quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:04 schreef MrDrako het volgende:
en terecht, lelijke debiele kut dingen
Britain.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:09 schreef GasTurbine het volgende:
Bij de Cool Cat () heb je zelfs shirts met shuttershades erop
Helemaal wierie.
ik zou over hem heen gekotst hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:15 schreef GasTurbine het volgende:
Ik moest een keer mee met een vriend die daar graag schoenen haalt, was het 100 euro. Zegt die gast achter de kassa: eewa, dat is 1 héle barkie friend!
Hele vreemde witte strepen rond je ogen krijgen als je in de zon loopt? Lijkt me leuk als je je kop verbrandquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:24 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je met zo'n ding?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:27 schreef het_fokschaap het volgende:
en kunnen die shutters ook nog dicht met een koordje ofzo ?
ik word oud
Nee, de jeugd wordt debielquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:27 schreef het_fokschaap het volgende:
ik word oud
Dat zijn shuttershades ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:24 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je met zo'n ding?
Idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:27 schreef het_fokschaap het volgende:
ik word oud
De mensen die die twee dingen dragen zijn zeker niet dezelfde hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:36 schreef yosander het volgende:
Shuttershades, nog een paar Crocs
erbij en je bent de ultieme pauper
![]()
.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:03 schreef PeZu het volgende:
hij had af moeten breken toen je hem droeg en dan zo het scherpe deel je oog in ofzo
Kanye West draagt ze ook hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Nikmans het volgende:
Als je dan toch op een celebrity wil lijken, waarom dan op paris hilton
Met je shuttershades
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:04 schreef MrDrako het volgende:
en terecht, lelijke debiele kut dingen
Ja die heeft de grap verzonnen. Die lacht zich nu een schele kringspier samen met z'n vrienden omdat al die lutsers hem volgen omdat ze denken dat ze dan cool zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:31 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Kanye West draagt ze ook hoor![]()
[ afbeelding ]
Oei ze zijn unisexquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:31 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shuttershades waren in de jaren 70 ook al hip hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die heeft de grap verzonnen. Die lacht zich nu een schele kringspier samen met z'n vrienden omdat al die lutsers hem volgen omdat ze denken dat ze dan cool zijn
Op de een of andere manier doet deze plaat me denken aan Flavor Flav uit de tijd van Public Enemy.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:31 schreef EliseZwart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:49 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier doet deze plaat me denken aan Flavor Flav uit de tijd van Public Enemy.
[ afbeelding ]
Ik moest heel hard lachen om deze foto, ik weet niet waarom het hardst...quote:
Het gaat allang niet meer om ts.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
Kanker TS maakt dit topic alleen maar om aandacht!!
Die bovenste.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:23 schreef Hukkie het volgende:
Wat is daar precies tof aan dan?
Naja, uitvinding. Er is bij zo'n fabrikant gewoon iets mis gegaan tijdens de productie, en dan verkopen ze het gewoon in de hoop dat het een rage word. De Fiat Multipla, nordic walking stokkies en die UGGS zijn daar ook voorbeelden van.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, uitvinding. Er is bij zo'n fabrikant gewoon iets mis gegaan tijdens de productie, en dan verkopen ze het gewoon in de hoop dat het een rage word. De Fiat Multipla, nordic walking stokkies en die UGGS zijn daar ook voorbeelden van.
Gaan ze toch langer mee dan dat ze hip zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:02 schreef voorgerechtje het volgende:
Ikke dus zo vanmiddag cool shuttershades kopen, wit!
Ikke thuis komen, snel een tosti klaar maken nadat ik het tasje op de bank heb weggepleurd. Ikke zo film 1 kijken, kom ik er na een kwartier erachter dat ik op het tasje zit.
Poooootje afgebroken.
of de nieuwe crocs, birkenstocks ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:53 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Vergeet de welbekende Crocs niet.
Het is juist andersom! De crocs zijn na birckenstocks het nieuwe ziekenhuisschoeisel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
of de nieuwe crocs, birkenstocks ofzo_!
ja maar vorig jaar liepen die klapjosti's allemaal op croc's nu worden de straten overspoelt met birckenstocksquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het is juist andersom! De crocs zijn na birckenstocks het nieuwe ziekenhuisschoeisel.
* retuow82 vraagt zich af of er nog meer plek is onder die steen....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:29 schreef VuurBosje het volgende:
[..]
Dat zijn shuttershades ?
* VuurBosje kruipt weer onder zijn steen, de echte wereld is eng...
quote:
Heeft die negerin rechtsonder nu gewoon dat waterschoentje opgegeten?quote:
mja ze heeft de nieuwe rage iets wat verkeerd begrepenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:06 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[..]
Heeft die negerin rechtsonder nu gewoon dat waterschoentje opgegeten?
Dat zijn grillzzzzquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:06 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[..]
Heeft die negerin rechtsonder nu gewoon dat waterschoentje opgegeten?
Ik word ook echt te oud voor die dingen.... En ik maar denken dat ze beugeltjes inhadden...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |