Juist, Ajax had hem een contract aangeboden maar hij en zn familie konden hun draai niet vinden in Amsterdam daarom zijn ze terug gegaan naar Israel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ging Benayoun niet voortijddig naar huis wegens heimwee ipv dat hij afgekeurt is?
De laatste maanden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:33 schreef zjroentje het volgende:
Benayoun is volgens mij wel een uitstekende speler voor het systeem dat Van Basten met Oranje speelde.
Denk je? Hmm.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
De laatste maanden?
Ik denk dat MvB ' gewoon' 433 wil gaan spelen met ' statische' buitenspelers, zoals hij de eerste 3,5 jaar speelde. Hoeft niet per se verkeerd zijn, als er maar rap een paar rappe, echte buitenspelers komen...
Ow, ik zou er ook zeker geen problemen mee hebben. Ik heb echter het gevoel dat hij 4231 puur vanwege het aandringen van de spelers, terwijl z'n overtuiging ( en die van Cruyff ) nog steeds is dat 433 heilig is. Dat hij de spelers er niet voor heeft, heeft hem bij Oranje ook niet afgeschrikt... Maar dit is allemaal ook maar koffiedik kijken, we zullen wel zien. Ik ben in ieder geval erg benieuwd...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk je? Hmm.
Denk dat hij nou toch ook wel inziet dat we daar (op dit moment) de buitenspelers niet voor hebben. En met Huntelaar, Suarez, Cvitanich, Perez, De Jong en dan misschien Benayoun het perfecte materiaal hebben voor 4-2-3-1. Gabri en Lindgren als controlerende mensen, ik zie het helemaal zitten hoor.
In dit systeem hebben de backs voldoende ruimte om mee op te komen. Silva rechts en Emanuelson dan links (ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wat heb je aan een blok van 6 tegen De Graafschap, RKC, Willem II, etc achterin?
Dan moet je gewoon lekker 433, of het liefst 343 spelen hoor.
Dat heb ik in EK ook al eens geopperd. Getalletjes zeggen wat dat betreft geen fuck. Een 442 kan in balbezit zo een 334 worden, 4231 is zoals je zegt een 433, maar met punt naar voren en knijpende middenvelders, zodat er meer ruimte voor de backs komt etc...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:58 schreef zjroentje het volgende:
En in feite is het 4-2-3-1 toch ook gewoon een verkapt 4-3-3 met de punt naar voren, waar alleen de buitenspelers 10 meter naar achteren staan.
PSV voetbalt al jaren 4-2-3-1 wil jij soms beweren dat zij soms ook 4-3-3 spelen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik in EK ook al eens geopperd. Getalletjes zeggen wat dat betreft geen fuck. Een 442 kan in balbezit zo een 334 worden, 4231 is zoals je zegt een 433, maar met punt naar voren en knijpende middenvelders, zodat er meer ruimte voor de backs komt etc...
Dat betoog heb ik hier ook al meerdere malen gehouden, maar dan krijg je meestal de hoon van de oogkleppengroep over je heen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik in EK ook al eens geopperd. Getalletjes zeggen wat dat betreft geen fuck. Een 442 kan in balbezit zo een 334 worden, 4231 is zoals je zegt een 433, maar met punt naar voren en knijpende middenvelders, zodat er meer ruimte voor de backs komt etc...
en terecht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat betoog heb ik hier ook al meerdere malen gehouden, maar dan krijg je meestal de hoon van de oogkleppengroep over je heen.
quote:Ook de verlanglijst van Liverpool zal ongeveer net zo dik zijn als een telefoonboek. Stewart Downing is het volgende doelwit van Rafael benítez. Middlesbrough is echter niet van plan om de vleugelspeler te laten gaan, al heeft Liverpool een bedrag van vijftien miljoen euro voor hem over. (Diverse Britse tabloids)
Het hangt van intentie, invulling en details af.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:11 schreef toma het volgende:
[..]
PSV voetbalt al jaren 4-2-3-1 wil jij soms beweren dat zij soms ook 4-3-3 spelen?
Niet dus. Geen enkele formatie is statisch. Een 4-4-2 verschilt maar in details van een 4-3-3 of 4-2-3-1. Het gaat er om hoe je de posities en het veldspel invult, niet om hoe je elf stipjes op papier zet. Verder wat pfaf hier boven zegt.quote:
4-4-2 is een wereld van verschil tov 4-3-3 maar daar hebben we het nu niet over. 4-2-31 lijkt stukken meer op 4-3-3 maar het grote verschil is dat je de posities van de vleugelspelers nu invult met spelers die meer technische kwaliteiten hebben en vaak worden bestempeld als aanvallend middenvelder. Waardoor je in de omschakeling vaak meer spelers hebt op je eigen helft omdat de buitenspeler minder diep staan. (Het geen wat er bij Ajax wel eens mis ging afgelopen seizoen)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Niet dus. Geen enkele formatie is statisch. Een 4-4-2 verschilt maar in details van een 4-3-3 of 4-2-3-1. Het gaat er om hoe je de posities en het veldspel invult, niet om hoe je elf stipjes op papier zet. Verder wat pfaf hier boven zegt.
ik niet. ik vind die Pieters helemaal niks. en dan Aisatti nog gratis weg ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:57 schreef StarGazer het volgende:
Godver, die Pieters had ik opzich wel graag bij Ajax gezien....
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:57 schreef StarGazer het volgende:
Godver, die Aissati had ik opzich wel graag bij Ajax gezien....
Ja dat is dan wel weer té grappigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik niet. ik vind die Pieters helemaal niks. en dan Aisatti nog gratis weg ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |