Zo langquote:
Pussyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo lang. Ik ging om 11u slapen, 6:30 wekker enzo, en ja ik weet 't mietje enzulks maar zonder slaap functioneer ik niet zo vrolijk
.
en nu komt de post ik ga weer op bed liggen want dit en datquote:
Nou jah.. MIJN zomerfeesten wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schilders die te vroeg beginnen met klussen
[..]
M'n Zomerfeesten, wat doe je?!
Mneeuhhh ik moet weer even een voor 10 uur wakker ritme creeerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en nu komt de post ik ga weer op bed liggen want dit en dat
Al die dagen niks doen werken nu dus toch tegen jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:46 schreef swarmahoer het volgende:
uitstel, afstel, boze leraar.. toch maar ff afmaken
nee dis iets heel andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Al die dagen niks doen werken nu dus toch tegen je
Ik dacht dat je dinsdag nog zei dat je alles af had.. Heb je dit over het hoofd gezien dan?
Ah, dat is logisch, want de term 'alles' is niet zo veelomvattendquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:53 schreef swarmahoer het volgende:
dat bedoelde ik ook niet met de dingen die ik al af had
Juh ik zat ook al van whutttt... als ik vraag of je al je opdrachten af hebt.. Dan valt dit daar ook onder lijkt me.. Maaar ik dacht tis nog geen 10 uur.. Ik ga eens een keer niet zeiken..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dat is logisch, want de term 'alles' is niet zo veelomvattend
En dan op dinsdag zeggen dat je alles af hebt, maar dit er niet onder rekenen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
vorige week maandag
Heb je die nou nog niet in je bladwijzers staan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
*aaioverdebolsmiley*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |