quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben veels te henig om hier in mee te gaan
Op is dat weer typisch Twents?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat jij als Tukker niet weet wat henig betekent![]()
![]()
Globaal wel jaquote:
Dat dacht ik nou ookquote:
Mijne ook niet, maar zulke basic Twentse woorden heb je na een maand Twente al onder de kniequote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Kan nou niet zeggen dat ik mij een Tukker voel ofzo
M'n ouders zijn ook niet tukkers, ligt het vast aan
Beter dat je dan maar gewoon nederlands gebruikt in plaats van tukkeriaansquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat jij als Tukker niet weet wat henig betekent![]()
![]()
Blijkbaar ga ik met de 'verkeerde' mensen omquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:08 schreef Bravebart het volgende:
Mijne ook niet, maar zulke basic Twentse woorden heb je na een maand Twente al onder de knie
kloptquote:
rustig/kalmquote:
Tukkeriaansquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je dan maar gewoon nederlands gebruikt in plaats van tukkeriaans
Hallo mensen trouwens
Het maakt echt niks uit met welke mensen je omgaat, aan henig ontsnap je amperquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Blijkbaar ga ik met de 'verkeerde' mensen om
Ik ga toch ook geen limbaboaans lullen hier op het forum, kom op manquote:
Owww.. henig an ... jaa die ken ik wel..quote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Bravebart het volgende:
Het maakt echt niks uit met welke mensen je omgaat, aan henig ontsnap je amperOok nog nooit van "henig an" gehoord dan?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owww.. henig an ... jaa die ken ik wel..![]()
Las het te abn
en wat is dat voor uitdrukking?? want zie de achterliggende gedachte achter "onder de draad door kruipen" niet echtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:14 schreef Milou__ het volgende:
Ik ken wel 1 twents begrip: Onder de droad door kruupen
Echt zov an.. wat is heeenig nou weer.. lees het abn en je snapt er geen drol van..quote:
Vreemdgaan voglens mijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat is dat voor uitdrukking?? want zie de achterliggende gedachte achter "onder de draad door kruipen" niet echt
zo zou je het inderdaad kunnen zienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vreemdgaan voglens mij![]()
Ik keek eerder altijd jonge lui en olde groand.. Dat is toch twents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |