We hebben weinig ingeleverd. Maar het probleem is dat we vorig seizoen ook te weinig kwaliteit hadden na het vertrek van Sneijder. Twee seizoenen geleden hadden we wel genoeg kwaliteit en hadden we eigenlijk de titel moeten pakken. Vorig jaar maakten we daar geen serieuze aanspraak op, en voorlopig hebben we nog niet veel kwaliteit gewonnen t.o.v. vorig seizoen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar leveren wij momenteel kwaliteit in dan? Ja Heitinga maar that's it.
Ja, "als het zo blijft" dus.quote:
Furby?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Radegast het volgende:
Hoe heette die linksback nou ook alweer waar Ajax in geinteresseerd was?
Dat is ook weer zo. Ik verwacht alleen dat de breedte in de competitie komend seizoen sterker voor de dag komt. Vorig seizoen was de Eredivisie voor mijn gevoel een stuk minder sterk dan het seizoen daarvoor. Feyenoord en Ajax zaten in een 'overgangsjaar', PSV heeft een tijd waardeloos gespeeld, AZ zakte compleet door het ijs.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kun je dus ook anders zien. We hadden vorig seizoen niet de kwaliteit om aanspraak te maken op de titel, maar hebben deze pas aan psv moeten laten gaan op de laatste speeldag. Als dan alleen Heitinga wegvalt, heb je maar weinig versterkingen nodig om wel aanspraak te mogen maken op de titel.
Voeg aan dat rijtje Goossens, Van der Heijden, Slijngard en Anita maar toe. Ben ook benieuwd of Martina zich staande kan houden bij Ajax 1.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voorlopig moeten we vooral hopen dat er onder Van Basten jeugdspelers doorbreken en beginnen te bloeien (Van der Wiel, De Jong, Sarpong) zodat we kunnen verrassen.
Dat nog niet eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:59 schreef _Mike_ het volgende:
Ach misschien een jaar met iets minder kwaliteit,
quote:'Ajax doet bod op Yossi Benayoun'
Ajax wil zich voor komend seizoen versterken met Liverpool-aanvaller Yossi Benayoun, zo schrijft De Telegraaf vrijdag. De Amsterdamse club heeft volgens het dagblad al een bod bij de Engelse grootmacht neergelegd.
Benayoun werd afgelopen seizoen voor liefst elf miljoen euro aangetrokken van West Ham United. Desondanks zal Liverpool elk goed bod op de Israëliër in beraad nemen.
De aanvaller, die al eens een stage bij de Amsterdammers afwerkte, moet in de ArenA voor meer creativiteit vanaf de vleugels zorgen. Ajax heeft naar verluidt een bod van zes miljoen euro op Benayoun uitgebracht.
Zouden ze zich stiekem niet eens de ogen uit de kop moeten schamen met dit soort debiele acties?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:08 schreef denthemen het volgende:
Zou een goeie aankoop zijn , maakte veel indruk op mij als invaller. Verder natuurlijk typisch Ajax om hem een stage aan te bieden en later te willen kopen
Ja, en dan gaat Pieters naar PSV? Geloof het nog niet echt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Benayoun zou erg welkom zijn. Leuk ook, een echte Israeli..
Aisatti naar Utrecht in een spelersruil..... Ajax heeft zitten slapen?
Nou ja, hij weigerde bij te tekenen. Dus ik geloof dat ie nog maar 1 jaar heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat Pieters naar PSV? Geloof het nog niet echt.
Benayoun wel geinig, zal wel meer interesse in zijn...
Hoezo, iemand kan toch gewoon niet goed genoeg zijn op dat moment?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden ze zich stiekem niet eens de ogen uit de kop moeten schamen met dit soort debiele acties?
Nou heb ik die speler van FC Utrecht niet zo vaak gezien, maar is dat dan zo'n goede?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, hij weigerde bij te tekenen. Dus ik geloof dat ie nog maar 1 jaar heeft.
En wsl om te voorkomen dat een concurrent hem voor een lullig bedrag koopt is dit op zich een prima alternatief.
Oogkleppen op, plank voor je kop en hetzelfde riedeltje er maar liefst meerdere keren per dag eruit gooien zonder enige realiteitsbesef - wat is het voor HW fantastisch om Ajacied te kunnen zijn zegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, iemand kan toch gewoon niet goed genoeg zijn op dat moment?
In de PL leer je best veel hoor.
Ging Benayoun niet voortijddig naar huis wegens heimwee ipv dat hij afgekeurt is?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:29 schreef Urquhart het volgende:
Benayoun...verrassend. Wel weer typisch Ajax om hem eerst af te keuren na een stage
Volgens sjimz wel, dus daar ga ik maar vanuitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ging Benayoun niet voortijddig naar huis wegens heimwee ipv dat hij afgekeurt is?
Juist, Ajax had hem een contract aangeboden maar hij en zn familie konden hun draai niet vinden in Amsterdam daarom zijn ze terug gegaan naar Israel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ging Benayoun niet voortijddig naar huis wegens heimwee ipv dat hij afgekeurt is?
De laatste maanden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:33 schreef zjroentje het volgende:
Benayoun is volgens mij wel een uitstekende speler voor het systeem dat Van Basten met Oranje speelde.
Denk je? Hmm.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
De laatste maanden?
Ik denk dat MvB ' gewoon' 433 wil gaan spelen met ' statische' buitenspelers, zoals hij de eerste 3,5 jaar speelde. Hoeft niet per se verkeerd zijn, als er maar rap een paar rappe, echte buitenspelers komen...
Ow, ik zou er ook zeker geen problemen mee hebben. Ik heb echter het gevoel dat hij 4231 puur vanwege het aandringen van de spelers, terwijl z'n overtuiging ( en die van Cruyff ) nog steeds is dat 433 heilig is. Dat hij de spelers er niet voor heeft, heeft hem bij Oranje ook niet afgeschrikt... Maar dit is allemaal ook maar koffiedik kijken, we zullen wel zien. Ik ben in ieder geval erg benieuwd...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk je? Hmm.
Denk dat hij nou toch ook wel inziet dat we daar (op dit moment) de buitenspelers niet voor hebben. En met Huntelaar, Suarez, Cvitanich, Perez, De Jong en dan misschien Benayoun het perfecte materiaal hebben voor 4-2-3-1. Gabri en Lindgren als controlerende mensen, ik zie het helemaal zitten hoor.
In dit systeem hebben de backs voldoende ruimte om mee op te komen. Silva rechts en Emanuelson dan links (ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wat heb je aan een blok van 6 tegen De Graafschap, RKC, Willem II, etc achterin?
Dan moet je gewoon lekker 433, of het liefst 343 spelen hoor.
Dat heb ik in EK ook al eens geopperd. Getalletjes zeggen wat dat betreft geen fuck. Een 442 kan in balbezit zo een 334 worden, 4231 is zoals je zegt een 433, maar met punt naar voren en knijpende middenvelders, zodat er meer ruimte voor de backs komt etc...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:58 schreef zjroentje het volgende:
En in feite is het 4-2-3-1 toch ook gewoon een verkapt 4-3-3 met de punt naar voren, waar alleen de buitenspelers 10 meter naar achteren staan.
PSV voetbalt al jaren 4-2-3-1 wil jij soms beweren dat zij soms ook 4-3-3 spelen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik in EK ook al eens geopperd. Getalletjes zeggen wat dat betreft geen fuck. Een 442 kan in balbezit zo een 334 worden, 4231 is zoals je zegt een 433, maar met punt naar voren en knijpende middenvelders, zodat er meer ruimte voor de backs komt etc...
Dat betoog heb ik hier ook al meerdere malen gehouden, maar dan krijg je meestal de hoon van de oogkleppengroep over je heen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik in EK ook al eens geopperd. Getalletjes zeggen wat dat betreft geen fuck. Een 442 kan in balbezit zo een 334 worden, 4231 is zoals je zegt een 433, maar met punt naar voren en knijpende middenvelders, zodat er meer ruimte voor de backs komt etc...
en terecht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat betoog heb ik hier ook al meerdere malen gehouden, maar dan krijg je meestal de hoon van de oogkleppengroep over je heen.
quote:Ook de verlanglijst van Liverpool zal ongeveer net zo dik zijn als een telefoonboek. Stewart Downing is het volgende doelwit van Rafael benítez. Middlesbrough is echter niet van plan om de vleugelspeler te laten gaan, al heeft Liverpool een bedrag van vijftien miljoen euro voor hem over. (Diverse Britse tabloids)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |