Ik kots op mijn mensen, zoals jijquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:09 schreef Wexs het volgende:
Studeren is niet meer wat het was en misschien is dat maar beter ook. Met mijn belastingcenten als hard-werkende carriere makende jongere, zit jij een beetje laveloos achter je computer of in het cafe. In plaats van een goede economie krijgen we met jou een generatie van halfslappe lamlullen die mooi kunnen vertellen hoe het leven is op geen enkele manier weten hoe ze iets moeten aanpakken en afmaken zonder al te veel te zeuren. Welke werkgever wil nou een ex-student die 7 jaar over zijn studie heeft gedaan en vooral vindt dat de rest het ook niet zo serieus moet nemen. Werken voor je geld, leren voor je toekomst en zo snel mogelijk meedoen aan de arbeidsmarkt. Je bent nu nog jong, als je nu zorgt voor later kun je dan altijd nog in een cafe rondhangen en pizza achter je teevee kijken. Maar wel nadat je een flink aantal jaren nuttig bent geweest voor de samenleving.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef Daeron het volgende:
[..]
Maar we kunnen ze niet laten zitten, als we er al 1 overgehaald krijgen zijn we geslaagd in onze opzet en kunnen we trots bij petrus aankloppen voor een mooi stukje hemel.
Met, jawel, bier en pizzaquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef Daeron het volgende:
[..]
Maar we kunnen ze niet laten zitten, als we er al 1 overgehaald krijgen zijn we geslaagd in onze opzet en kunnen we trots bij petrus aankloppen voor een mooi stukje hemel.
Zo ontzettend waarquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Maar dan heb ík al wel van pizza (en het leven) genoten. Terwijl Scaurus en de zijnen in een bedompt kantoor aan de toekomst zaten te werken.
Arme drommels.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Maar dan heb ík al wel van pizza (en het leven) genoten. Terwijl Scaurus en de zijnen in een bedompt kantoor aan de toekomst zaten te werken.
We nemen het je niet kwalijk hoor, als je met geschiedenis nog enige kans op een fatsoenlijke baan wilt hebben moet je inderdaad excelleren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Ziet er mooi uit he, de wereld in zwart en wit.
Hij heeft wel gelijk, als je maar van het leven genietquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je dat ik anders doe?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:29 schreef Nobu het volgende:
We nemen het je niet kwalijk hoor, als je met geschiedenis nog enige kans op een fatsoenlijke baan wilt hebben moet je inderdaad excelleren.
Weer zo één. Nogmaals...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:16 schreef Daeron het volgende:
[..]
Waarvan denk je dat jou studie betaald is?
Ook van de belastingcenten van de studenten voor jou, zo gaat het al een aantal generaties. Je hebt pas recht van spreken als jou studie totaal niet van belastingcenten betaald is, anders moet je niet mekkeren dat er studenten zijn die het er zich wel van nemen en gewoon genieten van het studentenleven, terwijl jij die prachtige tijd vergooit hebt en nu een keurslijf geperst bent en in een kantoor de komende 45-50 jaar zit te verstoffen.
Ik ben van plan om nog wel de komende paar jaar door te studeren en lekker te genieten van het feit dat ik tot 3 uur 's middags op een doordeweeksedag in mijn onderbroek achter de pc kan hangen op fok. Ik hoef nog niet de werkvloer op, loop nu stage en vind het eerlijk gezegd afschuwelijk om elke ochtend op tijd mijn bed uit te moeten en op tijd aanwezig te zijn op het bedrijf, nee, laat mij nog maar lekker een paar jaar lanterfanteren tot ik zin heb om te gaan werken.
Studentenleven FTW
--edit--
Je bent zelfs een jaar jonger dan mij, gast, geniet eens van het leven!
quote:Waarom is het bij zoveel mensen toch een of/of-situatie?
Ik doe best veel voor mijn studie en haal goede cijfers. Maar ik ga ook uit, drink veel bier, eet veel chips (en hamburgers en pizza's). En bij sommige vakken heb ik ook wel eens iets van "ja daag, die herkans ik later wel een keer". Maar als het even kan wil ik toch wel snel klaar zijn met mijn studie. Of heb ik dan niet genoten van mijn studentenleven?
Waarom is moet je altijd óf een hardwerkende, contactgestoorde nerd zijn, óf een lambal die niets aan zijn studie doet?
Beide kan ook hoor mensen.
dat is het verschil tussen een leuke en een wereldtijdquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:58 schreef Daeron het volgende:
Jamaar dat kan heul niet allebei, als je veel uit gaat tijdens je studie heb je een leuke tijd maar loop je automagisch vertraging op.
Dat kan niet anders!
Dus je geniet wel een beetje van het leven? Gelukkig maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
jij snapt er niks van iddquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk, zulke studenten zijn nou kansloos.
Studeren doe je met totale toewijding.
Welcome my son, welcome to the machine.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:31 schreef Scaurus het volgende:
Dat soort volk dat tien jaar lang studeert, dat is een stel parasieten. Kosten handenvol met geld, beginnen pas met werken op de achtentwintigste. Verwende kneusjes, te lui om aan het werk te gaan.
Fuckin' provinciaal.quote:op de achtentwintigste
doe 2 studies, het werkt echt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:53 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik wil ook zo lang mogelijk studeren. Tot mijn 27ste ofzo?
Je besteedt je tijd nuttig, dus iig geen lullo of huisfossiel.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:42 schreef Trannellius het volgende:
Ik doe veel aan m'n studie, werk veel en sport ook nog aardig wat. Hierdoor heb ik wat minder tijd om de kroeg in te gaan met vrienden, maar ik geniet wel van die 3 activiteiten. Tot welke groep hoor ik dan?
Gelukkig zitten er helemaal geen negatieve kanten aan die Amerikaanse studie cultuur.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dan horen ze niet thuis op de universiteit. De universiteit is een instituut waar de maatschappelijke elite van mogen gevormd wordt, zeg maar de 10% meest hoogopgeleide mensen van het land. Vergelijk het met een eredivisie voetbalclub: daar moeten de spelers willen excelleren, wie lui is mag een klasse lager gaan spelen. Ik pleit niet voor een studiecultuur waarin er geen plaats is voor een normaal leven naast studeren, maar voor minder zesjescultuur en meer competitie, net als in de VS. Beloon dus studenten die excelleren in studie dan wel bestuurswerk, ga niet de eeuwige student verheerlijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |