Lees het borstvoedingstopic nog maar eens na jaquote:Op maandag 23 juni 2008 09:43 schreef Silmarwen het volgende:
Jullie?
Moet alles zo'n eenheidsworst worden waarbij iedereen het met elkaar eens is dan ? Ik zal mijn best doen wat minder veroordelend over te komen maar als ik het over dingen niet eens ben met wat er staat is het natuurlijk mijn goed recht om daar wat over te zeggenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad nergens staan tot jouw reactie. Maar ik heb het al vaker gezien dat het niks uit maakt wie er wat zegt, want jullie weten het toch allemaal beter. Prima, maar ga dan geen mensen lopen afzeiken omdat ze iets goed bedoelen.
Ja omdat ik doodziek wordt van het feit dat je met elk fucking wissewasje naar de lactatiekundige moet, alsof het een heilige is. Ik heb trouwens niet eens afwijzend gereageerd ik zei dat ik het wel zou overwegen, wat ik ook aan het doen ben.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lees het borstvoedingstopic nog maar eens na ja.
Het niet met elkaar eens zijn? Dat zou zijn als je tegen iemand zegt; Bedankt voor je advies, maar het is niet van toepassing. In plaats van ze iets te verwijten wat er niet staatquote:Op maandag 23 juni 2008 09:46 schreef GI het volgende:
[..]
Moet alles zo'n eenheidsworst worden waarbij iedereen het met elkaar eens is dan ? Ik zal mijn best doen wat minder veroordelend over te komen maar als ik het over dingen niet eens ben met wat er staat is het natuurlijk mijn goed recht om daar wat over te zeggen
heb hier ook een monstertje gehad wat opeens dag en nacht door elkaar begon te halen... 's nachts veel wakker en danook willen spelen en kletsen enzo en overdag veel slapen... Heel langzaam met vooral vasthouden aan je eigen dag en nachtritme ( Dus niet onder het miom van, ach we zijn nu toch wakker en ik slaap zelf dan overdag ook maar een klein beetje bij dus laten we het maar gezellig maken) Is het toen weer omgeslagen...vermoeiend.... heul vermoeiend!quote:Op maandag 23 juni 2008 06:58 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ik denk dat degene die de beurt heeft voor de nachtvoeding, maar moet wennen aan het feit dat Yade tussen 03:00 en 09:00 gewoon niet tot moeilijk verder slaapt, en 's middags de schade moet inhalen.
Ik dus doordeweeks en Knut vrijdag en zaterdag.
Ik moet hem nog even maken hoor, maar met je hormonen was alles weer normaal he?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja omdat ik doodziek wordt van het feit dat je met elk fucking wissewasje naar de lactatiekundige moet, alsof het een heilige is. Ik heb trouwens niet eens afwijzend gereageerd ik zei dat ik het wel zou overwegen, wat ik ook aan het doen ben.
Verder was ik net de tip van Leah aan het lezen en dat vond ik een goede.
Dus hou je vooroordelen even voor je, ik kan prima voor mijzelf denken, hoef je niet voor mij te proberen. Of mag ik alleen nog maar "ja", "nee" en amen zeggen en alles afdoen als een sprongetje, constant mij kind volproppen met paracetamol zodra het neigt naar verhoging en als mijn borstvoeding schommelt meteen naar de lactatiekundige rennen? Sorry dat ik een andere visie heb op opvoeden en niet alle adviezen aan neem als de oplossing.
Een advies is geen plicht om op te volgen, maar vrijblijvend.
Ik zeg toch net dat ik minder veroordelend zal proberen te zijn. Dat staat zelfs in de post die je quote.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het niet met elkaar eens zijn? Dat zou zijn als je tegen iemand zegt; Bedankt voor je advies, maar het is niet van toepassing. In plaats van ze iets te verwijten wat er niet staat.
Ik heb haar vannacht steeds heel stug in een ritme gehouden, alleen wel beneden zodat Knut kon doorslapen.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heb hier ook een monstertje gehad wat opeens dag en nacht door elkaar begon te halen... 's nachts veel wakker en danook willen spelen en kletsen enzo en overdag veel slapen... Heel langzaam met vooral vasthouden aan je eigen dag en nachtritme ( Dus niet onder het miom van, ach we zijn nu toch wakker en ik slaap zelf dan overdag ook maar een klein beetje bij dus laten we het maar gezellig maken) Is het toen weer omgeslagen...vermoeiend.... heul vermoeiend!
Hoe gezellig ben jij na 3 uur slaap?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet hem nog even maken hoor, maar met je hormonen was alles weer normaal he?.
Sil, het gaat om de manier waarop. En die is niet bepaald aardig te noemen. Verder interesseert het me geen reet wat je wel en niet doet, maar je maakt het hier niet gezelliger met dat gesnauw tegen mensen die het alleen maar goed bedoelen.
Doei!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hoe gezellig ben jij na 3 uur slaap?
En im snauwde niet ik zei alleen dat ik moe werd van het constante geleur met de lactatiekundige. Ik had nog niets in dit topic gezegd tot jij binnen kwam op je high horse.
Ik ben een paar keer na 22:00 op de couveuse afdeling geweest voor Yade en het is er op een klein nachtlampje voor de zusters na en het licht van de verschillende monitoren erg donker. Op de 'andere kamers' waar ze lag toen alleen de voeding nog op orde moest komen was het pikkedonker na 22:00.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:55 schreef Leah het volgende:
Hier was het èrg licht op de couveuseafdeling 's nachts hoor. Wel doeken over de couveuses, maar toch.
Anyway, succes ermee, ik trek mij weer schielijk terug uit dit topic.
Ik mankeer niets, Jen is degene die allergisch is voor ei, melk hebben we nog niet kunnen testen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Sil en Knut/GI, ik wens jullie een goede nachtrust toe! Hopelijk gaat het slapen snel beter, en komt er meer rust in het voeden en zo.
JR, nou ben ik uiteraard wel benieuwd hoe ver Ethan de trap is opgeklommen
Tico, het wordt vast heel gezellig! Ben je eigenlijk zelf ook allergisch, of is e.e.a mel en eivrij voor Jennifer? Wel heel erg fijn en meedenkend dat ze dat voor je regelen.Zie je ook wel eens anders.
Ja maar jij speelt ook vals!! Saar kwam met een hele bos op de wereld..quote:Op maandag 23 juni 2008 14:48 schreef Maneki.Neko het volgende:had hij haar dan?
sorry, ik vind tegenwoordig alle babies kaal
Het groeit wel weer aan, echt
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook een kindje met zoveel haar, dan kan ik ook een speltje in doen
buuf woont buiten bereik van de babyfoonquote:Op maandag 23 juni 2008 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Maneki, ik zou dat niet durven hoor... Als ze nou wakker wordt? Is de buurvrouw niet thuis?
DE oplossing voor zoveel problemen (ook als Saar straks naar schoolfeestjes wil)quote:
Ik begin me nu af te vragen waar jullie dan wonen..quote:Op maandag 23 juni 2008 15:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
nja hij werkt zo goed als in de achtertuin, dus altijd handig in noodgevallen
tussen de kassenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begin me nu af te vragen waar jullie dan wonen..
ah... Ik heb denk ik wel een idee... Er staat me iets van bij dat de verloskundige eerst naar je kippen stond te kijken terwijl jij hoge nood had...quote:
Nou, hij was 'm aan het afklimmenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:48 schreef DaviniaHR het volgende:
JR, nou ben ik uiteraard wel benieuwd hoe ver Ethan de trap is opgeklommen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |