heeft ze bereikt dankzij jou en dit topicquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:48 schreef Repeat het volgende:
Kwam ik dus net langs Leiden CS, liep er buiten zo'n net iets te dikke ordinaire slet met zo'n kort rokje aan dat je gewoon dr blote reet kon zien
Ik kon mn blik er niet vanaf wenden omdat het zo'n smerig gezicht was. Je kent dat wel, netzoals dat je moet blijven kijken bij een tramongeluk. Maar toen zag ze mij dus kijken en dacht ze dat ik dr aan het uitchecken was. Waarschijnlijk denkt ze nu ook nog dat ze succes had
zoiets heet Cellulitusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:52 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, maar dan met lelijke bubbelreet.
I likequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:52 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, maar dan met lelijke bubbelreet.
Zul jij wel weten he homo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:07 schreef ondeugend het volgende:
Strings zitten voor geen meter ook.
Jij ben het mannetje zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:07 schreef ondeugend het volgende:
ff de tekst weer kloppend gemaaktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:48 schreef Repeat het volgende:
Kwam ik dus net langs Leiden CS, liep er buiten zo'n net iets te dikke ordinaire slet met zo'n kort rokje aan dat je gewoon dr blote reet kon zien
Ik kon mn blik er niet vanaf wenden omdat het zo'n smerig gezicht was ik normaal nooit mensen van het andere geslacht zie irl. Je kent dat wel, netzoals dat je moet blijven kijken bij een tramongeluk. Maar toen zag ze mij dus kijken en dacht ze dat ik dr aan het uitchecken was. Waarschijnlijk denkt ze nu ook nog dat ze succes had
Ondeugend een vrouw... uhuh.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aangezien ondeugend een vrouw is, zal ze het waarschijnlijk wel weten ja
eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:07 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
waardeloos zonder foto's
In die meters reet van jouw hebben ze inderdaad geen passende maat.quote:
Moet jij niet een puist uitknijpen ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In die meters reet van jouw hebben ze inderdaad geen passende maat.
string per strekkende meters?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In die meters reet van jouw hebben ze inderdaad geen passende maat.
Wordt je huid asymmetrisch van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Moet jij niet een puist uitknijpen ofzo?
Niet, het heet cellulitis.quote:
TS is te lui om fotos te posten dus we weten ut eigelijk nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet als er zo'n dikke gore blubber reet onder zit.
Jep, zelfde geldt voor vrouwen die zich verzorgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef wolferl het volgende:
Vrouwen met strings zijn fantasieloos, ik heb ze namelijk liever met een slip of iets dergelijks.
Kan je nog lekker fantaseren
Fantasieloos? Tegenwoordig zit je tegen een Bjorn Borg boxer aan te kijken, dat is pas fantasieloos.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef wolferl het volgende:
Vrouwen met strings zijn fantasieloos, ik heb ze namelijk liever met een slip of iets dergelijks.
Kan je nog lekker fantaseren
Eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Fantasieloos? Tegenwoordig zit je tegen een Bjorn Borg boxer aan te kijken, dat is pas fantasieloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |