abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59636143
Deel 149

Babietjes
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Anna Sophie, dochter van rodesappigeaardbei
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 24-06-2008 20:16:26 ]
Saartje
pi_59636215
laatste posts:
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:32 schreef tinny het volgende:
hier hebben we last van de ....8 weken sprong denk ik...
ze is de hele dag al huilerig en eet slecht(halve flessen)en nu na de fles van 19:00 uur is er geen land mee te bezeilen....
ze wil alleen maar tegen mijn borst gedrukt/houden worden en klampt zich werkelijk waar vast aan mijn t-shirt....ik moet ook blijven lopen anders wordt t brullen...hen nu de laptop op de bar gezet... typ wat woordjes loop een stukje typ wat woordjes etc...nu na 1 uur zo rond banjeren wordt ze wat rustiger merk ik ...
ik hoop niet dat dit zo lang gatt duren (donderdag is ze 8 weken)
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:48 schreef Deepfreeze het volgende:
tinny.. Als het een sprongetjes is: de eerste paar sprongen duren niet zo heel lang.. Wat het ook is, hopelijk is Gaby snel weer happy..

Nijna, leuk is dat he.. Het gaan steeds meer echte mensjes lijken

Chris heeft gelukkig een hele gemiddelde haardos
En heeft niet de fluffie biljjartbal van mams (tot 2 jaar) geerfd
Maar dat is helemaal goedgekomen hoor
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:15 schreef tinny het volgende:
ik vind 1 z'on dag al slopend...
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
tinny..ff bij de werkende (vaat)wasmachine of droger staan werkt vaak wel om ze net zo soezig te krijgen dat ze zich over kunnen geven aan de slaap. Succes
Saartje
pi_59637342
Maneki, meen je dat??

Tinny, heb je wel eens een draagdoek geprobeerd? Dan heb je in elk geval je handen vrij...

Pepijn staat bovenaan!!!!

Jen wil niet slapen... Alleen maar met mama. Morgen ben ik 's avonds weg, dus ik heb vandaag flink wat gekolfd, ik heb 600cc voor 5 of 6 voedingen. Dat moet ik redden. Om 8 uur ben ik thuis en des noods kan ze dan nog inhalen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59637456
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:02 schreef Ticootje het volgende:

Pepijn staat bovenaan!!!!
Ja dat staat ie al een paar dagen, en wil ik eigenlijk helemaal niet weten..
Nog 9 nachtjes en mijn spookje is gewoon al 1!!

Een jaar geleden vloog ik tegen de muren op van verveling, omdat ik al na de uitgerekende datum zat, waarvan ik nooit verwacht had die te gaan halen...
pi_59637594
Ja Tico echt, we hebben hier heel wat avonden met een overstuur meisje bij de droger gestaan. Binnen 10 minuten was ze vertrokken
Saartje
pi_59637705
Nou, dat zal goed uitkomen hier, de droger draait hier bijna non-stop.

Pepijn alweer bijna 1!!! Wat gaat dat vreselijk snel zeg, ongelofelijk.
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2008 @ 22:26:44 #7
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59638004
Ticootje, mischien met jij dan juist eens naast een stille droger gaan staan met Jennifer
Lucie viel indertijd in slaap bij het geluid van de gehuurde elektrische dubbelzijdige borstkolf, Maja valt altijd in de draagdoek in slaap.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 23 juni 2008 @ 22:27:06 #8
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59638015
Hier helpt de stofzuiger ook nog wel eens. Win-win, je huis is netjes en je baby slaapt
Lekker douchen!
  maandag 23 juni 2008 @ 22:37:14 #9
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59638338
Mijn Baby wordt bang van de stofzuiger Alle trucjes die bij de Peuter wel werkten, hoef ik bij Baby niet te proberen
Een draagdoek werkt hier ook, maar dat moet ik hem wel om houden. Een rugmassage geeft ook resultaat, kwam ik gisteravond achter.
  maandag 23 juni 2008 @ 23:18:23 #10
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59639600
Eli was ook bang van de stofzuiger. Was erg schattig.

Tinny, het gaat vanzelf wer over, dat het is fijne aan sprongetjes. Je weet waar het door komt, en dat het weer voorbij gaat. Sterkte iig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59643439
Mijn hummel is vandaag 6 maand
Ben zo gek op m'n mannetje!!

Maarten sliep de eerste weken heel snel als de stofzuiger aan ging Nu niet meer

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2008 06:34:36 ]
pi_59643671
de stofzuiger helpt hier overdag wel ... de droger weet ik niet... die staat boven...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 08:00:02 #13
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59643697
zo gaat snel weer eens hier!!!

Alle ouders van beebies met sprongetjes veel sucses!

Hier gaat alles redelijk zijn gangetje, Volgens mij is de 19 weken sprong aardig voorbij, meneer loopt in ieder geval weer te gillen en de flessen gaan er weer lekker in. Wel heeft hij last van eczeem, maar dat moet met een zalfje zo over zijn.

vandaag een hele drukke dag, om 11:00 komt de fysio voor Dennis, om 14:00 uur moet Michelle naar de logopedist, om 15:45 moet Dennis naar het consultatie bureau voor zijn 3de prikjes. En om 19:00 komt de oppas voor het eerst(sinds we dennis hebben) en gaan we naar een verjaardag.
Vind ik dood eng ondanks dat deze dame echt wel vertrouw dat ze het allemaal kan, had ze liever weer naar opa en oma gebracht. Maar ja ik kan ze niet voor elk dingetje uit logeren brengen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_59643786
wat ik me wel afvraag/bang voor ben dat ik van verschillende andere (ook jonge)ouders hoor dat je de baby ook wel eens moet laten doorhuilen (15 minuten) Nu hebben we dit 2x maal geprobeerd bij gabi maar we vonden het beide geen succes...
Dientengevolge pakken we haar nu altijd op als ze huilt in haar bed, en doen een troostloopje (5-10 minuten) en dan valt ze weer in slaap...

Aan de ene kant denk ik... laat ze maar lullen onze kleine spruit is nog geen 8 weken en ik vind het zielig
Aan de andere kant maak ik me wel een beetje zorgen dat ze er aan gewend raakt (al die aandacht) en dat ze dan nooit meer zonder kan...

ik weet het is een bekend probleem maar je hoort hier zoveel tegenstrijdigheden over...
pi_59643816
Als jouw gevoel je verteld dat het niet goed zit om door te laten huilen dan gewoon niet doen.
Met Maarten twijfelde ik ook en elke keer kwam ik erachte met ZOVEEL dingen dat je naar je eigen gevoel moet luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2008 08:20:06 ]
pi_59644096
Maarten alweer 6 maanden.. En pepijn bijna een jaar.. Wat gaat dat hard.. Het blijft me verbazen, zeker nu Chris ook steeds meer richting dat jaar gaat

Tinny, gewoon blijven doen wat je gevoel je ingeeft en wat werkt voor je kleine meid!
Bij sommige baby's werkt laten huilen goed (hier ook, aangezien mama/papa zien=spelen). Bij andere is een knuffel en wat troost de beste oplossing.
Als de kleine wat ouder wordt, wordt het laten huilen vaak ook wat makkelijker, nu is ze nog zo klein..
pi_59644200
dank je wel depfreeze, mn de opmerking als hij wat ouder wordt doet me deugd
pi_59644271
Ardenlyn nu al weer dat is echt snel gegaan.

tinny doen wat jullie denken dat het beste is voor gabi.
mijn jongste dochter heeft ook heel lang gehuild zoals jullie gabi maar gelukkig is het hier voorbij en slaap ze nu na de fles van half tien tot de volgende ochtend 7/8 uur ligt eraan wanneer de oudste wakker word. ze liggen met zijn 2-en op 1 kamer.
mama van 3 kids!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:16:53 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59644375
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 08:14 schreef tinny het volgende:
wat ik me wel afvraag/bang voor ben dat ik van verschillende andere (ook jonge)ouders hoor dat je de baby ook wel eens moet laten doorhuilen (15 minuten) Nu hebben we dit 2x maal geprobeerd bij gabi maar we vonden het beide geen succes...
Dientengevolge pakken we haar nu altijd op als ze huilt in haar bed, en doen een troostloopje (5-10 minuten) en dan valt ze weer in slaap...

Aan de ene kant denk ik... laat ze maar lullen onze kleine spruit is nog geen 8 weken en ik vind het zielig
Aan de andere kant maak ik me wel een beetje zorgen dat ze er aan gewend raakt (al die aandacht) en dat ze dan nooit meer zonder kan...

ik weet het is een bekend probleem maar je hoort hier zoveel tegenstrijdigheden over...
Ik heb Lilah nooit laten huilen en die gaat ook nog steeds gewoon naar bed zonder problemen. Ze zijn echt nog niet oud genoeg om er een spelletje van te maken volgens mij. Ik heb ooit eens een link van een artikel geplakt waarin stond dat als je jonge babies niet liet huilen je sneller een vertrouwensband met ze kreeg, en dat je dat juist kon schaden door ze wel te laten huilen. Nou lijkt dat tweede me wellicht iets overdreven, maar voor het eerste is wel wat te zeggen. Dus ik zou me geen zorgen maken over die 5 minuten rondlopen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:21:35 #20
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59644448
Tinny, het is jullie baby en je moet doen wat goed voelt. Een baby van 8 weken heeft ook echt nog wel mama-honger. En ook niet elk kindje "moet" even huilen om in slaap te komen. Ga gewoon op je gevoel af. Straks herken je echt wel of ze nu huilt omdat ze echt moe is of huilt omdat ze honger heeft of aandacht wilt. En ook elke dag is wat dat betreft verschillend. Ik laat Jen vaak wel even tutten (mekken), maar als ik hoor dat het te zot wordt dan ga ik ook echt even kijken en troosten.

Jen heeft vannacht eindelijk weer goed geslapen. Ze had gister avond lekker een fles gekregen, de voeding was nog over en moest op (vriezer), en weggooien vond ik zonde omdat ik voor vandaag juist een behoorlijke hoeveelheid nodig heb. Dus zij een fles ik aan de kolf, en lekker geslapen en ook nog eens in haar eigen bedje. Pas vanmorgen om 6 uur lag ze weer te wachten op mama, want dan slapen we nog even een uurtje samen.

Vanmorgen ben ik ook pas om 9 uur op mn werk verschenen, zo kon ik haar toch nog 2x zelf voeden vandaag.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 juni 2008 @ 10:23:10 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59645588
@ DaviniaHR,

ik las in t kledingrecycletopic van t besnijden van Eli.
Nu vroeg ik me af, vond je dat zelf niet eng?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59645603
Ardenlyn, een half jaar alweer! Wat gaat het toch hard met al die kindjes.

Tinny, luister naar je gevoel hoor. In het begin pakte ik Mirte ook lekker uit bed als ze huilde. Inmiddels ligt het er maar net aan hoe ze huilt. Als ze overstuur is dan wordt ze niet vanzelf stil en halen we haar er even uit en proberen het een half uur later weer. Maar soms ligt ze ook gewoon te mopperen en valt ze met een muziekje aan wel lekker in slaap na een kus.

Mirte heeft verhoging/koorts... als het niet verder stijgt kan ze straks naar het KDV. Anders kan ik mn schoonzusje vragen, maar die heeft nog niet eerder opgepast op haar en daar zie ik dan toch een beetje tegenop. Dus ik hoop dat ze straks nog netjes onder de 38,5 zit dan kan ze toch naar het KDV. Ze eet wel lekker haar fruitjes, pitloze druiven met pit . Die ik er dan maar een beetje uitgepeuterd heb... verkoop ze dan niet als pitloze druiven...
Fake it till you make it...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:26:16 #23
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59645653
Nijna, als ze verder gewoon vrolijk is kan ze toch gewoon naar het KDV? Op "ons" KDV wordt ik wel gebeld als Jen koorts heeft, maar als ze er zelf geen last van heeft kan ze gewoon blijven.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:30:00 #24
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59645721
Ok gisteren was echt afschuwelijk. Ze heeft 's avonds in totaal zo'n 4 a 5 uur gehuild. Soms echt hysterisch, krijsen en gillen, beentjes optrekken en wapperen. Ze had echt duidelijk krampjes, waar ze sinds donderdag al last van had en veel ook. Ze heeft sinds donderdag vreselijk veel gehuild en slecht geslapen. Ik kon haar niet bijhouden met de borst en dus kreeg ze kunstvoeding. Rond 22:00 viel ze eindelijk in slaap na in bad te zijn geweest en op onze armen te hangen en ik moest haar zelfs wakker maken om 03:00 omdat ze echt wat moest eten. Dat was weer kunstvoeding en daarna viel ze als een blok in slaap. Vanochtend weer kunstvoeding gegeven en zie daar, geen krampjes, geen gehuil en gekrijs maar gewoon onze vrolijke Yade.

Ik ben nu toch bang dat ze misschien wel degelijk allergisch is of intolerant voor iets. We houden het vandaag dus bij kunstvoeding en morgen overleggen we met de kinderarts. Ik ga niet weer voor een lactose vrij dieet. Dat is zo enorm lastig en moeilijk, en voor je het weet eet je wat verkeerds en moet zij er onder leiden. Mocht de kinderarts mee gaan in onze conclusie stoppen we met de borstvoeding en blijven we gewoon hypo allergene kunstvoeding geven. Rustiger voor haar en voor mij.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:40:14 #25
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59645932
sil, misschien kun je met de kinderarts overleggen of ze dat kunnen testen. (En hoe) Dan heb je zekerheid. Mocht ze echt een allergie hebben voor koemelk dan is HA niet goed, dan zul je over moeten stappen naar pepti. Allergieen komen bij jouw toch voor? Dus dan kan het goed mogelijk zijn dat Yada ook een allergie heeft. (hoeft niet, kans is wel iets groter)

Hier heb ik bericht terug van de dietist, en haar advies is toch om de eerste 6 maanden alleen borstvoeding te geven. Dus pech voor Jen, die lekkere meloen moet ze nog 1,5 maand op wachten. Zo is de kans dat ze een andere allergie ontwikkelt kleiner. Jammer.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')