Toch zijn het daar vooral Hollanders, het begon echt op te vallen. Maar Duitsers kunnen het ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat heb je overal en zijn niet alleen de Hollanders, irritant is het wel

Eensch, maar dat is een ander onderwerpquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Voordringen zijn die moffen goed in, maar dan hebben ze aan mij een verkeerde

Ja schijnt wel super te zijn idd. Zelf nooit meegeweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij mij op school hoor ik er wel goede dingen over.

Ik hoop dan alrijd dat de liftman/vrouw ze uit de rij pikt - plaats gemist? sluit maar weer achter aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef bloodysunday het volgende:
heb ook een hekel dat mensen wachten bij poortjes om zo maar naast elkaar te zitten. Als er bijna niemand in de rij staat vind ik dat geen probleem. Maar als er nog 100 andere wachtende zijn kan ik me daar dood aan iriteren.

Mijn maat die pleurt altijd bij het afstappen :pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:05 schreef bloodysunday het volgende:
ik hoop dat ze snoei hard onderuit gaan als ze lift in willen stappen. Is trouwens ook altijd wel leuk om te zien. Van die gasten die te vroeg gaan zitten ofzo. Of te ver naar voren gaan enzo

Zijn wij ook van plan, maar ken het verder niet. Is het daar goed toefen en skien, weet iemand dat misschien?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef Martinoss het volgende:
waarom is dit het enige topic hier in dit subforum???![]()
![]()
gelukkig ga ik naar Les Deux Alpes![]()
lekker apres-skien

Ik ook wel eensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mijn maat die pleurt altijd bij het afstappen :p
Echt niet leuk, zeker omdat hij vaak per ongeluk iemand meeneemt....

Ik heb er zelf alleen last van als ik naast een Skieër sta, die houden meestal niet echt veel rekening mee dat ik met maar 1 voet vast zit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Vooral als ik met een klein bochtje wil, maar degene naast neemt hem te ruim ...
Toch nog maar eens opzoeken hoe het gebied waar ik met oud en nieuw heenga heet. Is er wel eens leuk vuurwerk op de piste ofzo, of moet ik het deze jaarwisseling doen zonder?

Kan waarschijnlijk wel, maar sommige mensen worden vet zenuwachtig bij het 'landen'. Als ik naast hem sta zorg ik ook altijd dat ik bij het eerste contact met de grond weg ben om hem meer ruimte te geven.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef ser het volgende:
Zijn lessen ofzo dan niet een optie als je bij het uitstappen nog valt. Ik bedoel het kan een keer gebeuren maar soms zie je mensen bij lift klungelen dat ik denk blijf of beneden of neem LES! Als ik merk dat ik naast zo iemand in de lift zit dan probeer ik zo snel mogelijk weg te skiën want ik heb geen zin in een blessure door zo'n stuntelaar.
lees net dat het om snowboarden gaatdat schijnt moeilijker te zijn, daar probeer ik meestal een plaats tussen te laten. En anders snel weg!
![]()

Ik krijg dan ook nog gewoon ieder jaar lesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef ser het volgende:
Zijn lessen ofzo dan niet een optie als je bij het uitstappen nog valt. Ik bedoel het kan een keer gebeuren maar soms zie je mensen bij lift klungelen dat ik denk blijf of beneden of neem LES! Als ik merk dat ik naast zo iemand in de lift zit dan probeer ik zo snel mogelijk weg te skiën want ik heb geen zin in een blessure door zo'n stuntelaar.

Dat hangt af van het persoon natuurlijk. Als je alleen gaat kan je snel genoeg wel kenissen maken. Maar de meeste gaan toch met een groepjequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:03 schreef klier het volgende:
[..]
Mooi! Het ziet er wel goed uit moet ik zeggen. En goedkoop![]()
Vraagje: Gaan daar veel mensen alleen heen / is het makkelijk ter plaatse vrienden te maken?
Of zijn het meer vriendengroepen die zich inschrijven voor zo'n reis.

Bij huurboards plakken ze die sticker vaak midden tussen de bindingen, of bijna tegen de voorste binding aan. Wat de logica daarvan is weet ik niet, ik sta het liefst met mijn losse voet zo dicht mogelijk bij de binding. En daar kan je ook niet zomaar een sticker op gaan plakkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:54 schreef Sport_Life het volgende:
als je bovenaan de lift van je snowboard tieft, koop dan zo'n sticker op je board waar je wat meer controle mee krijgt. Wat ik vaak doe is mn been hard tegen de zijkant van de binding drukken, dan kun je je board ook wel redelijk recht houden en beetje sturen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |