Lis, beterschap!
Pff, hier een gevalletje starheid bij het CB

Had een andere wvk dan normaal..
'Hij is wel erg zwaar he? Kijk maar, hij zit precies op het bovenste lijntje van de curve'
"Z'n lengte gaat ook goed he.. vlak onder het bovenste lijntje.. Lange jongen hoor!"
Om vervolgens door te zagen over z'n voeding.
"misschien moet je eens wat vaker magere kaas op z'n brood doen, of geen koekje geven" ..
"ehm.. hij eet een boterham en de korstjes gooit ie weg.. en hij eet al regelmatig 20+ kaas ipv volvet"
"O"
"en dat koekje.. tja, hij eet 's middags een droge cracotte als koekje.. "
"O"
"Dan eet ie zeker veel aardappelen en vlees?"
"nee, avondeten moet ik er bijna inproppen, want anders eet ie niets"
"en het toetje dan?" (in een wanhopige poging iets te vinden dat ik verkeerd zou doen)
"magere yoghurt, zonder iets erin"
Dan zal ie vast wel de hele dag voor de tv zitten.. terwijl ik nog geen 2 minuten eerder heb verteld dat ie de rust niet in z'n lichaam heeft om een bladzijde van een boekje te lezen en de hele tijd loopt te rennen en klauteren.
Het is gewoon een beer van een jongen. Hij is lang, hij is zwaar.. Z'n handen zijn net zo groot als die van Saskia.. en bij honden kun je aan de poten zien of het een grote of kleine hond is als ze nog puppy zijn.. Ik heb zo het vage vermoeden dat je zoiets ook wel bij mensen kunt stellen..
Tijn is groot, en hij zal groot blijven denk ik. (en als je de familie aan vaderskant bekijkt, zal dat niets verbazen iig)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.