abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:01:39 #51
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_59822601
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:38 schreef kidkash19 het volgende:
Weet iemand wat een gemiddeld college wedstrijd kaartje kost? Ik ben van 7 t/m 16 oktober in Miami en zag dat de Canes thuis spelen, lijkt me een leuk plan om ook eens een College game te bezoeken in de USA
Canes tickets prijzen vallen wel mee.Voor circa $40 heb je al een kaartje,Hangt er ook vanaf waar je precies wilt gaan zitten.Je hoeft je geen zorgen te maken dat de game uitverkocht is.Zeker niet tegen UCF.Jammer dat je niet een weekje eerder gaat dan had je de Canes-FSU game kunnen bezoeken.Dat is altijd speciaal zo´n rivalry game.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  woensdag 2 juli 2008 @ 08:50:41 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59834222
Bedankt gasten, zag het idd op de site van de Canes staan dat ze pas de 25e te koop zijn. Jammer genoeg is de vakantie al geboekt want een rivalry game is natuurlijk heel bijzonder.

Ik snap alleen niet hoe het nou werkt.... Stub Hub verkoopt ze blijkbaar al, maar het team dat thuis speelt verkoopt pas kaartjes vanaf de 25e, hoe kan dit?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59836372
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
Bedankt gasten, zag het idd op de site van de Canes staan dat ze pas de 25e te koop zijn. Jammer genoeg is de vakantie al geboekt want een rivalry game is natuurlijk heel bijzonder.

Ik snap alleen niet hoe het nou werkt.... Stub Hub verkoopt ze blijkbaar al, maar het team dat thuis speelt verkoopt pas kaartjes vanaf de 25e, hoe kan dit?
Wellicht dat ticketagencies eerder dan Joe Public kaarten kunnen bestellen, en anders zullen ze het bij stubhub wel zien als "kaarten reserveren" dwz jij bestelt bij hen, zij bestellen bij de Canes en rekenen daar extra kosten voor...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:04:07 #54
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59836808
hmmmmmmmmm zal het maar eens gaan uitzoeken. Vraag me ook af of je dan de kaartjes toegestuurd krijgt of dat je ze daar kan afhalen, maar daar komen we vanzelf wel achter denk ik. Heb al kaartjes gezien voor 80 p/st 1e ring endzone kant
Luck is for losers
pi_59844740
en weer een release vanwege off the field conduct:
quote:
FOXBOROUGH, Mass. -- The New England Patriots released defensive back Willie Andrews on Tuesday, one day after he was arrested for allegedly pointing a handgun at his girlfriend's head.
The 24-year-old Andrews, primarily a special teams player, was being held without bail pending a dangerousness hearing on Thursday following his second arrest this year.

The team had issued a statement Monday, saying, "The New England Patriots take the conduct of our players very seriously. We are aware of the very disturbing and alarming reports regarding Willie Andrews. We will not offer any additional comment, as is our policy regarding pending legal matters."

The other arrest on charges of possession of marijuana with intent to distribute and driving an unregistered motor vehicle occurred in February. Andrews admitted in court in May that there was enough evidence to convict him at trial but did not plead guilty.

On Monday, Andrews was charged with illegal possession of a large capacity firearm and assault with a dangerous weapon, according to Gregg Miliote, director of communications for the Bristol County district attorney's office.

Andrews was arrested after allegedly returning home and having an argument with his girlfriend at about 1 a.m. Monday, Miliote said.

In two seasons since the Patriots drafted him in the seventh round out of Baylor, Andrews returned four kickoffs for 149 yards, including a 77-yard touchdown last season, and had 24 tackles, all but one on special teams.
pi_59844779
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:04 schreef kidkash19 het volgende:
hmmmmmmmmm zal het maar eens gaan uitzoeken. Vraag me ook af of je dan de kaartjes toegestuurd krijgt of dat je ze daar kan afhalen, maar daar komen we vanzelf wel achter denk ik. Heb al kaartjes gezien voor 80 p/st 1e ring endzone kant
Kaartjes bij de Canes zelf besteld zou ik gewoon bij "will-call" ophalen (dus gewoon aan de kassa bij het stadion, scheelt weer verzendkosten enzo)
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:00:59 #57
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_59855355
quote:
GREEN BAY, Wis. (AP) -- Brett Favre is considering coming out of retirement, according to an ESPN report.

ESPN's Chris Mortensen said Wednesday that a Packers source told him the 38-year-old Favre told coach Mike McCarthy in the past two weeks that he has the itch to play.

"The Packers have no reaction," team spokesman Jeff Blumb told The Associated Press.

Favre's agent, James 'Bus' Cook, didn't return a message seeking comment. Packers general manager Ted Thompson and McCarthy were on vacation.

Favre retired March 6 after a 17-year career.

Cornerback Al Harris said on ESPN's "NFL Live" that Favre made similar comments to him.

"I know he has the itch to come back and play," Harris said. "If he will or not, I don't know.Aaron is our quarterback,Brett's retired.But if he wanted to come back, there would be some guys who wouldn't mind it. I would welcome him back with open arms."
Ik vind vooral dat laatste een beetje lullig ten opzichte van Rodgers...
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:18:57 #58
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_59855683
Daar heb je onze Heintje Davids weer
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_59856888
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 00:00 schreef Playmaker het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat laatste een beetje lullig ten opzichte van Rodgers...
quote:
He (Harris) added: "We embrace Aaron. We support Aaron. Aaron is our quarterback. Brett is retired, but if he wants to come back, there will be some guys that wouldn't mind it."
quote:
But Rodgers did not endear himself to Packers fans recently when, in an interview with Sports Illustrated, he said, "I don't feel I need to sell myself to the fans. They need to get on board now or keep their mouths shut."
Later heeft Rodgers dit natuurlijk weer proberen goed te praten, maar dit helpt allemaal niet echt om Favre te doen vergeten in Green Bay (alsof ze dat snel gaan doen ).
  donderdag 3 juli 2008 @ 05:10:18 #60
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59857537
Favre.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 3 juli 2008 @ 08:43:26 #61
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59858228
Opzich heeft Rodgers gewoon gelijk natuurlijk...hij is geen Favre en niemand zal ooit een Favre worden daar in GB. Iedere QB die daar komt zal met #4 vergeleken worden, dat Rodgers dan zegt dat hij zichzelf niet hoeft te verkopen aan de fans en dat die het maar met hem moeten doen is natuurlijk wel gewoon zo. Hij had het wel beter kunnen verwoorden zeg maar
Luck is for losers
pi_59859280
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 08:43 schreef kidkash19 het volgende:
Opzich heeft Rodgers gewoon gelijk natuurlijk...hij is geen Favre en niemand zal ooit een Favre worden daar in GB. Iedere QB die daar komt zal met #4 vergeleken worden, dat Rodgers dan zegt dat hij zichzelf niet hoeft te verkopen aan de fans en dat die het maar met hem moeten doen is natuurlijk wel gewoon zo. Hij had het wel beter kunnen verwoorden zeg maar
hehehe zeker gezien het feit dat die fans ook nog eens eigenaar van zijn team zijn
pi_59860076
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:54 schreef Guard het volgende:

[..]

hehehe zeker gezien het feit dat die fans ook nog eens eigenaar van zijn team zijn
Hoe zitten de Packers organisatorisch eigenlijk in elkaar? Kiezen de fans een raad van bestuur (en voor welke termijn dan) die het team bestuurt, of hoe gaat dat daar?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 3 juli 2008 @ 10:42:24 #64
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59860255
The Green Bay Packers Board of Directors is the organization that serves as the owner for the Green Bay Packers football club. The Packers have been a publicly owned, non-profit corporation since August 18, 1923. The corporation currently has 111,921 stockholders, who collectively own 4,749,925 shares of stock. There have been four stock sales, in 1923, 1935, 1950 and 1997. Shares in 1923 sold for $5 apiece, while in 1997 the shares were issued at $200 each.

The corporation is governed by a seven-member Executive Committee, elected from a board of directors. The committee directs corporate management, approves major capital expenditures, establishes broad policy and monitors management's performance in conducting the business and affairs of the corporation. The president is the only officer who receives compensation. The balance of the committee is sitting gratis.

To run the corporation, a board of directors is elected by the stockholders. The board of directors in turn elect a seven-member Executive Committee (officers) of the corporation, consisting of a president, vice president, treasurer, secretary and three members-at-large. The president is the only officer to draw compensation; the rest of the committee is sitting "gratis."

The team's elected president represents the Packers in NFL owners meetings unless someone else is designated. During his time as coach, Vince Lombardi generally represented the team at league meetings in his role as general manager, except at owners-only meetings.

Green Bay is the only team with this form of ownership structure in the NFL; such ownership is technically in direct violation of league rules, which stipulate a limit of 32 owners of one team and one of those owners having a minimum 30% stake. However, the Packers corporation was grandfathered when the NFL's current ownership policy was established, and are thus exempt.
Luck is for losers
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:13:00 #65
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_59862697
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:10 schreef popolon het volgende:
Favre.
Ik word ook een beetje moe van dat gezeur over Favre . Eindelijk begint het leven na Brett Favre en dan net voor trainingcamp zal meneer nog eens terugkomen. Kom op zeg. Had de keuze dan voor je uitgeschoven.

Aaron Rodgers
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:12:26 #66
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_59871230
Die hele Favre mag van mij de grond in gehit worden ... vieze qb...
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:12:27 #67
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_59872307
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:13 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik word ook een beetje moe van dat gezeur over Favre . Eindelijk begint het leven na Brett Favre en dan net voor trainingcamp zal meneer nog eens terugkomen. Kom op zeg. Had de keuze dan voor je uitgeschoven.

Aaron Rodgers
Toch heb ik het gevoel dat het allemaal wat ingewikkelder ligt.Ik heb alles tot nu toe gevolgd en als je goed luistert naar de uitspraken van vooral de GM,Ted Thompson,dan zitten ze niet op Favre te wachten.Volgens Favre's agent(al moet je zijn verhaal natuurlijk ook met 'n korreltje zout nemen)had Favre nooit het gevoel dat ze hem dit jaar als starting QB wilden.Noch McCarthy,noch Thompson hebben geprobeerd om met Favre te praten over zijn retirement.Dat is op z'n zachtst gezegd toch vreemd.Dat vonden zelfs zijn eigen teammates.Dit alles maakte zijn beslissing om te retiren makkelijker.Thompson en Favre zijn nooit beste vrienden geweest.

Maar wat vreemd is is dat de Packers(Ted Thompson)het niet aandurft om Favre te releasen of te traden.Ze willen niet het risico lopen dat hij naar een ander team gaat.Vreemd,want dit zou dus betekenen dat ze dus wèl weten dat hij nog wil spelen.maar ze willen niet dat hij voor de Packers speelt maar ook niet voor een ander team.Die situatie kan natuurlijk nooit goed gaan.Het is geen publiek geheim dat al diverse teams geïnformeerd hebben bij Favre's agent of hij geïnteresseerd is om voor hun te spelen.Mocht het zover komen dat Favre een breuk forceert en wel naar een ander team gaat dan zou Ted Thompson wel eens een heleboel fans tegen zich kunnen krijgen.En dat risico wil Thompson ook niet lopen.Ik ben dus benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.

Beide partijen hebben op dit moment hun eigen versie van het verhaal dus dan zal zoals altijd de waarheid wel ergens in het midden liggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Playmaker op 03-07-2008 22:27:43 ]
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:02:27 #68
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_59906244
whooptie,

was het topic alweer kwijt

nog 3 maandjes en wat dagen
pi_59907014
We hadden al Joe Gibbs racing, Aikman en Staubach o.a. en nu ook Randy Moss in NASCAR:

http://sports.espn.go.com/rpm/nascar/truck/news/story?id=3472583
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:48:48 #70
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_59911325
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Playmaker het volgende:

Maar wat vreemd is is dat de Packers(Ted Thompson)het niet aandurft om Favre te releasen of te traden.Ze willen niet het risico lopen dat hij naar een ander team gaat.
Favre is retired... dus dan valt er weinig te traden naturrlijk. En een retired player kun je voor zover ik weet niet releasen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:11:00 #71
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_59913710
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:48 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Favre is retired... dus dan valt er weinig te traden naturrlijk. En een retired player kun je voor zover ik weet niet releasen.
Daarom vond ik het artikel in de Wisconsin St Journal zo vreemd.Volgens mij moet Favre zelf aangeven dat hij weer wil spelen en dan kan het team hem pas van de retirement list afhalen.En dan kunnen ze idd doen met hem wat ze willen.Ik weet het niet zeker,daar moet ik eerst effe de regels voor nachecken.
  zondag 6 juli 2008 @ 14:34:18 #72
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_59925424
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:48 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Heeft hij zijn papieren ook al ingevuld voor de NFL? Zo lang je dat niet doet, ben je niet officieel retired. Volgens mij ging het toen ook zo met Jake Plummer.
  zondag 6 juli 2008 @ 15:15:40 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59926365
Plummer heeft volgens mij nog steeds niks ingevuld qua retirement, daar om kunnen de Bucs volgens mij hun Bonus terugclaimen en kunnen ze hem een boete geven voor elke dag dat hij er niet is.
Luck is for losers
  zondag 6 juli 2008 @ 15:44:15 #74
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_59926995
Die post was trouwens een gok. Ik weet nix zeker daarover. Even wat anders, een triest bericht.
quote:
SAN DIEGO -- Former Chargers safety Terrence Kiel was killed after he was thrown from a Chevy sedan he was driving, police said Saturday.

Kiel, 27, was driving alone after leaving a party at about 10:15 Friday night when he hit a wall in San Diego's upscale Scripps Ranch neighborhood and was thrown from the car, police Sgt. Alan Hayward said.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:21:50 #75
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_59942665
Hell yeah ! gisteren eindelijk onze eerste wedstrijd gewonnen !
Minds are like parachutes. They only function when open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')