Oh ik dacht hier dinsdag maar heb het nog nooit buiten gezet. Nouja we zien morgen wel, anders staat het een dagje langerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:46 schreef LastRequest het volgende:
Bij ons wordt het op woensdag opgehaald geloof ik, ik moet het altijd dinsdagavond buiten zetten!
In het centrum is het op dinsdag..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:53 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Oh ik dacht hier dinsdag maar heb het nog nooit buiten gezet. Nouja we zien morgen wel, anders staat het een dagje langer.
ok prima dan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In het centrum is het op dinsdag..En bijna alles staat dan maandagavond al buiten dus
250 euro valt nog mee. Ik was in mijn eerste jaar dat ik zelf intro liep volgens mij nog meer kwijt. Ook de jaren als mentor en gelijktijdig commissielid hakten er aardig in, ging volgens mij de 400 euro wel te boven, ondanks het eerste jaar gratis drinken bij El Sombrero. Afgelopen jaar was dat de Stretto, dat bandje heb ik niet eens opgehaaldquote:Op maandag 23 juni 2008 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja mijn mentormama's kregen toen wel gratis drank bij de el sombrero. Beter is dat nu weer
en ach ik heb nog steeds een rekening waar ik geld op heb staan voor een vakantie die nooit is doorgegaan en daar kan ik met gemak 3 intro's van betalen als ze zeggen dat de intro gemiddeld 250 euro kost
Het klinkt zoveel dat je honderden euro's uit geeft aan 10 dagen feestenMaar het is het waard
Alstublieftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef LastRequest het volgende:
Jongens ik wil Grieks leren!
Iemand die heel toevallig een hele goeie site weet?
Zit nu op een paupersite, gaat niks worden
Nee dat snap ik, dat vond ik eigenlijk ook wel zondequote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik ben echt niet van plan 400 euro uit te geven aan alleen maar drank
GMTAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahahaha mikkieik wilde hem ook doen.. maar ik dacht nee laat maar is te erg
quote:
Nog met je ouders op vakantie? Daar moet ik al jaren niet aan denken, en zij ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik ga gratisch op vakantieIk neem mn ouders op vakantie wel paar keer mee uit eten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |