Dat gebeurde mij zelfs gister in het kinderbadje van een vriendinquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef snoopy het volgende:
Oeh ja, kinderen en water
Mijn vriend dacht laatst in het Vondelpark dat hij de broekjes van Lis en Morris wel op kon rollen zodat ze leuk in het pierebadje konden rondlopen. Binnen 5 minuten lagen ze allebei languit
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij zelfs gister in het kinderbadje van een vriendinIk dacht: overkomt mij niet, ik ga gewoon pootjebaden. Maar even later lag ik toch onderuit...
Ik hoop dat je het geen teleurstellend smsje vond, snoopyMaar ze was net héél boos geweest dat we niet bij de onderburen naar binnen gingen. Toen ze was bijgekomen heeft ze lachend een hele boterham gegeten en nu ligt ze gevloerd in bed. Ze slaapt zelfs door het boren van de buren heen.
ahaaa! Als ze dat nou even had gezegd, dan hadden we aangebeldquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:57 schreef snoopy het volgende:daar krijgt ze koekjes Lemijn
Logisch dat ze teleurgesteld was
![]()
Ik maak me meer zorgen of jij het wel gezellig vindt
Pics!!!quote:
Ik vroeg het me ook al af!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef bixister het volgende:
beetje gekke vraag misschien maar marit, jij bent toch zelf ook (CB) arts? had je zelf niet ook al gekeken met zo'n oor-kijk-ding? of laat je dat dan toch liever helemaal aan de huisarts over. beterschap voor Ilse!
Daarbij lijkt me, ook voor jou, een second opinion altijd fijn wanneer het om je eigen kind gaat?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef marit1978 het volgende:
in dit geval is kijken dus niet persé weten![]()
en weten is nog niet persé aktie..
Dat herken ik. Moeder van een vriendin van Fleur is wijkverpleegkundige. En wij riepen al tijden zou je niet eens naar d'r oren laten kijken. Ze luistert zo slecht en is zo vaak verkouden. Nu (na aandringen van de juf op school) uiteindelijk naar de HA met d'r. En jawel hoor. buisjes waren niet overbodig. En nu luistert ze als een tierelier. Soms nog oost-indisch doof, maar dat is de leeftijd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:52 schreef marit1978 het volgende:
jazéker!
het stomme is alleen dat het naar de huisarts gaan vaak langer duurt, omdat ik zelf vanalles ga relativeren.
Maargoed, gelukkig is er ook een niet-medisch-insider-papa die ook zorgen uit als het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |