Si. Francisco Franco, belachelijk 'monument' voor hem door duizenden gevangenen uitgehakt...quote:
Dat is het exacte antwoordquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:54 schreef tomtomaat het volgende:
Door zijn dood en Juan Carlos?
Dan had ik je vraag niet goed begrepen, ik dacht dat je bedoelde waarom het leiderschap van zijn opvolger werd beëindigd.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is het exacte antwoord.
Wat PhysicsRules zegt is niet helemaal waar, want hij had al een tijdje het algemene bestuur (ofzo) overgedragen aan idd die kerel die werd opgeblazen, maar Juan Carlos I zou hem gaan opvolgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:00 schreef DuTank het volgende:
noooooooobbaal je nog van de australie-vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsja, ik had het kunnen weten dat jij hem zou weten....quote:
ik ken mijn klassiekersquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:05 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Tsja, ik had het kunnen weten dat jij hem zou weten....
PR +1
Stand deel 1276:
tomtomaat 5
starla 4
DuTank 4
Amokzaaier 1
Burnett 2
iggy_in_the_house 3
slaveloos 3
lisa003 1
tong80 2
barney74 1
qonmann 1
ChopperMick 1
Ezechielk 1
PhysicsRules 3
DeeBee 3
disrespectquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
baal je nog van de australie-vraag
Je stinkt er niet inquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:14 schreef tomtomaat het volgende:
Windows Milenium editie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |