Hij is ook nog maar 22... Het lijkt me inderdaad verstandig voorlopig een ervaren speler naast hem te zetten, maar ik zou niet weten waarom hij over een jaartje of 5 niet een echte leider kan worden. Ondanks dat hij Vlaming is natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Vermaelen is inderdaad een goede verdediger, ik zie alleen in hem geen leider van de defensie.
Ja, als ie gecoached wordt. Als hij het op eigen inzicht moet doen staat ie wel erg vaak bij de verkeerde man, of op de verkeerde plaats. Komt allemaal nog wel, maar die 2 belgen zijn geen kandidaat voor leider van de defensie voor volgend seizoen hoop ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:25 schreef Han-Pekel het volgende:
vermaelen is toch een prima verdediger?
Klopt! Soort mentor naast hun die ze tips kan geven.. Daarom zie ik ook liever een wat oudere verdediger erbij komen dan een jong broekie met potentie/talent!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Zowel vermaelen als vertonghen zijn prima als extra verdedigers met een type Stam naast zich op dit moment, alleen hebben ze vaak nog geen idee waar ze moeten staan etc. Die zijn er nog lang niet.
voetbalprimeurquote:Ajax zal alles op alles moeten zetten om Klaas-Jan Huntelaar in Amsterdam te houden. AS Roma en Internazionale hebben namelijk concrete belangstelling voor de goaltjesdief.
Volgens AS informeerden Roma en Inter al bij Ajax naar de vraagprijs van de international. Beide Italiaanse ploegen zouden zo'n achttien miljoen euro voor Huntelaar overhebben. De Amsterdammers zouden echter bijna het dubbele vragen.
Ook Real Madrid zou belangstelling hebben voor Huntelaar. De Spaanse grootmacht zou bereid zijn de spits direct terug te verhuren aan Ajax, waardoor zijn transfersom enkele miljoenen lager zou komen te liggen.
VP is niet serieus te nemen.quote:
Dat is waar, maar het is geen bericht van VP zelf, ze baseren het op AS (geen idee in hoeverre die krant betrouwbaar isquote:
Dat is dezelfde krant die begin mei wist te melden dat KJH voor 35 miljoen euro rond was met Real Madrid.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is geen bericht van VP zelf, ze baseren het op AS (geen idee in hoeverre die krant betrouwbaar is)
Dat is de Sulejmani tactiek!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef neilpad het volgende:
36 miljoen vragen.. zo zul je hem wel houden ja
.
Ajax wil ongeveer hetzelfde als voor Sneijder vorig jaar (27 miljoen euro).quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef neilpad het volgende:
.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Seizoen is toch al weer mislukt, stuur ook maar weg! Suarez ook hebben? 2 voor de prijs van 1!
Marco van Basten opvolgen in oktober ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:10 schreef toma het volgende:
Rijkaard gaat een jaartje sabbatical waarschijnlijk. Kan hij geen stagebegeleider worden van Bergkamp?
Hehe, daar is de oude Montana weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten opvolgen in oktober ofzo?
Met 2 dezelfde types achterin (Vermaelen en ....) zie ik geen vooruitgang tov vorig seizoen. Of zit jij weer te wachten op +40 tegengoals? Er moet gewoon een beuker bij achterin, die de boel kan organiseren. Dat is Vermaelen gewoon niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die aversie tegen Vermaelen wordt door sommige ook wel heel erg overdreven zeg.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:22 schreef Nashje het volgende:
Acht miljoen voor een speler die net 5 wedstrijden heeft gespeeld in het eerste van Palmeiras.. Ik vind het nogal wat. Maargoed, who cares. Eindelijk een verdediger.
[ afbeelding ]
Even wat rondgelezen. En het schijnt niet zo'n geweldenaar te zijn. Na een matige start als vervanger van Davids is Henrique steeds beter gaan spelen. Absoluut talent, maar het schijnt eenzelfde soort speler te zijn als Vermaelen. We gaan dus voor een record aantal tegendoelpunten
.
Dat is pure onzin natuurlijk. Met Stam hebben we ook niets bereikt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]Vermaelen is gewoon een goeie verdediger alleen is hij erg jong(mist ervaring), we hebben gewoon nog een ervaren rot nodig centraal
Frank de Boer liep toch stage bij het eerste?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe is de training voor verdedigers eigenlijk bij Ajax? Kijk bij Suarez ervaar ik wel sterk de invloed van Ajax ten opzichte van zijn Groningen periode, hoofd omhoog tijdens dribbelen, rondkijken, teamwork en niet meer vallen. Maar bij de verdediging kan ik er niet echt de vinger op leggen, of komt dit wellicht omdat verdedigers meer als collectief dan individueel getraind worden?
En omdat we niets met Stam bereikt hebben stond de verdediging niet beter met hem?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is pure onzin natuurlijk. Met Stam hebben we ook niets bereikt.
Dat zeg ik niet. Maar het is niet per definitie dat we een ervaren rot nodig hebben achterin.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En omdat we niets met Stam bereikt hebben stond de verdediging niet beter met hem?
Een goeie jonge verdediger met de capaciteit om ook nog eens de verdediging te leiden (Chivu) vind je niet zo snel, een ervaren rot is meestal makkelijkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is niet per definitie dat we een ervaren rot nodig hebben achterin.
Hmm ja, uit de Nederlandse competitie bedoel ik. En liever een mongool dan nog één keer Jurgen Colin in de basis.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Douglas is geen Nederlander en André Ooijer is een mongool.
Prima toch. Hij hoeft niet weg, alleen tegen 'Sneijder-achtige bedragen'quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef neilpad het volgende:
.
Klopt, maar ik zou zo ook niet 1-2-3 een ervaren rot weten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een goeie jonge verdediger met de capaciteit om ook nog eens de verdediging te leiden (Chivu) vind je niet zo snel, een ervaren rot is meestal makkelijker
Ook leuk om te lezenquote:Huntelaar meest effectieve speler van de wereld
Gepubliceerd op 2008-06-25 12:58:15 door amsterdammer
Uit cijfers van de IFFHS, de International Federation of Football History en Statistics, is gebleken dat Klaas Jan Huntelaar de meest effectieve speler van het seizoen 2007-2008 is. Hiermee blijft Huntelaar Cristiano Ronaldo voor, die op de tweede plaats staat. De IFFHS houdt de statistieken bij van de hoogste divisies van 38 landen.
Huntelaar voert de lijst aan met 33 doelpunten in 34 wedstrijden, wat gemiddeld 0,971 doelpunten per wedstrijd betekend. De spits van Manchester United, Cristiano Ronaldo, heeft met 31 doelpunten uit 34 wedstrijden een gemiddelde van 0,912 doelpunten per wedstrijd. Eerder nog zag Huntelaar de Gouden Schoen naar Cristiano Ronaldo gaan, doordat de doelpunten in de Engelse Premier League zwaarder tellen dan die in de Nederlandse Eredivisie. In de lijst van de IFFHS tellen alle competities even zwaar.
De derde plaats op de ranglijst wordt bezet door Giancarlo Gregorio Maldonado van het Mexicaanse Atlante FC Ciudad. De Venezolaan maakte in 31 wedstrijden 28 doelpunten en komt daarmee op een gemiddelde van 0,903 uit.
Je geeft het al aan, veel tegendoelpunten en Vermaelen stond er vaak niet in door een blessure.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:21 schreef Pritt het volgende:
Vermaelen een goede verdediger.
Hij speelt 3 wedstrijden en is er dan weer 15 geblesseerd.
[Repeat line 2]
Zo ontzettend veel tegendoelpunten gehad vorig jaar, niet normaal gewoon.
Het is weer eens die tijd van de maand met Heatwave ja.quote:
Het is dus duidelijk iemand waar je niet op kan bouwen. Dus moet je hem eigenlijk niet mee rekenen op het moment dat je een basisformatie aan het maken bent of aan het evalueren bent hoeveel verdedigers je altijd tot je beschikking hebt. Het is de afgelopen jaren gebleken dat het gewoon niet realitisch is om een langere periode van hem gebruik te maken. Als er in de verdediging iets killing is, is het wel nieuwe formaties.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je geeft het al aan, veel tegendoelpunten en Vermaelen stond er vaak niet in door een blessure.
En zoals jij het zegt is het geen goede verdediger omdat ie veel blessures heeft.
De tering, het nieuwe seizoen moet nog beginnen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is weer eens die tijd van de maand met Heatwave ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |