ja ik heb inmiddels aandachtig gelezen maar ik denk dat ik voor de tip van Maneki.Neko gaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat spugen gaat niet zomaar over. Zou eerst de tips uit dit topic eens proberen.. En zolang Gaby er niet teveel last van heeft, je niet teveel erover stressen (maar natuurlijk wel oplossing zoeken).
Word dan toch nieuwsgierig wat er heeft gestaanquote:
Nee, niet OUD-gerelateerd. niet zwanger dus. Als ik zwanger ben, meld ik me met een mooie echo in Z&G. Niet eerder.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Verder:![]()
![]()
(ik hou het expres een beetje cryptisch...)
hehquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nee, niet OUD-gerelateerd. niet zwanger dus. Als ik zwanger ben, meld ik me met een mooie echo in Z&G. Niet eerder.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:11 schreef DaviniaHR het volgende:
Marit, binnen afzienbare tijd ben jij hier toch weer terug
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:09 schreef p_iglet het volgende:
mijn spookje heeft vandaag zijn verjaardagsfeestje gevierd op het kdv,
Hij was helemaal onder de indruk, en pas op de fiets naar huis begon hij hiep hiep hoera te doen
[ afbeelding ]
Jayden heb denk ik een weekje ofzo, heel kort in elk geval pogingen gedaan tot kruipen, maar lopen ging makkelijker dus sloeg het kruipen zo goed als over, maar toen ie eenmaal goed kon lopen ging ie alsnog leren kruipen/voortslepen van zijn achterlijf ...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:59 schreef Stiemie het volgende:
Tsja ik vraag me dus af of dat kwaad kan als ze niet gaat kruipen. Via Google kom ik op allerlei schrikbeelden (hoogbegaafd of juist he-le-maal niet zeg maar) Zijn er hier ouders van niet kruipende maar wel willen lopende kindjes?
Ehm ja, mijn oudste heeft het kruipen overgeslagen (en is ook hoogbegaafd).quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:59 schreef Stiemie het volgende:
Tsja ik vraag me dus af of dat kwaad kan als ze niet gaat kruipen. Via Google kom ik op allerlei schrikbeelden (hoogbegaafd of juist he-le-maal niet zeg maar) Zijn er hier ouders van niet kruipende maar wel willen lopende kindjes?
Mijn oudste 2 hebben het kruipen ook overgeslagen, ze liepen met 9 en 11 maanden, ze zijn pas gaan kruipen toen ze als kleuter met lego en autootjes op de grond gingen spelen. Het zijn 2 heel normale knullen geworden, niet hoogbegaafd, maar ook niet dom. Mijn dochter heeft wel gewoon eerst gekropen en is daarna gaan lopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:59 schreef Stiemie het volgende:
Ja ik kan me heel goed voorstellen dat niet helpen beter is hoor, maar na zo'n kwartier een loeiend meisje in de huiskamer ga ik toch vrij snel overstagquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef bixister het volgende:
Stiemie, dat vooral NIET HELPEN met gaan zitten (of staan) is wel een tip die ik toch ook van harte ondersteun. Piet heb ik destijds wel vaak gewoon zittend neergezet, vond ie erg leuk en ach, hij kon 't al zo leuk, ik dacht 'dan ziet ie de wereld eens van een andere kant', etc etc.. maar daardoor heeft ie er vreselijk lang over gedaan om dat zelf te leren en is hij ook zo'n beruchte billenschuiver geworden. kruipen heeft hij vrijwel niet gedaan. Anna heb ik daarom vervolgens dus nooit 'neergezet' (die kwam na 't inzicht dat dat gehelp van mij meer in dan uit de sloot was) en die werd daar al veel sneller zelf goed in, en heeft ook juist wél gekropen.
Ja dat heb ik nu ook gedaan. Duurde ook nog drie kwartier (250 foto'squote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:36 schreef Nijna het volgende:
Pepijn, mooie muts zeg!
Bla, welkom!
K_i_m, balen van de foto's. Kan je ze niet online bestellen en ze dan later afhalen? Of was het juist het idee dat je ze dan gelijk had.... Balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |