Joh die is al zo verbeterd, ik meende namelijk net echt dat ik mezelf vandaag geweldig vindquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
En DE, ik geloof het echt niet hoor. Doe 's wat aan je zelfvertrouwen! En dan ga ik nu naar huis. Gelieve niet het hele topic vol te posten vannacht. En een dikke zoen voor SHE
jou kennikalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook zobenieuwd
naar
jullie
op 5 juli
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook zobenieuwd
naar
de nieuwe
faithy/moblo/motorbloempje
op 5 juli
en ook
naar de koe die ze aantrekt
![]()
Zorgen wij voor een voor en nagerecht en cocktails met wodka en vers fruitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, ik kook de sterren van de hemel hoor. Dus als jullie dan even lekker in een hoekje bescheiden gaan zitten wezen, doe ik het koken wel ok?
Vrouwen
quote:
Ik kom wel even langs.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:12 schreef Anthraxx het volgende:
Verse pasta gemaakt, met gegrilde kip, gebakken paprika en uien. En dat alles door elkaar gemixed met een (licht; want ik verafschuw gesmolten kaas) kaassousje.
Alleen Anna heeft geen trek. 1.5 uur voor niets staan koken.
Ik ook naar jou! En die week erna gaan we om de tafel zitten. Ik wil alles supergoed voorbereid hebben, en het is me nogal behoorlijk wat werk voor 80 mensen, damequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook zobenieuwd
naar
jullie
op 5 juli
Asset/400 is EOL. Oh wacht, daar had je het niet over.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:16 schreef Den_Haag het volgende:
asset?
Die zit hier al in badjas. Wacht even, change of plansquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
Prima. Neem je _Aural_ mee?
Ik hou van veel soorten kaas. Maar gewone kaas uit het vuistje vind ik vaak zo zompig. Emmenthaler is en zacht van smaak en wat 'droger'/steviger voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Emmenthaler is nog steeds 45+; dus of je het mager kunt noemen...
Het is wel een kaas die voor darmpatientjes goed te verdragen is; net als brie en camembert.
Ik ben overigens niet zo'n fan van emmenthaler, mij te flauw van smaak.
Eerst even het toetje eten, aardbeien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
Neukze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |