Canes tickets prijzen vallen wel mee.Voor circa $40 heb je al een kaartje,Hangt er ook vanaf waar je precies wilt gaan zitten.Je hoeft je geen zorgen te maken dat de game uitverkocht is.Zeker niet tegen UCF.Jammer dat je niet een weekje eerder gaat dan had je de Canes-FSU game kunnen bezoeken.Dat is altijd speciaal zo´n rivalry game.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:38 schreef kidkash19 het volgende:
Weet iemand wat een gemiddeld college wedstrijd kaartje kost? Ik ben van 7 t/m 16 oktober in Miami en zag dat de Canes thuis spelen, lijkt me een leuk plan om ook eens een College game te bezoeken in de USA
Wellicht dat ticketagencies eerder dan Joe Public kaarten kunnen bestellen, en anders zullen ze het bij stubhub wel zien als "kaarten reserveren" dwz jij bestelt bij hen, zij bestellen bij de Canes en rekenen daar extra kosten voor...quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
Bedankt gasten, zag het idd op de site van de Canes staan dat ze pas de 25e te koop zijn. Jammer genoeg is de vakantie al geboekt want een rivalry game is natuurlijk heel bijzonder.
Ik snap alleen niet hoe het nou werkt.... Stub Hub verkoopt ze blijkbaar al, maar het team dat thuis speelt verkoopt pas kaartjes vanaf de 25e, hoe kan dit?
quote:FOXBOROUGH, Mass. -- The New England Patriots released defensive back Willie Andrews on Tuesday, one day after he was arrested for allegedly pointing a handgun at his girlfriend's head.
The 24-year-old Andrews, primarily a special teams player, was being held without bail pending a dangerousness hearing on Thursday following his second arrest this year.
The team had issued a statement Monday, saying, "The New England Patriots take the conduct of our players very seriously. We are aware of the very disturbing and alarming reports regarding Willie Andrews. We will not offer any additional comment, as is our policy regarding pending legal matters."
The other arrest on charges of possession of marijuana with intent to distribute and driving an unregistered motor vehicle occurred in February. Andrews admitted in court in May that there was enough evidence to convict him at trial but did not plead guilty.
On Monday, Andrews was charged with illegal possession of a large capacity firearm and assault with a dangerous weapon, according to Gregg Miliote, director of communications for the Bristol County district attorney's office.
Andrews was arrested after allegedly returning home and having an argument with his girlfriend at about 1 a.m. Monday, Miliote said.
In two seasons since the Patriots drafted him in the seventh round out of Baylor, Andrews returned four kickoffs for 149 yards, including a 77-yard touchdown last season, and had 24 tackles, all but one on special teams.
Kaartjes bij de Canes zelf besteld zou ik gewoon bij "will-call" ophalen (dus gewoon aan de kassa bij het stadion, scheelt weer verzendkosten enzo)quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:04 schreef kidkash19 het volgende:
hmmmmmmmmm zal het maar eens gaan uitzoeken. Vraag me ook af of je dan de kaartjes toegestuurd krijgt of dat je ze daar kan afhalen, maar daar komen we vanzelf wel achter denk ik. Heb al kaartjes gezien voor 80 p/st 1e ring endzone kant
Ik vind vooral dat laatste een beetje lullig ten opzichte van Rodgers...quote:GREEN BAY, Wis. (AP) -- Brett Favre is considering coming out of retirement, according to an ESPN report.
ESPN's Chris Mortensen said Wednesday that a Packers source told him the 38-year-old Favre told coach Mike McCarthy in the past two weeks that he has the itch to play.
"The Packers have no reaction," team spokesman Jeff Blumb told The Associated Press.
Favre's agent, James 'Bus' Cook, didn't return a message seeking comment. Packers general manager Ted Thompson and McCarthy were on vacation.
Favre retired March 6 after a 17-year career.
Cornerback Al Harris said on ESPN's "NFL Live" that Favre made similar comments to him.
"I know he has the itch to come back and play," Harris said. "If he will or not, I don't know.Aaron is our quarterback,Brett's retired.But if he wanted to come back, there would be some guys who wouldn't mind it. I would welcome him back with open arms."
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat laatste een beetje lullig ten opzichte van Rodgers...
quote:He (Harris) added: "We embrace Aaron. We support Aaron. Aaron is our quarterback. Brett is retired, but if he wants to come back, there will be some guys that wouldn't mind it."
Later heeft Rodgers dit natuurlijk weer proberen goed te praten, maar dit helpt allemaal niet echt om Favre te doen vergeten in Green Bay (alsof ze dat snel gaan doenquote:But Rodgers did not endear himself to Packers fans recently when, in an interview with Sports Illustrated, he said, "I don't feel I need to sell myself to the fans. They need to get on board now or keep their mouths shut."
hehehe zeker gezien het feit dat die fans ook nog eens eigenaar van zijn team zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:43 schreef kidkash19 het volgende:
Opzich heeft Rodgers gewoon gelijk natuurlijk...hij is geen Favre en niemand zal ooit een Favre worden daar in GB. Iedere QB die daar komt zal met #4 vergeleken worden, dat Rodgers dan zegt dat hij zichzelf niet hoeft te verkopen aan de fans en dat die het maar met hem moeten doen is natuurlijk wel gewoon zo. Hij had het wel beter kunnen verwoorden zeg maar
Hoe zitten de Packers organisatorisch eigenlijk in elkaar? Kiezen de fans een raad van bestuur (en voor welke termijn dan) die het team bestuurt, of hoe gaat dat daar?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef Guard het volgende:
[..]
hehehe zeker gezien het feit dat die fans ook nog eens eigenaar van zijn team zijn
Ik word ook een beetje moe van dat gezeur over Favrequote:
Toch heb ik het gevoel dat het allemaal wat ingewikkelder ligt.Ik heb alles tot nu toe gevolgd en als je goed luistert naar de uitspraken van vooral de GM,Ted Thompson,dan zitten ze niet op Favre te wachten.Volgens Favre's agent(al moet je zijn verhaal natuurlijk ook met 'n korreltje zout nemen)had Favre nooit het gevoel dat ze hem dit jaar als starting QB wilden.Noch McCarthy,noch Thompson hebben geprobeerd om met Favre te praten over zijn retirement.Dat is op z'n zachtst gezegd toch vreemd.Dat vonden zelfs zijn eigen teammates.Dit alles maakte zijn beslissing om te retiren makkelijker.Thompson en Favre zijn nooit beste vrienden geweest.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje moe van dat gezeur over Favre. Eindelijk begint het leven na Brett Favre en dan net voor trainingcamp zal meneer nog eens terugkomen. Kom op zeg. Had de keuze dan voor je uitgeschoven.
Aaron Rodgers
Favre is retired... dus dan valt er weinig te traden naturrlijk. En een retired player kun je voor zover ik weet niet releasen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Playmaker het volgende:
Maar wat vreemd is is dat de Packers(Ted Thompson)het niet aandurft om Favre te releasen of te traden.Ze willen niet het risico lopen dat hij naar een ander team gaat.
Daarom vond ik het artikel in de Wisconsin St Journal zo vreemd.Volgens mij moet Favre zelf aangeven dat hij weer wil spelen en dan kan het team hem pas van de retirement list afhalen.En dan kunnen ze idd doen met hem wat ze willen.Ik weet het niet zeker,daar moet ik eerst effe de regels voor nachecken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Favre is retired... dus dan valt er weinig te traden naturrlijk. En een retired player kun je voor zover ik weet niet releasen.
Heeft hij zijn papieren ook al ingevuld voor de NFL? Zo lang je dat niet doet, ben je niet officieel retired. Volgens mij ging het toen ook zo met Jake Plummer.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Favre is retired... dus dan valt er weinig te traden naturrlijk. En een retired player kun je voor zover ik weet niet releasen.
quote:SAN DIEGO -- Former Chargers safety Terrence Kiel was killed after he was thrown from a Chevy sedan he was driving, police said Saturday.
Kiel, 27, was driving alone after leaving a party at about 10:15 Friday night when he hit a wall in San Diego's upscale Scripps Ranch neighborhood and was thrown from the car, police Sgt. Alan Hayward said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |