abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59698315
Ik weet nog dat wij aan het nadenken waren over eventuele testen. Totdat we te horen kregen dat het er 2 waren, wij waren zo van de leg van dat nieuws dat we dat compleet vergeten zijn.

Maar ja, we/ik moest(en) zo vaak naar het zkh voor echo nummero 1000 etc dat ze waarschijnlijk wel gekeken hebben naar het 1 en ander. Vreemd genoeg hebben wij nergens naar gevraagd...We hoorden alleen maar positieve verhalen over de 2 flensjes ! Goddank.

En van harte gefeliciteerd voor de (nieuwe) mama's in spe ! En voor de verse mama's, uiteraard !
pi_59699329
Hier weer hetzelfde, niets aan de hand, alles rustig..

Zwaar hoor Madelieve! Hopelijk valt het niet gelijk met de geboorte (de operatie)
Dan heb je bijna verlof Liza, lekker hoor!

En voor de andere dames, die buik komt vanzelf, er komen daarna genoeg momenten dat je hem inderdaad even af zou willen zetten (vooral 's nachts)
Maar ik kan me voorstellen dat het lang duurt voor je wat ziet..
pi_59699885
Madelieve sterkte met je vriend.
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:30:26 #229
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59700549
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:30 schreef Jose81 het volgende:
Diaan, ik wist niet dat dat de gewone procedure was na IUI... en tja... als het qua afstand toch niet zoveel uitmaakt... En 't is ook niet zo erg om wat langer onder controle van het ziekenhuis te staan...
Is niet overal volgens mij maar dus wel in ons ziekenhuis... En die controle stelt niet veel voor. Ik ben 4 juni geweest, toen is alleen bloeddruk opgenomen en hoefde dus pas 14 juli weer terug te komen, ruim 5 weken later.

Madelieve veel sterkte met je vriend, hopelijk kan hij snel geopereerd worden.

Wij doen ook geen combinatietest... de kans dat we zouden aborteren is/was erg klein en daarbij als je minder gunstige score hebt, blijf je de rest van de zwangerschap daarmee bezig... Moet wel morgen bloedprikken voor de 12-weken screening...
Make love, not war ☮
pi_59700991
Diaan, jij ging toch naar het kinder dagverblijf? Wanneer kan je dat nou het beste regelen. Ze zeggen hier dat er geen wachtlijsten zijn, maar je kan het maar vast geregeld hebben denk ik. Misschien morgen vast eens rond bellen, is dat niet vroeg rond de 12 weken?
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:28:16 #231
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59703726
Madelieve , sterkte met je vriend.

Alles was goed, bloeddruk was 96/70, gewoon goed dus voor mijn doen, zelfs wat hoger dan normaal.
Ben in totaal 15 kilo aangekomen, weeg nu 74 kilo.
dat is al 3 kilo meer als bij Demi toen ik van haar beviel en dat was dus met 41 weken en 2 dagen, zover als ik nu ben.

Ze heeft ook gestript, voelde er niks van maar dat was een goed teken.

Morgen als er nog niks is gebeurd naar het ziekenhuis voor CTG en als ze er dinsdag nog niet is wordt ik ingeleid.
pi_59704010
Fijn dat alles in ieder geval goed was KD!
Jij dus ook al morgen naar het ziekenhuis voor CTG..ik dus ook (en gesprek gyn)
Hopelijk doet het strippen dit keer wel wat!

Estrys, volgens mij kun je kinderopvang maar het beste gewoon geregeld hebben. Wij hadden het rond 20 weken geregeld en ik kan nu maar 2 dagen krijgen ipv 3 dagen (vrijdag zit gewoon vol) en dat terwijl we in Drenthe wonen, waar ze ook niet echt wachtlijsten hadden....
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:16:11 #233
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_59705286
kd, strippen hebben ze hier ook gedaan met 40 wk en 4 dagen. Dezelfde dag ben ik bevallen. Dus wie weet.

succes

bla gefeliciteerd
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:30:21 #234
114177 Diaan73
pi_59705735
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:47 schreef Estrys het volgende:
Diaan, jij ging toch naar het kinder dagverblijf? Wanneer kan je dat nou het beste regelen. Ze zeggen hier dat er geen wachtlijsten zijn, maar je kan het maar vast geregeld hebben denk ik. Misschien morgen vast eens rond bellen, is dat niet vroeg rond de 12 weken?
Ja klopt. Ik ben maar gewoon even gaan bellen en toen een afspraak gemaakt. Hier hebben ze wel wachtlijsten maar gelukkig nog niet voor 2009, we zijn dus gegarandeerd van een plaats. Ik heb zelf meer zoiets van, geregeld is maar geregeld en hoef je niet meer over na te denken.

Fijn dat alles goed was KD, hopelijk wordt jullie baby toch nog geboren voordat je ingeleid wordt.
Make love, not war ☮
pi_59705934
KD, fijn dat alles weer goed was!

En beiden morgen sukses met de ctg!

Hmmm, zou het hier dan toch gaan rommelen? Onderin m'n buik/op het bekken is erg gevoelig, en wordt steeds pijnlijker. Hetzelfde geld voor m'n rug. Geen krampjes, maar meer een diepere/'verdeeldere' pijn.
Wel op de achtergrond afentoe lichte krampjes. Net als ik denk het valt wel mee wordt het toch weer wat vervelender, maar geen duidelijk af en aan gevoel.
Geen idee wat ik ervan moet denken, of dat het de belasting is, of dat er toch iets gaat gebeuren.
Eigenlijk verwacht ik volgende week ergens pas wat, maargoed, het kan natuurlijk ieder moment gebeuren.

Ik kom momenteel ook bijna geen stap meer vooruit, kan wel lopen, maar het is aardig pijnlijk, juist als ik sta neemt de pijn toe.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:10:36 #236
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59710948
kd fijn dat alles goed was.. en hopelijk beval je toch voor dinsdag zodat je niet ingeleid meot worden...

Llewela... spannend.. hier ook pijn bij stappen...
pi_59711119
* LovelyLady gaat voor iedereen tegelijk
hehehe
Ik zou me rot lachen
pi_59711328
Nou, het is hier iets minder geworden, maar komt af en aan weer terug. Redelijk rustig, en veelste rustig om er serieus iets van te denken. Ik zou weleens wat echte actie willen ipv alleen maar afwachten
Maargoed, ik moet niet zeuren, er zijn nog 2 dames die eerst wel voorrang mogen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:38:49 #239
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59711453
llewela ik begrijp je wel... ik heb ook al geroepen liever echte actie dan steeds die terugkerende krampen... die maar niet voortzetten, maar wel pijnlijk zijn...
Hier nog steeds pijn bij stappen enzovoort... misschien wat teveel bezig geweest in huis... heb alles weer gewassen en ga nu strijken

lovely dat zou wat zijn
pi_59713435
dames..zet 'm op !!!
pi_59714652
Nog een vaag iets trouwens:
Sinds een paar weken is het niet meer 'op de wc zitten -> plassen' maar moet ik echt een beetje persen, ook bij plassen. Dat heb ik echt nog nooit eerder in mijn leven gehad.
Iemand die dit herkent of ben ik de enige?
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:55:04 #242
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59714663
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef logout het volgende:
tja... totdat je erachter komt dat je toch net die ene bent...

Mijn kansberekening bij eerste zwangerschap was 1:1200. Toch was het helemaal mis.
Wij slaan daarom deze keer die test maar helemaal over en gaan gelijk door naar de vlokkentest.
(is pas over 2 weken maar ben nu al doodzenuwachtig)
oei.. ja, ik kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig voor bent...! Spannend! Sterkte alvast...!!

Llewela!! Spannend!! Ik ga voor je duimen in elk geval!

Diaan... bloedprikken voor de 12 weken screening... zijn dat die 6 buisjes bloed waar ze kijken naar je bloedgroep, rhesusfactor en bloedgroepantistoffen, Rubella-antistoffen (rode hond), Hepatitis B dragerschap (levervirus), Luesreactie (geslachtsziekte), HIV , Hemoglobine-gehalte en de glucosewaarde? Of is dat iets heel anders? Of bedoel je nu toch die combinatietest?

Madelieve.. tjonge, da's niet mis zeg! Spannend, hoor, wat jullie allemaal meemaken.. In het andere forum had je het al wel eens over je vriend gehad, maar zo te horen zijn er weer spannende ontwikkelingen gaande... Sterkte voor jullie!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_59714679
Nog geen nieuwe baby's
Pff wat moeten jullie het zwaar hebben nu. Of is het nog te doen? Ik had vooral bij mijn 2e zwangerschap zoveel pijn en kon helemaal niets meer ( begon ook al vanaf week 17 )
En beide kids waren precies 11 dagen te laat. De 2e werd ''gehaald''
Had bij het inleiden wel zoiets van eehmmm, ik lig hier op dat bed en dalijk moet ik het echt gewoon zelf gaan doen. Maar vanaf dat er begonnen werd met inleiden was Damian er in precies 4 uurtjes tijd. Was kort maar zeer heftig.
Hoop dat het voor jullie ook maar heeeel erg snel mag verlopen de bevalling!
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:29:43 #244
108648 cattie
lieve moeder
pi_59715720
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Nog een vaag iets trouwens:
Sinds een paar weken is het niet meer 'op de wc zitten -> plassen' maar moet ik echt een beetje persen, ook bij plassen. Dat heb ik echt nog nooit eerder in mijn leven gehad.
Iemand die dit herkent of ben ik de enige?
Herkenbaar. Nu nog nauwelijks, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook. En wat gaan verzitten, naar achter leunen, opzij of naar voren zodat alles eruit kon.
pi_59717423
Ben erg benieuwd hoe het er morgen voor staat met me, begin aardig onrustig te worden in me lichaam, gevoel dat ik moet ijsberen sinds een half uurtje ofzow. Nog steeds wat lichte zeurderige pijn op de achtgergrond, momenteel voornamelijk m'n rug.

Ik ga er vanuit dat morgen alles weer rustig is en het weer minimaal een paar dagen rustig blijft, maar je weet maar nooit.
Amber Mae
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:18:00 #246
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59717531
Oe, dat ijsberen was hier beide keren toch wel het startsein hoor!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage donderdag 26 juni 2008 @ 23:14:38 #247
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_59719549
Van Ingrid: Spannend Llewella, Ingrid had ook last van rugweeėn!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_59723147
Hier alles rustig en een vrij rustige nacht gehad. Wel buikpijnerig en rugpijnerig nu weer een beetje.
Kan ik mooi nog even wat doen vandaag, even rustig aan de beestjes verzorgen, de taak die vriendlief liever niet op zich neemt, ik wel kan uitbesteden, maar liever zelf doe.
En m'n 2e draagdoek afmaken waar ik gister mee bezig was.

Het onrustige gevoel heeft denk een uurtje a anderhalf uur aangehouden, daarna kon ik gelukkig rustig naar bed om te slapen.
Amber Mae
  vrijdag 27 juni 2008 @ 07:28:41 #249
114177 Diaan73
pi_59723236
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:55 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Diaan... bloedprikken voor de 12 weken screening... zijn dat die 6 buisjes bloed waar ze kijken naar je bloedgroep, rhesusfactor en bloedgroepantistoffen, Rubella-antistoffen (rode hond), Hepatitis B dragerschap (levervirus), Luesreactie (geslachtsziekte), HIV , Hemoglobine-gehalte en de glucosewaarde? Of is dat iets heel anders? Of bedoel je nu toch die combinatietest?
Nee ik bedoel niet de combinatietest maar inderdaad die 6 buisjes voor de dingen die jij allemaal noemt. Daar krijg ik dan 14 juli ook de uitslag van.....

LIewella fijn dat je nog een goede nacht hebt gehad. Wordt wel spannend nu.

en nu ga ik me maar eens snel aankleden en richting ziekenhuis, moet daarna nog de hele dag werken
Make love, not war ☮
pi_59723462
Goeiemorgen allemaal

Hier niets serieus gaande nog, tenminste niet iets waar ik serieus over nadenk dat het er aan zit te komen.
Wel last van harde buiken en last met lopen maar dat heb ik al een tijdje. Soms af en toe van die ongi-achtige krampen maar dat kan gewoon ook komen doordat beebje zo laag zit.
Nachten blijven brak, maar zolang ik af en toe smiddags nog kan tukken gaat het wel

Luna succes bij de gyn vandaag!
Mrien hoe gaat het bij jou? Nog steeds niets? Ook jij succes bij de gyn en met de CTG
Zelfde geldt ook voor KD, tenzij er iets zelf op gang is gekomen vannacht? Succes met CTG vandaag.

Diaan succes met bloedprikken, en werkse vandaag, nog eventjes en het is alweer weekend (tenzij je van het weekend nog moet werken )

Llewella, lekker rustig aan vandaag, doe je goed, gelukkig heb je een lekkere rustige nacht gehad. Dat was vast wel even spannend met al dat gerommel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')