KD en Mrien, jullie houden het lang uit, zeg! Pff... wat zal dat zwaar zijn! Hopelijk laat jullie kleintje nu niet lang meer op zich wachten...
Juttertje, fijn dat je een goede echo hebt gehad... is toch een hele geruststelling...!
Ano.niempje gefeliciteerd!
Hier gaat alles z'n gangetje.. .alleen ben ik momenteel een beetje onzeker. Heel stom misschien, want we hebben twee goede echo's gehad met 7 weken en met 11 weken... maar toch. Er is aan de buitenkant nog helemaal niks te zien voor de buitenwereld. Ik en mijn

zien natuurlijk wel 'iets', maar het schiet niet op.
Ik heb ook helemaal geen zwangerschapsklachten... in het begin kon ik de hele dag wel eten, maar dat is nu ook sinds een paar weekjes voorbij. Misselijk ben ik gelukkig nooit geweest... maar momenteel heb ik dus een beetje het gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben... terwijl ik natuurlijk wel beter weet...
Natuurlijk weet ik dat 13w 5d nog helemaal niet lang is en dat ik gewoon geduld moet hebben, maar toch. Ik maak me waarschijnlijk een beetje bang om niks. Vrijdag voor controle naar de vk, dus ben benieuwd...!
Bij hoeveel weken kon de 'buitenwereld' bij jullie zien dat jullie zwanger zijn?