Ja, ik twijfel over m'n geaardheidquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:22 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zeg altijd "geen intresse" en doe de deur dicht. Ben ik nou raar ?
TS is blijkbaar te onzeker.
Er is volgens dat sprookje maar 1 hoor.quote:
Komen aan deur, met boekjes, 's ochtends...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:23 schreef iFries het volgende:
Ik wist niet dat het een jehova was .. pas toen ik het laatste boekje kreeg
Gevalletje te veel vrije tijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je had hem dood moeten slaan, serieus. Meestal ga ik altijd serieus er naar luisteren en vervolgens ga er vol tegenin.
Hmmquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:33 schreef Weirdow het volgende:
[..]
Komen aan deur, met boekjes, 's ochtends...
Zijn hints genoeg meestal
Laten we hopen van niet ...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:29 schreef DahaKa het volgende:
Nou moet TS wel weten dat ze terugkomen haha, ik had ook een x zoiets geaccepteerd toen ik met een dikke kater vol de deur stond en naar het gezwam stond te luisteren. Eigelijk in de hoop dat ze zo snel mogelijk weggingen
. Dat deden ze ook, maar kwamen wel mooi een paar keer terug
!
Jij hoopte gewoon dat jij bij die huisgenote in bed lag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:55 schreef bioloogje het volgende:
Ook een keer gehad dat er bij mijn huisgenote werd aangebeld die niet thuis was. Ik dus maar gaan opendoen (in slaap outfit). Staan er 2 jehova getuigen voor de deur. "Oh ik dacht dat we bij een meisje hadden aangebeld" Ikke: "Ja dat is bij mijn vriendin we lagen nog in bed en zij had geen zin om eruit te komen". Ze waren snel weg iig.
Shit je hebt me doorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:03 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Jij hoopte gewoon dat jij bij die huisgenote in bed lag.
Bij jou zullen ze wel niet aan de deur komen, gezien je huisnummer...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:07 schreef Noway666 het volgende:
Staan er nog leuke onzinnige verhalen in om ze mee uit te lachen ?
Sadistquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Er kwamen hier ook eens twee meisjes aan de deur. Ze moesten zes trappen op (arme meisjes) en toen ik zag wat ze in hun handen hadden, liet ik ze niet eens helemaal naar boven komen
.
Slaap dan ook lekker door. Het is geen noodgeval ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:15 schreef iFries het volgende:
Lekker hoor! Vandaag mijn eerste vakantiedag, en kon heerlijk uitslapen.
Maar nee hoor, de deurbel ging.
Ik in mijn boxer als een speer naar de voordeur.
Zei de TS dan dat ze zeiden dat ze Jezus kwamen brengen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef Meneer-Goud het volgende:
30 reacties en 'zet maar in de achtertuin' is nog niet eens langsgekomen
quote:Fryske, linkse, Boomknuffelaar
Ik heb ook wel eens een heel verhaal aangehoord omdat ik het met mijn brakke hoofd niet voor elkaar kon krijgen om "geen interesse" te zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:22 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zeg altijd "geen intresse" en doe de deur dicht. Ben ik nou raar ?
TS is blijkbaar te onzeker.
Zou prima zijn, gasten zijn alleen maar een last voor de samenleving.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Bij jou zullen ze wel niet aan de deur komen, gezien je huisnummer...
Ja nou, moeten ze maar zeggen wat ze komen doen en wie ze zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Er kwamen hier ook eens twee meisjes aan de deur. Ze moesten zes trappen op (arme meisjes) en toen ik zag wat ze in hun handen hadden, liet ik ze niet eens helemaal naar boven komen
.
Dat ding maakt geluid ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe krijg je het voormekaar om wakker te worden van de deurbel?
* Fotoboek checktquote:
Dat hoofdstuk was ik al voorbij. Ik slaap er alleen snoeihard doorheen.quote:
geostigmaquote:
Ben je als kind ook meegesleurd langs alle deuren?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:32 schreef Wexs het volgende:
Ik ben in dat geloof opgegroeid en het is werkelijk waar een sekte. Ze MOETEN langs de deuren voor 60 uur per maand (dat is 15 uur per week :| ) anders ben je niet goed voor god.. Het is daarnaast het rijkste geloof ter wereld, ik kan me een villa van 15 miljoen euro herinneren voor de aardsengel gabriel.. Toen die niet kwam ging een of andere freak van de jehovah's er gewoon in wonen..
Het is een ziek, ziek, ziek geloof.
Probeer het eens...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me overigens af als je de deur open zou doen met je blote leuter, wat ze dan zouden doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |