go with the flow, dat bevalt mij het beste.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is super gegaanDe Chinezen gaan ook wel naar Peking maar die doen dankzij ons niet meer mee met de spelen
![]()
Het was wel even moeilijk om jullie terug te vinden ( en nog moeilijker om te begrijpen waar dit allemaal in godsnaam over ging![]()
)
Nee, ik snap je brotherquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een zaal bomvol -luv-, need i say more?
Het was super spannend.quote:
Trusten Ruudquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi petraa![]()
Gelijk even afscheid van Fok! Morgen weer vroeg dag zoals gewoonlijk![]()
![]()
Super, blijf posten hierquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was super spannend.
Er gingen twee ploegen door naar de spelen en bij de plaatsingsrace voor de finale werden we nog derde en dat zou niet genoeg zijn. De finale was twee dagen later en we hebben alles op een snellere sa=tart gezet waardoor we de Chinezen overbluften en uiteindelijk vlak achter Canada tweede werden.Dat word een zomertje stressen tot in Peking. Maar ik heb er super veel zin in.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi petraa![]()
Gelijk even afscheid van Fok! Morgen weer vroeg dag zoals gewoonlijk![]()
![]()
Ik weet jullie nu te vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |