abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:06:02 #151
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59668560
juttertje wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad...

Hier ook al die vraag gehad.. en zeg dan altijd... kijk zelf maar en anders een centje of aankoopbon zodat we zelf kunnen kiezen.. maar vind het eigenlijk een lastige vraag...

Hier vannacht beter geslapen dan gisteren.. nog af en toe lichte weeën gehad... maar voel me een héél pak beter dan gisteren... straks naar evaluatiegesprek van mijn meisje... en dan nog dagje school en dan begint de grote vakantie voor haar....
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:07:39 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59668582
Bla en Bla-man van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:31:15 #153
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59669034
KD, hoe'ist?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_59670238
Goedemorgen,
Hier alles in rust...
Toch apart wakker worden elke keer..
Weer een dag voorbij en nog geen baby
Vandaag 41 weken...

Heb wel een soort van rust in mezelf gekregen sinds gistermiddag, wie weet of het helpt

KD, bij jou wat meer actie hoop ik?
En Libel, Llewella, LovelyLady en Asics (volgens mij heb ik die nog nooit zien posten), bij jullie al wat gaande?
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:40:32 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59670498
Bla en Bla-man van harte gefeliciteerd!!

En nogmaals hier ook en hele grote voor Koningin! Ik hoop dat het lekker blijft plakken de komende 8,5 mnd!

Een een voor de LLM's
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59670576
Bla gefeliciterd met jullie dochter!

KD en Mrien
pi_59670751
Hier niks, behalve dan lichte paniek omdat ik m'n abn-internetbankieren-pasding niet kan vinden, die lag onderop bij de salontafel bij de laptop zodat ik alles binnen bereik heb. Ik kan het niet uitstaan dat ik niet even makkelijk door huis ren om te zoeken. Van het weekend beste vriendin+kids op visite gehad, en er is ook al 1 onderzetter weg van de salontafel; en er was een pen in de vijver verdwenen, en zowieso alles van de salontafel geveegd, dus vrees dan het ergste.

Ik kan het niet uitstaan
Heb vriendlief al een smsje gestuurd of hij wat heeft gezien, hoop dat ie dat tussen de middag leest, en ik moet voor mezelf maar wat afleiding zien te vinden, heb even teveel kans door het zitten broeden en afwachten om me erop te blijven fixeren en op te fokken.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59670767
Hier ook weinig... denk ik
Normaal gesproken heb ik alleen savonds last van harde buiken, maar nu had ik er vannacht ook last van, blijf overigens slecht slapen,
Nu vandaag ook overdag last van harde buiken... maar misschien komt dat doordat ik gister toch iets te fanatiek geweest ben met ramen lappen?
Maarja ze waren gewoon echt smerig door het saharazand van een tijdje terug. Kan nu tenminste weer naar buiten kijken. En er zijn al 2 vogels tegen aangevlogen... sukkels

Mrien en KD

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2008 10:52:58 ]
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:11:05 #159
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59671321
lovely arme vogels.. hier zouden ze ook nog eens gezeemd moeten worden.. maar geraak niet op die trapladder met emmer hebben hoge ramen...

Mrien wie weet brengt rust je idd het gewenste effect...

KD????
pi_59671589
UHm over mijn ramen boven maar niet te spreken, ik woon hier al 4 jaar en in die 4 jaar geen 1 keer gedaan....
Binnekort eens een glazenwasser bellen voor boven
pi_59672336
Ik zou er niet aan moeten denken nu nog de ramen te lapen, ben al buiten adem voor ik op de trap sta denk ik
Wil wel nog dat de ramen gelapt worden voor de raamversiering erop gaat.
Ramen boven is hier een beetje hetzelfde verhaal Had m'n vader al gevraagd de ladder een keer mee te nemen zodat m'n vriend zich uit kan leven

De auto wordt wellicht zaterdag opgehaald door m'n vader voor de autowasstraat; die is ook nog smerig van het sahara-zand. Maar onlangs toen we bij de wasstraat aankwamen was ie buiten gebruik.

Ik ben inmiddels weer achter de naaimachine gekropen dus heb m'n afleiding gevonden

KD al bezig?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:48:07 #162
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59672384
Juttjertje wat fijn dat je een goede echo had! Fijn he!!
Ik mag volgende week weer...joepie!!
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:54:13 #163
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59672526
na weer een rusteloze nacht niks aan de hand, begin nu wel zenuwachtig te worden hoor.
pi_59672610
Fijn dat de echo goed was Juttertje!!
(overheen gelezen)

Ook hier zou ik de ramen nog wel kunnen gaan lappen, maar ik denk dat als ik op de ladder ga staan, ik behoorlijke ruzie met manlief ga krijgen..

Balen KD!
pi_59672722
Hallo, het lijkt me leuk om hier mee te kletsen.
Ben er nog maar net achter dat ik zwanger ben. Het is de tweede.
Ik ben ergens eind februari 2009 uitgerekend. Precieze datum weet ik niet omdat ik altijd een rare lange cyclus heb. Dus dat laat ik aan de verloskundige over om dat te bepalen.
pi_59673487
Gelukkig was alles goed Juttertje! Het begint al druk te worden voor 2009! Gezellig. Ik mag pas weer 16 juli en dan gaan ze naar het hartje luisteren. Gelukkig gaan we 2 dagen daarna op vakantie. lekkere relaxen.

Nou KD kom op, wij willen nog meer verse babies zien!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_59673962
Ook nog even jompelen voor Bla en man en dochter . Proficat!!!

En alle LLM's die hier over de 40 weken gaan , jeetje, ik zou helemaal GEK worden van ongeduld (van mij mag ie zelfs nu al komen ).

Juttertje fijn van de goeie echo en Frups, leuk dat die van jou er ook aankomt!

Ivm kraamcadeau: hier in België hebben we geboortelijsten, wie wil kan ik een blanco exemplaar opsturen, daar staat echt álles op wat je maar zou kunnen willen hebben .
pi_59674021
KD, ik hoop dat je kleintje eruit is voordat ik volgende week een echo heb.
Morgen trouwt mijn schoonzusje. Vanavond gaan we er al heen, daar logeren zodat ik haar morgenochtend al kan bijstaan. Ik heb er zin in!
pi_59674872
Welkom ano.niempje!
Was je al langer op FOK! of heb je je hiervoor aangemeld?
pi_59675347
Ik was hier net aan het praten met iemand van onze afdeling P&O omdat ik ipv 5 weken voor de bevalling toch al 6 weken op voorhand aan mijn bevallingsverlof zou willen beginnen, en nu zegt zij dat dat niet meer gaat omdat het al doorgegeven is. Is dat echt zo?
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:49:08 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59675438
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:45 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik was hier net aan het praten met iemand van onze afdeling P&O omdat ik ipv 5 weken voor de bevalling toch al 6 weken op voorhand aan mijn bevallingsverlof zou willen beginnen, en nu zegt zij dat dat niet meer gaat omdat het al doorgegeven is. Is dat echt zo?
Even heel snel... ik werk zelf op een P&O-afdeling en wij sturen de WAZO-aanvraag + zwangerschapsverklaring pas naar het UWV als iemand met verlof gaat. Ik weet wel dat sommige bedrijven 2 weken voor ingang verlof de stukken al moeten doorsturen.

Het lijkt mij anders geen probleem om de UWV te bellen en door te geven dat de datum toch gewijzigd is. En daarbij als je in de laatste periode ziek zou zijn door de zwangerschap, MOET je 6 weken verlof nemen en dat zou dan ook te wijzigen moeten zijn, lijkt me.
Make love, not war ☮
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:54:18 #172
100412 mefke79
komt goed!
pi_59675583
Bla, gefeliciteerd met je meisje, leuke naam ook! Geniet er van..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:43:01 #173
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59676890
KD en Mrien, jullie houden het lang uit, zeg! Pff... wat zal dat zwaar zijn! Hopelijk laat jullie kleintje nu niet lang meer op zich wachten...

Juttertje, fijn dat je een goede echo hebt gehad... is toch een hele geruststelling...!

Ano.niempje gefeliciteerd!

Hier gaat alles z'n gangetje.. .alleen ben ik momenteel een beetje onzeker. Heel stom misschien, want we hebben twee goede echo's gehad met 7 weken en met 11 weken... maar toch. Er is aan de buitenkant nog helemaal niks te zien voor de buitenwereld. Ik en mijn zien natuurlijk wel 'iets', maar het schiet niet op.
Ik heb ook helemaal geen zwangerschapsklachten... in het begin kon ik de hele dag wel eten, maar dat is nu ook sinds een paar weekjes voorbij. Misselijk ben ik gelukkig nooit geweest... maar momenteel heb ik dus een beetje het gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben... terwijl ik natuurlijk wel beter weet...

Natuurlijk weet ik dat 13w 5d nog helemaal niet lang is en dat ik gewoon geduld moet hebben, maar toch. Ik maak me waarschijnlijk een beetje bang om niks. Vrijdag voor controle naar de vk, dus ben benieuwd...!

Bij hoeveel weken kon de 'buitenwereld' bij jullie zien dat jullie zwanger zijn?
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_59677057
Jose, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt
Had ik toen ook wel hoor, tis dat ik zo liep te kotsen anders......
Wel fijn dat je naar de vk moet vrijdag, hoor je het hartje weer kloppen en ben je weer helemaal gerustgesteld.

Ik voelde Meike voor het eerst schoppen rond de 18e week van de zwangerschap
En wanneer was het echt zichtbaar??? poeh
Bij mij was dat wel laat hoor, denk rond de 20e week pas dat mensen het begonnen te zien
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59677195
Jose, ik had dat ook hoor dat idee van: wanneer gaan ze het nu EINDELIJK kunnen zien,
en dan ineens vanaf een week of 16-17-18 is m'n megatoeter in recordtemp beginnen groeien!
Dus geen paniek, nog eventjes geduld!
Verder hangt het ook af van vrouw tot vrouw. Ik zie hier soms foto's van hoogzwangere vrouwen die minder dik zijn dan ik nu (op bijna 7 maand).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')