abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59652608
Nijna, vervelend dat Mirte ziek is.. Hopelijk is het snel weer over. Fijn dat je nu lekker met haar thuis kunt zijn!

Ticootje, veel plezier vanavond
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:24:24 #52
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_59653142

Mag ik me hier ook even melden met mijn tweede zoon, Martijn Casper Hij is morgen alweer 8 weken, woog gister 6080 gram en was 59 cm lang. Verder doet hij het goed op de fles, slaapt veel, is erg allert als hij wakker is en zijn grote broer is ook dol op hem Hij heeft alleen wel een voorkeurshouding, dus vanaf volgende week gaan we daarvoor naar de fysio.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:46:16 #53
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_59653683
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:56 schreef sombie het volgende:
Ik ben echt heel verbaasd over die 10 druppels wijn. Gebeurt dat altijd op die manier of wordt er ook wel een plaatselijke verdoving of iets dergelijks gebruikt.
Dat veschilt per stroming binnen het jodendom. In orthodoxe kringen gebeurt het altijd zo, in liberale omgeving gebeurt het vaak wel met plaatselijke verdoving. Een paar druppels wijn is echter zeer effectief.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_59654816
jeetje, echt nooit geweten dat ze daar wijn voor gebruikten!
ongelooflijk eigenlijk, en wij maar moeilijk doen over of je nou al wèl of niet bij 5mnd al een inieminiehapje fruit mag geven!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:36:40 #55
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_59654907
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef marit1978 het volgende:
ongelooflijk eigenlijk, en wij maar moeilijk doen over of je nou al wèl of niet bij 5mnd al een inieminiehapje fruit mag geven!
Het was ook éénmalig. Daarna heeft hij geen druppel meer gehad
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_59655300
daar ging ik wel vanuit ja !
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2008 @ 17:06:59 #57
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59655567
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:42 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gekeken Ik heb mijn zus diep in de ogen gekeken, en de meneer zei ook meteen "moeder, het is gebeurd"
Toen mijn neefje besneden werd waren we net te laat, vanwege file. Maar, zei mijn zus, we hadden toch niets kunnen zien omdat alle mannelijke aanwezigen er met hun neus bovenop stonden
ik hoefde het ook helemaal niet te zien hoor
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59655608
wennie, ik weet eigenlijk helemaal niet of ik je al eens gefeliciteerd had met je zoon, maar bij deze dan alsnog: van harte!! leuke namen! ik zag net ook een paar hele lieve foto's van 'm. is Robin al een beetje gewend aan 't bigbrotherschap?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:09:29 #59
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59655614
hier zijn we weer terug van het CB. Meneer heeft het heel goed gedaan, 1ste prikje was geen probleem, hij huilde niet eens!! 2de deed wel pijn maar dat was zodra ze klaar was en maseerde ook weer over. Nu ligt hij uitgeput in bed. Al met al is hij vanaf 13:00 tot 16:00 wakker geweest. gecombineerd met dat ie vanochtend ook een half uur van zijn slaap heeft moeten missen, zorgde ervoor dat hij zijn ogen echt niet meer open kon houden.
Hij is ook flink gegroeit weer, is nu 4,5 maand en weegt 8295 gr en is 67 cm. nog steeds boven het gemiddelde.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:09:55 #60
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59655620
He lieverdje!

@Sombie, meestal is het plaatsen van de verdoving en alles veel lastiger voor het kind, dan de hele besnijdenis zelf. Althans, we waren bij iemand anders, waar het kind dus echt in een harnasje lag, verdoofd en de hele zwik, brullen, brullen, brullen. Die man was echt een kwartier bezig of zo. Wij waren zo klaar. Vantevoren beentjes inzwachtelen, en daarna is het zo gebeurd. Vind ik deze methode toch prettiger.

En Wennie ook welkom, uiteraard!
Nijna, wat vervelen dat Mirte ziek is Beterschap iig
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59656664
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef marit1978 het volgende:
Ja, dat is precies waarom ik zo verbaasd was!
pi_59656789
Thomas is ook weer goedgekeurd vandaag, op zijn 4-maanden-apk:
7470 gram 67 cm. en maar een klein beetje zieligjes van de prikken. Nu hoeven we pas bij een half jaar weer.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:18:33 #63
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59656832
Hahaha, ik moet door dat hele besnijdenis + wijn -verhaal ineens denken aan de filmklassieker "Robin Hood: Men in Tights" Let's get verschniked!

Je moet hem gezien hebben heb ikzelf 'n keer of 100 gedaan
.... met gevoel voor drama....
pi_59658546
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:18 schreef Kersjes het volgende:
Hahaha, ik moet door dat hele besnijdenis + wijn -verhaal ineens denken aan de filmklassieker "Robin Hood: Men in Tights" Let's get verschniked!

Je moet hem gezien hebben heb ikzelf 'n keer of 100 gedaan
Erg leuke film!!!
pi_59667780
Ik hoop dat we het grootste gedeelte van het 8-weken sprongetje met Gabi gehad hebben... ze was gisteren nog wel een beetje zeurderig maar dat concetreerde zich wel op de avond uurtjes (21.00-23.00) en ze kwam wat moeilijk in slaap en werd toen na een uur weer wakker...

We hebben nu wel een andere uitdaging erbij... ze tijgert in haar bed naar boven (ze is een buikslaper)
al daar aangekomen stoot ze haar hoofd (tegen de hoofdrand of spijltjes als ze diagonaal) gaat en dan wordt ze wakker en gaat ze brullen!

Hoe dit op te lossen? (ik heb ooit eens iets gelezen van een slaapzaak die je dan vast zet door hem onder het matras bij de voetjes te klemmen...
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:37:26 #66
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59667822
We're men, we're men in tights! Ik moest er ook aan denken.

Tinny, je kunt inderdaad van die hele lange slaapzakken kopen en die vastzetten zoals je een dekentje zou vastzetten.

Yade had gisteravond veel minder last van erge krampjes. In totala heeft ze deze keer maar anderhalf uur liggen brullen, schreeuwen en huilen. We boeken vooruitgang. En ze werd pas om 4 uur wakker, dus we hebben zelfs wat geslapen. Straks naar de kinderarts toe.

Oh en ze had vanochtend gelukkig ook gepoept, dat scheelt weer.
  woensdag 25 juni 2008 @ 08:00:31 #67
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59667955
Alleen schijnen die slaapzakken nogal gevaarlijk te zijn... Ik zou het niet doen in ieder geval
Wat je wel zou kunnen doen weet ik ook niet eigenlijk
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_59668291
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef hestria het volgende:
hier zijn we weer terug van het CB. Meneer heeft het heel goed gedaan, 1ste prikje was geen probleem, hij huilde niet eens!! 2de deed wel pijn maar dat was zodra ze klaar was en maseerde ook weer over. Nu ligt hij uitgeput in bed. Al met al is hij vanaf 13:00 tot 16:00 wakker geweest. gecombineerd met dat ie vanochtend ook een half uur van zijn slaap heeft moeten missen, zorgde ervoor dat hij zijn ogen echt niet meer open kon houden.
Hij is ook flink gegroeit weer, is nu 4,5 maand en weegt 8295 gr en is 67 cm. nog steeds boven het gemiddelde.
das gewoon meer als Pepijn nu, en die wordt volgende week 1
mijn frummeltje is geloof ik echt klein
pi_59668508
tinny ik zou geen slaapzak vast zetten hoor.
mama van 3 kids!
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:28:35 #70
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59668985
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 08:45 schreef p_iglet het volgende:

[..]

das gewoon meer als Pepijn nu, en die wordt volgende week 1
mijn frummeltje is geloof ik echt klein
jouw frummeltje is klein en die van mij is een papzak

maar ben wel trots op mijn manneke, hij was zo moe dat ie niet wakker is geworden voor de avond fles, dus meneer heeft om 17:30 gedronken en is daarna gaan slapen tot 4:30!!! heeft gewoon 11 uur geslapen. had alleen vanochtend na 3 uur alweer honger, maar dat vind ik niet zo gek.
pi_59669072
Sil, veel succes straks bij de KA.

Ik heb het avondje uit overleeft. En Jen ook. Ze was wakker toen ik thuis kwam en precies toen ze mij zag begon ze te mekken voor eten. Mama is veel lekkerder dan die stomme fles.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59669101
gaan babies nu juist meer slapen naarmate ze iets ouder worden?
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:37:56 #73
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59669144
Ligt aan de baby . Hier waren ze beiden na ongeveer 3 maanden 's avonds niet meer wakker.
Wij gingen met baby op buik op bed of bank liggen, boekje erbij, tv aan, en 1 keer per week eens even proberen of het wurm misschien in het eigen bed wilde slapen.
Wij relaxt, baby ook .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_59669149
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:35 schreef tinny het volgende:
Volgens mij niet. Jen in elk geval niet. Slapen is voor kleine babies en Jen is al heeeel groot. Dat zelfde geldt voor liggen, want zitten is stoer en staan is nog stoerderderder.
pi_59669275
Ik wil niemand veroordelen wb allergieen en hoe daar mee om te gaan. Maar bedenk even hoe het is voor mensen die al hun hele leven geen melk, eieren, noten, etc. mogen hebben... Als je dat voor ogen houdt, valt misschien de tijd die je nog moet wel mee. Toch?

En echt niet vervelend bedoelt, maar ik moest het wel even kwijt.
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:03:45 #76
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59669644
hier sliep miesje echt helemaal niet, ja s'avonds/s'nachts sliep ze maar die was heel de dag wakker.

dennis is een echte slaapkop, die slaapt bijna elke dag volgens een vast ritme, hij is eigenlijk standaard een uur voor zijn fles wakker en blijft dan 2 uur op. daarna gaat hij slapen voor 2 uur.

07:00 tot 09:30
11:30 tot 13:30
15:30 tot 17:30
19:00 tot 04:30
05:00 tot 06:00
pi_59669759
Tinny, dat instoppen van slaapzakken wordt geloof ik afgeraden.. Ze zouden zich dan zo kunnen draaien dat ze klem komen te zitten.. Maar ligt zo al in een slaapzak? Hier hebben we het bewegen wat bemoeilijkt door een gewone slaapzak. Meneer kroop op zijn rug omhoog in bed..
Wel fijn dat Gaby weer wat happier wordt.

Sil, Heeft ze geen last van haar ontlasting gehad? Dat kan ook wel buikpijn veroorzaken..

Hestria en Piglet, wat een verschil tussen jullie mannen! Ach, ieder zijn eigen bouw, zolang ze maar happy zijn

Hestria, Chris zijn natuurlijke ritme was ook 19.00 -4.00-7.00 fles.. Maar door hem rond 23.00 wakker te maken kon hij door tot 7.00 Was wel fijn voor de nachtrust.
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:18:41 #78
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59669948
hier werkt dat dus niet, als ik hem om 23:00 wakker maakt dan komt ie na 4 uur weer. We hebben zelfs een tijd gehad dat hoe later wij hem wakker maakte hoe eerder hij wou drinken s'nachts.
Dus we laten het nu maar lekker, komt vanzelf goed en dan slaapt ie van 7 tot 7 en is het ook opgelost. Scheelt ook dat ik het niet erg vind om er om 6:00 uit te gaan en manlief vind het niet erg als ie rond 4:00 een flesje moet geven.
pi_59670054
Ik vind het ook niet erg om 's nachts even snel een slok te geven. Vannacht was ik alleen weer in slaap gevallen... Pas na een uur werd ik weer wakker, tiet bloot en een heel tevreden kind naast me... Ik heb haar maar weer lekker in haar bedje gelegd en toen kwam ze om 6 uur, want dan mag ze nog even tussenin slapen.
pi_59670135
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef hestria het volgende:
niet erg vind om er om 6:00 uit te gaan en manlief vind het niet erg als ie rond 4:00 een flesje moet geven.
mmhh tinny wel, zijn wekker gaat om 6:15, dus flessen tussen 03:00 en 05:00 zorgen voor heeeelll weinig nachtrust bij tinny... (en de ervaring leert dat bij 3 van dit soort nachten tinny "collapsed" op zijn werk )
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:25:46 #81
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59670145
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:35 schreef tinny het volgende:
Ik weet niet of ze meer gaan slapen, maar de slaapjes woren anders verdeeld. Eerst is het echt een weerkend ritme per 3 uur van eten en slapen, en dan gaan ze steeds minder overdag slapen en doen dat dan dus s nachts, dus da krijg je twee "maaltijden" tussen slaapjes en langer spelen.

Is ook omdat ze in de buik ook continue voeiding krijgen en niet gebonden zijn aan een dag-nachtritme. Dat verschuift vanzelf. Ik heb ergens een grafiek gezien dat de gemiddelde baby met 4 mnd het juiste dag-nachtritme heeft. Maar sommigen zijn dus sneller, en sommigen langzamer.

En over dat ze met haar hoofd tegen de spijlen aan ramt, is vervelend, maar kan je denk ik weinig aan doen. knuffels ervoor is onveilig mbt wiegedood, danwel verstikking... eli ligt ook regelmatig met zn kop in de spijlen geperst, maar hi vindt het kennelij prettig. Geborgen of zo. Mss moet Gabi leren voorzichtiger haar kop tegen de spijlen te rammen. Maar ik zou wel proberen zo summier mnogeljk te trootsen in de hoop dat ze dan weer verder slaapt.
Anders kan je wel iets zachts heel strak tegen de achterkant aan doen, als het geen ventilatieproblemen geft en ze het niet los kan trekken???

Sil, heb je geprobeerd om Yade met een geluidje aan te aten slapen? Wel fijn dat het beter lijkt te gaan!

En wat ik me ook nog bedacht mbt de besnijdenis: het is 9 mnd geleden, dus mss zijn het maar 3 druppels voor en 4 druppels na geweest. Weet ik echt niet meer. Maar die meneer heeft een dagtaak aan jongetjes te besnijden, en is een hele goede, dus daar maakten we ons geen zorgen om, dat het teveel wijn zou zijn.

Verder, bijvoeding met 4 mnd met allergische aanleg (irt een paar druppels wijn voor een pasgeborene) is imo anders, want een allergie hou je veel langer dan de tijdelijke dronkenschap. Dus ik sluit me aan bij Reinhilde.

P_iglet, Pepijn is ook mini. maar wel schattig mini. Ennn, als hij niet zo mini was geweest, had hij mss niet van de Stokke af kunnen klauteren. Elk nadeel hep zijn voordeel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59670221
Hestria, gelukkig hebben jullie er niet teveel last van.. Ik kan zelf niet meer zo goed in slaap komen als ik rond die tijd wakker ben geweest, dus ik lag dan nog 3 uur wakker in bed, en natuurlijk 's avonds doodop (en soms gewoon om 8 uur mee naar bed gegaan
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:30:05 #83
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59670251
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Hestria, Chris zijn natuurlijke ritme was ook 19.00 -4.00-7.00 fles.. Maar door hem rond 23.00 wakker te maken kon hij door tot 7.00 Was wel fijn voor de nachtrust.
Same here. Bij ons was het schema heel lang 20.00-24.00-08.00 en dat werkte echt perfect voor ons en voor Ethan

Ik vertrek straks naar Madrid voor m'n werk en ben vrijdagavond laat weer thuis.. het is maar 2 nachtjes, maar ik mis Ethan nu al
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:33:05 #84
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59670327
Als ik weet dat manlief thuis is dan word ik nieteens wakker voor de 4:00 voeding, Ik doe oordopjes in en slaap gewoon door alles heen. Wordt alleen wakker als manlief wat langer nodig heeft om er uit te komen.
pi_59671259
Davina, je hoeft je niet te verontschuldigen voor de wijn hoor, zo komt het nu over. Het is bij jullie cultuur normaal, maar misschien kun je wel begrijpen dat voor mensen die niet die cultuur aanhangen dat wat raar vinden. Net zoals dat er mensen het raar vinden om je kind te laten dopen...

Vanmorgen werd Jen helemaal overstuur wakker. Ik lag al naar haar te kijken, en ik zag dat ze een vervelende drrom had en opeens uit het niets begint de kruimel te brullen. Ik over haar wang aaien en praten, maar niets hielp. Even opgepakt om haar wakker te maken en toen was het weer goed. Lekker een schone luier was nog beter en toen kwam de vertrouwde lach weer tevoorschijn. Ik weet het zeker babies dromen!
pi_59671580
Ticootje, grappig he dat dromen, jammer genoeg geen vrolijk droom vandaag.. Chris wordt ook af en toe brullend wakker. Dacht dat dat ook rond Jen haar leeftijd was begonnen..

Hestria, dat klinkt lekker, zo'n man
Ben hier ook gezegend met een papa die zijn handen niet wegtrekt van poepbroeken en nachtflesjes
pi_59671642
Hier hoeft papa niet wakker te worden 's nachts, aangezien hij geen borsten heeft 9ok een kleine cup a, maar dan nog niet functioneel). En ik heb tot nu toe nog geen poep gehad 's nachts, wel vroeg in de ochtend. Lekker poepen en eten tegelijk!
pi_59672009
Ik zit net een beetje te kijken naar die slaapzakjes maar...

- Gabi spuugt nog wel regelmatig wat, dat betekent dat heel die slaapzak de was in moet? Dus misschien 2 kopen?
- Gabi slaapt s'avonds nog wel wat moeilijk in , dus nemen we haar op de arm/borst en leggen haar dan slapend (op haar BUIK) heeelll voorzichtig in het bedje maar kan dat ook nog met die slaapzak?? of moet je dan allemaal hanessen om dat ding nog aan te krijgen? (en ze wakker wordt van al dat gehannes)
pi_59672091
ik zit net te bedenken (voo rmijn kruipprobleem) dat ik het bedje misschien wat kleiner kan maken met een met badstof beklede plank die ik tussen de spijlen steek.. (en zo telkens een plekje laat opschuiven, naarmate ze groter word)
pi_59672134
Ik heb 2 slaapzakken, inderdaad omdat er regelmatig 1 in de was zit. Verder doe ik Jen wakker in de slaapzak, dan begint ze wel te miepen, omdat ze weet dat het bedtijd is. Dan ga ik lekker met haar op bed liggen, nog even voeden en dan valt ze lekker in slaap. Zonder slaapzak slaapt ze trouwens niet. Als ik haar slapend uit de cosi haal dan moet ze dus even wakker worden, dan huilt ze wel omdat ze niet wakker wil zijn. Snel de slaapzak aan en in bed, speen en knuf en dan slaapt ze meteen verder.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:03:01 #91
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59675811
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef tinny het volgende:
Ik zit net een beetje te kijken naar die slaapzakjes maar...

- Gabi spuugt nog wel regelmatig wat, dat betekent dat heel die slaapzak de was in moet? Dus misschien 2 kopen?
- Gabi slaapt s'avonds nog wel wat moeilijk in , dus nemen we haar op de arm/borst en leggen haar dan slapend (op haar BUIK) heeelll voorzichtig in het bedje maar kan dat ook nog met die slaapzak?? of moet je dan allemaal hanessen om dat ding nog aan te krijgen? (en ze wakker wordt van al dat gehannes)
Volgens mij he, maar dat heb ik zo ervaren, kan je haar best een keer wat minder voorzichtig in het bedje proberen te leggen als je zorgt dat het licht op haar kamer zo goed als uit is. Als ze eenmaal echt in slaap is wordt ze misschien nog wel even wakker, maar gaat ze waarschijnlijk gewoon weer slapen omdat het donker is en ze weet dat ze dan moet slapen.

Wij deden het in het begin ook enorm voorzichtig, en vaak ben je dan zelf al zo gestressed als het moment komt dat je haar neer moet leggen dat het je tien jaar van je leven kost terwijl dat misschien wel helemaal niet meer nodig is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:25:18 #92
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59676387
Yade is een vreetzak. Ze is in twee weken tijd een halve kilo aangekomen en 3 centimeter gegroeid. Ze heeft dan ook geen last van krampjes, maar gewoon enorme honger omdat wij ons nog hielden aan het oude voedingpatroon. En ze heeft spruw waar ze nu medicijnen voor heeft en ik heb zalf. Daardoor zou ze minder goed willen drinken.

We gaan nu het volgende doen, weer terug naar de borst, echt aan de borst en bakeren voor ze gaat drinken. Ze wordt ze minder hysterisch en kan ze rustiger drinken. Verder hoeven we haar niet meer wakker te maken, ze mag lekker slapen als ze zin heeft en als ze brult gewoon eten. Ik ga deze week nog even met een lactatiekundige bellen erover voor nog wat tips omdat ze zo ongeduldig is.

Ze dacht overigens niet aan een allergie of krampjes omdat ze de hele dag nogal huilerig was en vaak brulde en omdat ze geen ruwe of hele schrale huid heeft, wel wat droog. Ook geen rode billen overigens. Het boeren en scheetjes laten komt volgens haar vanwege het harde huilen, daarbij slikt ze lucht in. Nou goed we gaan haar nu gewoon steeds voeding geven als ze huilt en dan kijken we het wel aan!

Maar goed, met Yade gaat het zo goed, dat ze niet meer naar de kinderarts hoeft in het ziekenhuis. En nu ga ik even snel nog slapen.
pi_59676602
Sil, wat goed zeg!!! Yade doet het enorm goed!! Dat inbakeren voor de voeding heb ik ook gedaan bij Jen, en dat werkte heel goed. Alleen had ik wel echt M. nodig. Ik maakte mij dan klaar voor de voeding, door goed te gaan zitten, voedingskussen goed neerleggen, stukje kolven... M. Deed dan Jen inbakeren en zodra ik ja zei legde M. aan goed aan. Ik deed ook rugbyhouding voeden, dan kon ik haar heel goed aanleggen, pas later ben ik gaan oefenen met buik tegen buik en pas weer later ben ik erbij gaan liggen.

Ik denk dat de LK zeker tips voor je heeft. Ze kan je ook heel goed helpen met aanleggen, en heeft vaak verschillende truukjes om de baby aan de borst te krijgen. Zo had ik een slangetje bij mn tepel, zodra Jen hapte spoot ik wat melk dan had ze door dat ze door moest zuigen....
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:41:23 #94
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59676843
Stijn heeft ons gisteren behoorlijk laten schrikken. Hij had ineens hele hoge koorts (39,8). De huisarts wilde hem graag even zien en heeft ons toen doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat hij de kinderarts even naar hem wilde laten kijken. Zo'n ukkie mag namelijk helemaal geen hoge koorts hebben. De kinderarts vertrouwde het helemaal niet en heeft hem gelijk opgenomen met een verdenking op hersenvliesontsteking
Ze hebben meteen een ruggenprik gedaan, bloed afgenomen en alles op kweek gezet wat ze maar konden bedenken. Nu moet hij in ieder geval drie dagen blijven. Hij krijgt antibiotica via het infuus. De eerste uitslagen zijn nu wel al binnen en die lijken allemaal erg mee te vallen. De koorts is gelukkig ook gezakt. Hij is alleen nog erg moe en ziet heel bleek.
Pfff, dus ik zit weer in het ziekenhuis.
Lekker douchen!
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:48:10 #95
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59677023
Jeetje sjak....
Gelukkig lijkt het mee te vallen allemaal, maar je zal je evengoed druk maken denk ik! Sterkte
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_59677079
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef sjak het volgende:
Stijn heeft ons gisteren behoorlijk laten schrikken. Hij had ineens hele hoge koorts (39,8). De huisarts wilde hem graag even zien en heeft ons toen doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat hij de kinderarts even naar hem wilde laten kijken. Zo'n ukkie mag namelijk helemaal geen hoge koorts hebben. De kinderarts vertrouwde het helemaal niet en heeft hem gelijk opgenomen met een verdenking op hersenvliesontsteking
Ze hebben meteen een ruggenprik gedaan, bloed afgenomen en alles op kweek gezet wat ze maar konden bedenken. Nu moet hij in ieder geval drie dagen blijven. Hij krijgt antibiotica via het infuus. De eerste uitslagen zijn nu wel al binnen en die lijken allemaal erg mee te vallen. De koorts is gelukkig ook gezakt. Hij is alleen nog erg moe en ziet heel bleek.
Pfff, dus ik zit weer in het ziekenhuis.
Sjak Veel sterkte in het ziekenhuis! En een voor Stijn, dat hij maar lekker snel mag opknappen.
pi_59677098
men, wat heb jij een pech zeg Sjak
Sterkte voor jou en voor je lieve kleine Stijn
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59677112
He sjak, wat een schrik.. 39,8 is nogal wat.. Hopelijk gaat het met de AB allemaal snel beter.. In ieder geval veel beterschap!

Sil, wat fijn dat Yade door de kinderarts is goedgekeurd. En hopelijk werkt het voeden zo beter. Zal voor jou ook fijn zijn als ze live kan drinken, scheelt toch een hoop tijd..

Chris gaat steeds meer rechtop leven.. Trekt zich overal op tot zijn knieetjes.. Helaas is het naar beneden gaan nog iets lastiger. Gaat meestal wel goed, maar vandaag al 2 keer op zijn achterhoofd gestuiterd. De 1e keer ook nog op een kastrand, terwijl ik ernaast zat.. Gelukkig beide keren maar even gehuild, en verder geen last. Maar als dit zo door blijft gaan, geef ik hem een helmpje
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:56:43 #99
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59677248
Sjak Sterkte!
Het valt niet mee he, deze ronde..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:58:26 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59677288
Sjak, wat rot en sneu! Ik hoop dat alles meevalt, heel erg.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')