abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:51:45 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59862020
En hoe is het met Lisje? En met Thies?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59862743
Ik kreeg net een SMS: Lis eet, drinkt en moppert Herstellende dus

Hoe is het met Brent?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:24:52 #278
190853 RockabeIIa
pi_59863008
Brent slaapt heerlijk Die gaat zo naar het kdv lekker spelen. Gisterenavond ben ik met hem nog naar het park geweest. Daar is een fonteintje waar je zo in kunt lopen en hij deed dat dus al gillend: 'Water!'

Mooi dat ze lekker opknapt, snoops
pi_59863096
Oeh ja, kinderen en water
Mijn vriend dacht laatst in het Vondelpark dat hij de broekjes van Lis en Morris wel op kon rollen zodat ze leuk in het pierebadje konden rondlopen. Binnen 5 minuten lagen ze allebei languit
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:34:23 #280
190853 RockabeIIa
pi_59863224
Zag ie niet aankomen he?
Veel kindjes vinden het fonteintje eng omdat het zo onveracht overal begint te spuiten. Vorig jaar was Brent er ook bang voor. Nu is de angst ver te zoeken. En dat koppie dan als ie opeens helemaal nat gespoten wordt: adem in houden, mij aankijken en stokstijf blijven staan, en dan gaan lachen
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:48:45 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59863524
Haha Rocka, ik zie dat bijdehante snoetje helemaal voor me

Ik had de deur van de wc niet goed dichtgedaan kwam ik net achter...
Devin greep zijn kans en gooide zo zijn fles in de pot Net als het mandje met tampons
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:53:16 #282
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_59863606
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef snoopy het volgende:
Oeh ja, kinderen en water
Mijn vriend dacht laatst in het Vondelpark dat hij de broekjes van Lis en Morris wel op kon rollen zodat ze leuk in het pierebadje konden rondlopen. Binnen 5 minuten lagen ze allebei languit
Dat gebeurde mij zelfs gister in het kinderbadje van een vriendin Ik dacht: overkomt mij niet, ik ga gewoon pootjebaden. Maar even later lag ik toch onderuit...

Ik hoop dat je het geen teleurstellend smsje vond, snoopy Maar ze was net héél boos geweest dat we niet bij de onderburen naar binnen gingen. Toen ze was bijgekomen heeft ze lachend een hele boterham gegeten en nu ligt ze gevloerd in bed. Ze slaapt zelfs door het boren van de buren heen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_59863675
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dat gebeurde mij zelfs gister in het kinderbadje van een vriendin Ik dacht: overkomt mij niet, ik ga gewoon pootjebaden. Maar even later lag ik toch onderuit...

Ik hoop dat je het geen teleurstellend smsje vond, snoopy Maar ze was net héél boos geweest dat we niet bij de onderburen naar binnen gingen. Toen ze was bijgekomen heeft ze lachend een hele boterham gegeten en nu ligt ze gevloerd in bed. Ze slaapt zelfs door het boren van de buren heen.
daar krijgt ze koekjes Lemijn Logisch dat ze teleurgesteld was
Ik maak me meer zorgen of jij het wel gezellig vindt
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:06:15 #284
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_59863864
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:57 schreef snoopy het volgende:
daar krijgt ze koekjes Lemijn Logisch dat ze teleurgesteld was
Ik maak me meer zorgen of jij het wel gezellig vindt
ahaaa! Als ze dat nou even had gezegd, dan hadden we aangebeld
Het is gezellig hoor! Zelf heb ik vooral met haar te doen. Zo krakkemikkig nog en iemand bij je die 'deze! deze!!!' niet begrijpt.
En naast gezellig is het leerzaam: ik heb allemaal nieuwe paadjes in het vondelpark ontdekt en lis op haar niveua verteld over eendjes en mijn tekenkunsten opgehaald. En nu zit ik zelfs legaal in OUD
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_59863980
Vooral zo doorgaan Lemijn, vooral doorgaan
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:32:12 #286
190853 RockabeIIa
pi_59864562
hond en poepluier
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:00:15 #287
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59865429
Pepijn erbij, leuk! Anna kreeg ook zo'n taart, maar dan de perzikvariant

Lucie weg, dat is dan weer jammer. Maar wij zitten binnenkort ook weer in het volgende topic. Echt een leuke foto van ze samen.

Gelukkig dat het al weer beter gaat met Ilse, zo vervelend als die kleintjes ziek zijn.

Die Devin. Uit voorzorg staan de tampons hier erg hoog.

Ieeieieieks! Zeg maar niks verder Rocka.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:03:11 #288
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59865527
He Ypsel, hoe is het met K3. Begin je er al in te komen????
pi_59865542
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef RockabeIIa het volgende:
hond en poepluier
Geef die hond ook een luier!
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:44:35 #290
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59868149
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef RockabeIIa het volgende:
hond en poepluier
Pics!!! Leuk he, teckels
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef bixister het volgende:
beetje gekke vraag misschien maar marit, jij bent toch zelf ook (CB) arts? had je zelf niet ook al gekeken met zo'n oor-kijk-ding? of laat je dat dan toch liever helemaal aan de huisarts over. beterschap voor Ilse!
Ik vroeg het me ook al af!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59869166
in dit geval is kijken dus niet persé weten
en weten is nog niet persé aktie..
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:30:16 #292
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59869311
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef marit1978 het volgende:
in dit geval is kijken dus niet persé weten
en weten is nog niet persé aktie..
Daarbij lijkt me, ook voor jou, een second opinion altijd fijn wanneer het om je eigen kind gaat?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_59869876
jazéker!
het stomme is alleen dat het naar de huisarts gaan vaak langer duurt, omdat ik zelf vanalles ga relativeren.
Maargoed, gelukkig is er ook een niet-medisch-insider-papa die ook zorgen uit als het nodig is.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:57:53 #294
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59869971
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:52 schreef marit1978 het volgende:
jazéker!
het stomme is alleen dat het naar de huisarts gaan vaak langer duurt, omdat ik zelf vanalles ga relativeren.
Maargoed, gelukkig is er ook een niet-medisch-insider-papa die ook zorgen uit als het nodig is.
Dat herken ik. Moeder van een vriendin van Fleur is wijkverpleegkundige. En wij riepen al tijden zou je niet eens naar d'r oren laten kijken. Ze luistert zo slecht en is zo vaak verkouden. Nu (na aandringen van de juf op school) uiteindelijk naar de HA met d'r. En jawel hoor. buisjes waren niet overbodig. En nu luistert ze als een tierelier. Soms nog oost-indisch doof, maar dat is de leeftijd.

Maar, goed jij ziet het gelukkig en met hulp van papa ben je er dan toch nog op tijd bij....

Heb net zelf met de HA gebeld, omdat Maud een gemene blafhoest heeft. Ze heeft verhoging en slaapt slecht. Mag ze voor vannacht even promatizine geven en dan als er morgen geen verbetering is langs. In elk geval niet zo het weekend in.
pi_59870567
pepijn het smaakt je goed volgens mij

rocka vertel me maar niks hier al vaak zat meegemaakt zelfs in mijn kraamweek.

Devin oei oei de wc is iets anders dan de wasbak van de keuken
ik zou maar niet vertellen wat mijn dame doet als ze de kans krijgt.

ilse weer aan de betere hand, gelukkig.

maud hopelijk knap je snel op.

lis koekjes zou ik ook niet aan mijn neus voorbij laten gaan hoor

hier wilde er net een bij opa en oma naar de speeltuin in de regen. mijn ouders zijn aan het verhuizen/opknappen en hebben net 2 weken de sleutel en madam weet nu al de weg naar de speeltuin
mama van 3 kids!
pi_59875029
Jeetje Maud zeg, alweer ziek? Je hebt wel pech!

En Ilse gelukkig weer aan de beterende hand! Post je gauw es een fotootje Marit?

haha die Lis, zet lemijn maar aan het werk hoor

Devin die vanalles in de wc kiepert....heeft vast met Meike gepraat
Die gooide laatst haar lievelingsslaapknuffel erin!

Morgen ook even naar de huisarts met Meike. Ze heeft nu een week of 2 een raar plekje op haar tong. Lijkt wel wild vlees ofzo. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar het hoort niet zo dus toch maar even laten zien. Kan nog leuk worden, Meike gaat vast niet meewerken.
Hoe krijg ik het zover dat ze haar mondje opendoet? aha happen naar peijnenburg natuurlijk
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:30:09 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59875289
Hier wordt ook van alles in de wc gegooid
En ook veel tussen de spijlen van de traphekjes door naar beneden.. Tijn heeft een zwaartekracht-fetisj
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:49:22 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59875730
Ja en dan verbaasd kijken dat het niet vanzelf terugvalt.... heerlijk. Vol overtuiging je speen uit bed gooien en verbaasd tot de conclusie komen dat ie niet vanzelf weer terug in bed valt....

maud hoest gewoon door in d'r slaap. Tot (tot nu toe) tegen de 'kotsgrens' aan....
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:58:35 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59875988
psies! Alles moet overal uitgegooid en vanaf gegooid worden.

Wat sneu voor Maud.. ik vind dat altijd zoo zielig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:24:04 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59876502
Ja, ik lig ook echt te waakslapen

en de promatizine spoog ze uit. Geloof niet echt dat ze die lekker vond. toen ik het nog een keer probeerde schudde driftig met d'r koppie en werd de lepel weggeduwd. Maar een extra puf voor lucht gegeven en toen nog de neusspray, waar ze dus wel voor blijft zitten. ze kijkt dan wel even moeilijk als ik gespoten heb, maar ze wijst het niet af... gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')