Die jongen is 22 man kom op zeg, Heitinga was ook na zijn debuut regelmatig geblesseerd geweest.. Hij moet sowieso nog een jaar de kans krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:21 schreef Pritt het volgende:
Vermaelen een goede verdediger.
Hij speelt 3 wedstrijden en is er dan weer 15 geblesseerd.
[Repeat line 2]
Zo ontzettend veel tegendoelpunten gehad vorig jaar, niet normaal gewoon.
Sommige zijn nogal hypocriet inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:43 schreef kevin6188 het volgende:
Vermaelen is een prima verdediger. Maar hij heeft wel ritme nodig. In de periode dat Vermaelen niet meedeed heeft Ajax hem zeker wel gemist. En in diezelfde periode zat iedereen hier te roepen om zijn terugkeer. Nu wordt hij ineens afgeschreven.
Volgens mij vind de helft van alle Ajacieden Heitinga een held, maar verdedigend vaak gewoon nog niet al te sterk over komen....quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef kevin6188 het volgende:
Heitinga heeft afgelopen seizoen ook veertig goals tegen gekregen en dat is de held.
Dus voor jou opmerkelijk dat hij veelal tot de beste man van de wedstrijd gekroond is.. (ook in winstpartijen!)quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij vind de helft van alle Ajacieden Heitinga een held, maar verdedigend vaak gewoon nog niet al te sterk over komen....
Dat gaat toch via sms?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus voor jou opmerkelijk dat hij veelal tot de beste man van de wedstrijd gekroond is.. (ook in winstpartijen!)
quote:26/6/2008 - 'Palmeiras wijst bod Ajax op Henrique af'
(Gepost door RvN)
BRON: Super Esportes
Hoewel de officiële lezing van Palmeiras is dat het nog geen formeel bod van welke club heeft dan ook heeft ontvangen van verdediger Henrique, geeft de technisch directeur van de club wel toe dat er een bod van Ajax ligt. Dat is echter te laag bevonden. De club denkt, met de Olympische Spelen nog in aantocht, meer te kunnen vangen voor de talentvolle verdediger. Volgens technisch directeur Genaro Marino wil Palmeiras hem liever nog behouden omdat hij pas net in het team speelt, goed binnen de club past en de club sportief aan een elftal aan het bouwen is. Financieel heeft Palmeiras de nodige problemen, maar aangezien het slechts 20% van de transferrechten van Henrique heeft, speelt dat voor de club zelf een minder grote rol.
Vind ik ook al zoiets overdrevens. Twee jaar terug de grote held, nu de schlemiel, volgend jaar weer een geweldig seizoen, drie keer een kusje op het Ajax-logo voor het publiek en hij is weer de beste Ajacied Aller Tijden...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:22 schreef Radegast het volgende:
Of mag dat alleen in het geval van Emanuelson?
Als Mathijsen speelt zoals op het EK, graag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ben best blij met Thomas Vermaelen (en Jan Vertonghen), want anders zie ik Marco van Basten er wel voor aan om Joris Mathijsen te halen.
Word je niet een keer moe van jezelf?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ben best blij met Thomas Vermaelen (en Jan Vertonghen), want anders zie ik Marco van Basten er wel voor aan om Joris Mathijsen te halen.
Gewoon heel het Turks elftal kopen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Wat Ajax echt nogdig heeft is helaas niet te koop, instelling. Je kan zeggen wat je wil van de Turken, maar zoals die dit EK hebben gevochten, als Ajax vorig seizoenmet half zoveel inzet had gevoetbald hadden we in de winterstop al op het Leidse gestaan.
Dus ik denk meer types Stam en minder van die duikelaartjes. Gewoon een mix ervan.
En dan na elke overwinning toeterend de ArenA uitrijdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gewoon heel het Turks elftal kopen?
Neuh, daarbij is dit geen kritiek op Marco van Basten, maar op zijn oogappel Joris Mathijsen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Word je niet een keer moe van jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |