Zal morgen een foto makenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Doe es een foto van die korte broeken beentjes dan?
Bij ons ziet het er echt heel erg 'hoog water' uit namelijk.
Ik maar steeds naar de 'tussentand' rechtsboven kijken of die al door kwam, zie ik net dat de linker voortand zomaar ineens lijkt te gaan winnen.
Wedstrijdje tussen tand 4 en 5 dus.
Etos?? Bij de babyspullen... Daar komt mijn lampje vandaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Zodra het hier weer lekker warm is krijgt maarten een kort broekje aanIk vind het juist lief staan van die dikke babybeentjes met een kort broekje
![]()
En als het echt te warm is heeft hij alleen een romper aan of alleen een dun truitje.
Schoentjes hem ik nog niet voor hem.
Edit: meneer slaapt nu al bijna 2 uur langeindelijk sinds dagen dat hij langer dan 45 minuten slaapt.
Gaan vandaag proberen een nachtlampje te vinden voor hem. Valt nog niet mee want in het centrum kon ik er zo gauw niet 1 vinden![]()
Misschien bij de Praxis.
Allergietechnisch gezien wordt het zeker afgeradenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tico wat vroeg? Mag dat wel, allergietechnisch gezien?
Ik gok dat je het verkeerd leest of de situatie niet helemaal snapt.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Sil, heb je al geprobeerd om 's nachts zo min mogelijk licht aan te doen? Zo worden ze niet helemaal wakker...
Tja, en het gaat ook vanzelf weer over hoor. Dan heb je opeens een nacht dan wordt je 's morgens wakker, en ligt de kruimel nog heerlijk tevreden te slapen.
Misschien moet je even in je ondertitel zetten dat wat er ook aan de hand is, je geen advies wil, in plaats van je elke keer als een drol te gedragen als iemand een keer goedbedoeld advies geeftquote:Op maandag 23 juni 2008 09:12 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gok dat je het verkeerd leest of de situatie niet helemaal snapt.
Ze komt om 3:00 zelf voor een voeding, daarna valt ze niet goed meer in slaap. Ze _is_ dus al wakker.
Ze geeft advies op een niet relevante situatie. Yade _is_ al wakker en geen licht aandoen maakt haar dan niet minder wakker. Maar ik zal braaf in mijn stulpje terugkruipenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet je even in je ondertitel zetten dat wat er ook aan de hand is, je geen advies wil, in plaats van je elke keer als een drol te gedragen als iemand een keer goedbedoeld advies geeft.
Dat zie ik inderdaad nergens staan tot jouw reactie. Maar ik heb het al vaker gezien dat het niks uit maakt wie er wat zegt, want jullie weten het toch allemaal beter. Prima, maar ga dan geen mensen lopen afzeiken omdat ze iets goed bedoelenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:38 schreef GI het volgende:
[..]
Ze geeft advies op een niet relevante situatie. Yade _is_ al wakker en geen licht aandoen maakt haar dan niet minder wakker. Maar ik zal braaf in mijn stulpje terugkruipen
Je krijgt hier advies over alles wat je schrijft alsof het een vraag is. Als je daar niet tegenkan kun je beter in een dagboek gaan schrijven, die lult niet terug.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:38 schreef GI het volgende:
[..]
Ze geeft advies op een niet relevante situatie. Yade _is_ al wakker en geen licht aandoen maakt haar dan niet minder wakker. Maar ik zal braaf in mijn stulpje terugkruipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |