En nog wat gezegd?quote:Welkom terug, joep.t. Voer uw zoekwoorden in Zoekformulier verzenden
WWW FOK!forum FOK!
» zoek in dit subforum
» andere FOK!search
uitloggen | profiel wijzigen | opties | sessie resetten | zoeken | ek-scorebord gebruiksovereenkomst en faq bookmarks | actieve topics | mijn actieve topics | nieuwe topics index soaps, showbizz & sterren
[DGK #0020] Waar we Lobasca & NMNS weer welkom gaan heten
nieuw topicreageerbekijk topic op één pagina | pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Scandalous
pew pew pew dinsdag 24 juni 2008 @ 23:08 (#226)
OMG zitten ze hier
Ik zag het zusje van Amanda vandaag, die met die mooie krullen (zag daarna ook 1 van die 2 danseresjes)
+1
Het was Piccolo Teatro, nu nog de aflevering zoeken!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:08 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat was die weirde bruine kerel, die met dat mes stond te zwaaien!
En vriendin zat inderdaad in de bediening. Die is boos weggegaan toen haar was gevraagd op tijd te komen
Die trutten kregen het gewoon in de schoot geworpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:08 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat was die weirde bruine kerel, die met dat mes stond te zwaaien!
En vriendin zat inderdaad in de bediening. Die is boos weggegaan toen haar was gevraagd op tijd te komen
Oh ja Piccolo Teatro. Leuk lief klein zaakie midden in parijs...........quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was Piccolo Teatro, nu nog de aflevering zoeken!
Ja dat is m ! Wat een gekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was Piccolo Teatro, nu nog de aflevering zoeken!
Die vriendin was geweldig fout bezig![]()
Je ziet in dit fragment ook die kok grappen uithalen
Hebbes!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja Piccolo Teatro. Leuk lief klein zaakie midden in parijs...........
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:08 schreef Scandalous het volgende:
OMG zitten ze hier![]()
![]()
Ik zag het zusje van Amanda vandaag, die met die mooie krullen(zag daarna ook 1 van die 2 danseresjes)
+1
Jee, Morgan Heritage in Paradiso! Was dit zo'n 4of 5 jaar geleden? Daar was ik bij.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
Even een lekker liedje van Morgan Heritage, zondag in Parkpop!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hebben we jou niet meegenomen met de verhuizing?
Ik neem het je niet kwalijk dat je je hebt aangesloten bij de clan van NoLive, maar daar hoef je mij niet op aan te vallen.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk dat je je hebt aangesloten bij de clan van NoLive, maar daar hoef je mij niet op aan te vallen.
Ik respecteer ierdereen. Ook die mensen die bij andere sites zijn aangesloten.
Het is alleen zo jammer dat je binnen een jaar al je inkomsten aan Sly kwijt bentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk dat je je hebt aangesloten bij de clan van NoLive.
Doet me ergens aan denken...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je binnen een jaar al je inkomsten aan Sly kwijt bent
en binnen anderhalf jaar met NoLifeFolders de deuren langsgaat.........
Ik had hem per direct de zaak uitgewerkt als het mijn zaak was.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou hem goed voor zijn hoofd patsen als het mijn zaak was
Wat een idioot!
Ging even verkeerd. Ik was er nog steeds.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net was je daar nog en nou niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |