abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 00:21:28 #151
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59538587
Webkim, mooie ondertitel! Moest ff denken, maar na een seconde snapte ik hem.

En on-topic: baker je thomas eigenlijk nog in? vroeg ik mij zo af.
Mijn zus was gezellig angs, en zij had het badje gemaakt, eerst wasgel, dan water, dus superveel bubbeld. Ik doe het altijd andersom, zodat hij het water kan zien en lekker spatteren. eli vond het eng! Hij greep me vast waar hij kon wel schattig, maar op sommige plaatsen erg en mijn zus lachen!!

En hij kan sinds vandaag prrrrrrrt zeggen. Tot nu toe bleef het bij "aduhduh" "dadadabababatatata" "dathdathdathdadada". Nieuwe aanwinst in de vocabulaire dus
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59538675
Haha, vocabulaire noem je dat dan. Leuk, die kletskindjes.
Thomas wordt al weken niet meer ingebakerd. Ik heb bij zijn ochtendslaapjes rustig afgebouwd en daarna zijn we eigenlijk zonder problemen cold turkey gestopt met 's middags en 's nachts. Ik ben boel trots op -em, als ik hem zo in een pyjamaatje in zijn slaapzak zie liggen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59540733
Ahh lieve foto's BE!
Ga ik de onze in de kinderstoel ook ff showen in het kindertopic straks
pi_59541625
Die flesjes regel (minimaal 3 uur tussen flesjes) wordt hier bij Gabi (7 weken in 1 dag) niet nageleefd

Volgens de schema's op de nutrilon pakken zou ze op 5-6 voedingen van 150ml moeten zitten...

Maar in de praktijk zijn het 6-7 voedingen en dan moet ik wel zeggen dat ze dan als ze er 7 heeft er vaak 2 halve tussen ziiten (dus de totale hoeveelheid die ze binnenkrijgt op een dag is wel redelijk fixed).

Die 6-7 voedingen komen nu ongeveer op de volgende tijden:
6:00 uur
10:00 uur
13:00 uur
16:00 uur
20:00 uur
22:00 uur
(af ent oe piept er eentje extra tussen 16:00 en 22:00 door)

Met name s'avonds kan ze wel eens honger om 20.00 uur hebben en om 21:30 al weer zeuren om de fles.

Overigens slaapt ze al wel 8 van de 10 keer door tussen 23.15 en 6.30 uur
en dat is natuurlijk wel fijn (want ik hoor dat dat vroeg is, wat ik overigens wel een beetje raar vind want ik had gelezen dat gemiddeld het doorslapen zo tussen week 6-10 gebeurd en wat ik hier lees zou dit gemiddelde dus later moeten zijn)

[ Bericht 44% gewijzigd door tinny op 20-06-2008 09:05:52 ]
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:06:46 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59541890
Tinny, de definitie van doorslapen is geloof ik iets van 5 uur achter elkaar slapen. Mss zelfs maar 4. Jullie ijgen 7 uur slaap, dus dat is wel meer dan gemiddeld. Dat wordt er mer mee bedoeld.
Zeker bv kindjes kunnen tijdenlang nog s nachts komen (dat verteert makkelijker, dus sneller leeg gevoel, dus wakker, brullen, eten, slapen. maar dus niet DOORslapen).

Kim, Het is wel WEL een vocabulair! Trotse mama hier!
Wel fijn dat het afbouwen zo soepel gegaan is

T_igger, danwel p_iglet, ergens ben ik wel nieuwsgierig hoe pepijn uit zijn stokke klimt, maar ik ben bang dat eli meeleest en dat dan ook na gaat doen
pi_59542518
Tinny, Die schema's op de nutrilon pakken hebben hier ook nooit gewerkt.. Gewoon naar je eigen kindje kijken. Bij ons waren het meer flesjes, maar kleiner.. Ze gaan op die schema's uit van gemiddelde kindjes..(de officiele regel is 150 cc per kilo per dag, dus 5 kilo is 750 cc per dag is 6 flesjes van 125 of 7 van110). Maar ook dat kan wel eens hoger of lager uitvallen..
En dat 's avonds nog wat een extra flesje tussendoor hadden we hier ook een poosje..

Eli, goed zeg, zo'n aanvulling op je vocabulair!

Pepijn blijft een klauterkabouter
pi_59542864
Jep, de wetenschappelijke definitie verschilt nogal van wat de meeste mensen onder doorslapen verstaan
(5u vs de klok rond)

En hoewel ik weet dat doorslapen (als in de klok rond) geen natuurlijk gedrag is voor een baby, toch zou het zooooo fijn zijn als ze van 21u tot 6u zou kunnen slapen...

tinny, je hoeft heus geen bloos-smiley te zetten. Het is juist goed dat ze nog 6-7 voedingen krijgt, dat sluit beter aan bij de behoeften van je kindje. Die was immers gewend om constant gevoed te worden en dan zou ze (volgens de fabrikanten en sommige artsen) zo snel mogelijk in een schema met heel beperkt aantal voedingsmomenten moeten zitten
Naar mijn gevoel klopt het niet om een kind op een schema te zetten, zoals hierboven staat: kinderen kunnen geen klok lezen, ze vinden uiteindelijk zelf wel hun ritme.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:58:16 #158
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59543064
Ahhhhh Sasha wat zit jij trots in je stoel Vooral die 2e foto is echt te lief BE

Pepijn hoe kan je nou uit je stokke klimmen? Maar wat Davinia al zegt: zeg maar neit anders doen ze het meteen weer na

Wij hadden geen zin om gisteren eht badje in de douche neer te zetten en dachten dat het handig was om Linde even in de wasbak in de keuken in bad te doen. Waarom? waarom? waarom dachten we dat ?
Laten we zeggen dat de buren nog net geen waterschade hebben opgelopen, maar dat verder a.l.l.e.s. drijfnat was. Volgende keer laat ik de afwas op het aanrecht staan, dan is die ook meteen schoon.

Davinia Linde heeft ook een nieuw geluid erbij. Heel hard HAAAAAA zeggen terwijl je met je hand in en uit je mond gaat. Een soort indiaantje zeg maar Vooral leuk als je het heel hard doet en in een volle winkel succes verzekerd
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:05:50 #159
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59543228
Hahaha Stiemie! Da's toch nog wel beter dan tuf sproeien terwijl moeder boven je hoofd hangt . Of doet ze het alleen met de hand van een ander?

Ik heb gisteren alle foto's uitgezocht om in een boek te plakken. Ik denk dat er na dit boek namelijk weinig meer geplakt gaat worden (zelfkennis siert de mens) dus voordat het er nooit meer van komt moet het dan maar de komende dagen. Maar jee, wat lijkt dat lang geleden dat ik zo'n dikke pens had! En dan te bedenken dat er heel lang niks te zien is geweest ook .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:09:02 #160
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59543305
Gelukkig doet ze het wel met haar eigen hand k_i_m

Raar is dat he om achteraf die foto's allemaal weer te zien.
<oudewijvenmodus>Wat gaat de tijd toch snel</oudewijvenmodus>
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:42:30 #161
14746 k_i_m
pi_59544202
Ik kwam er net achter dat Lilah gisteren precies 3 maanden oud is geworden .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:43:04 #162
14746 k_i_m
pi_59544217
Vroegah hield ik dat nog per week bij .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:02:55 #164
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59544787
Linde is vandaag precies 11 maanden

Zijn er trouwens meer moeders die er last van hebben dat hun kindje 'nee' soms als een spelletje ziet? Gisteren liep ik in de stad en Linde wilde steeds haar sokken uittrekken en op de grond gooien. Dus ik steeds "Nee dat mag niet". En in plaats van dat ze het dan na een paar keer zeggen niet meer doet, gaat ze me gewoon uitlachen alsof het een spelletje is! Ze zat gewoon helemaal giechelend in de wagen Uiteindelijk besloot ik maar gewoon om door te zetten en elke keer als zij aan haar sokken zat te pulken maar gewoon streng te zeggen "Nee, dat mag niet" en het lachen te negeren, maar aan het einde van de dag voelde ik me een soort Efteling pop (Papier hier, papier hier, papier hier, papier hier etc)
pi_59545468
stiemie dat heb ik ook met de oudste heel erg gehad en nu soms nog ben ik een politie-agentje die alleen maar nee zegt. ik ben gewoon na 3 keer gestopt toen ze telkens haar sokken uit deed want de oudste maakt van alles een spelletje. tja dan maar blote voeten. na een paar minuten heb ik ze wel weer aangedaan en toen was het goed.
mama van 3 kids!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:34:58 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59545718
Ik heb hier al Sasha's foto's als screensaver ingesteld staan en soms is het gewoon leuk om daar een tijdje naar te gaan zitten kijken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:07:08 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_59546669
Ik heb net een fotoalbumpje voor mijn ouders samengesteld

Men, wat een poepie is het toch
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:26:52 #168
14746 k_i_m
pi_59547187
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:02 schreef Stiemie het volgende:
Linde is vandaag precies 11 maanden

Zijn er trouwens meer moeders die er last van hebben dat hun kindje 'nee' soms als een spelletje ziet? Gisteren liep ik in de stad en Linde wilde steeds haar sokken uittrekken en op de grond gooien. Dus ik steeds "Nee dat mag niet". En in plaats van dat ze het dan na een paar keer zeggen niet meer doet, gaat ze me gewoon uitlachen alsof het een spelletje is! Ze zat gewoon helemaal giechelend in de wagen Uiteindelijk besloot ik maar gewoon om door te zetten en elke keer als zij aan haar sokken zat te pulken maar gewoon streng te zeggen "Nee, dat mag niet" en het lachen te negeren, maar aan het einde van de dag voelde ik me een soort Efteling pop (Papier hier, papier hier, papier hier, papier hier etc)
En als je haar schoenen aantrekt? Dan wordt het vast een stuk moeilijker .
In my life
Why do I smile
pi_59547321
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb net een fotoalbumpje voor mijn ouders samengesteld

Da's een goed idee..! Of misschien moet ik zo'n kalender met foto's maken...
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:36:08 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59547417
Is idd een zeer welkom kado!

Ik ben net bezig geweest om voor Sasha voor volgende week kleertjes klaar te leggen. Om er een beetje voor te zorgen dat papa hem niet als pipo de clown naar de creche stuurt in mijn afwezigheid.
Maar men wat heeft hij veel kleertjes zeg! En nog kan ik niet kiezen.
En dan komt de post als het goed is zo nog wat van RBB bezorgen ook!
Zorgen dat opa en oma ook nog wat leuke dingen hebben om kleinzoon-lief in te laten paraderen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:39:27 #171
14746 k_i_m
pi_59547483
BE, als je de ensembles nummert, doet ie ook nog het goede boven- en onderstuk bij elkaar .

Mannen zijn wat dat betreft altijd wel schattig vind ik. Zo tref ik Lilah na een dag werken altijd in te grote kleren aan, want dat vind ie makkelijker aantrekken .
In my life
Why do I smile
pi_59547506
Nou, laat maar weten als -ie uit dingen groeit dan! Hij zal net mooi een maatje voorlopen op Thomas denk ik en ik heb dus juist helemaal niet veel. Ik ben niet zo'n winkelaar en vooruit kopen heb ik nog niet echt gedurfd, want ik dacht; dan zal je zien dat ik allemaal zomerspul koop wat -ie dan pas eind september past enzo.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:40:59 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59547528
Het ligt netjes op een stapeltje met zelfs een rompertje en matching sokjes erbij. Kan niet mis gaan toch? Tenzij hij de stapeltjes omstoot.
Hmmm... nummeren is mss geen gek idee!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:43:08 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59547571
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:40 schreef Webkim het volgende:
Nou, laat maar weten als -ie uit dingen groeit dan! Hij zal net mooi een maatje voorlopen op Thomas denk ik en ik heb dus juist helemaal niet veel. Ik ben niet zo'n winkelaar en vooruit kopen heb ik nog niet echt gedurfd, want ik dacht; dan zal je zien dat ik allemaal zomerspul koop wat -ie dan pas eind september past enzo.
Welke maat zit je nu dan?

Sasha lijkt met sprongetjes te gaan. 56 heeft hij heel lang mee gedaan, 62 is hij zo doorheen geschoten en hij zit nu nog in 68. Hangt wel van het merk af. De RBB shirtjes vallen lekker ruim en gaan dus best een tijd mee. Broekjes vallen hier allemaal groot dus die gaan ook lang mee eigenlijk.

Overigens vind ik dat ook wel heel lastig hoor. Heb toevallig nu een paar shirtjes met korte mouw aangeschaft zo van 'voor als het warm wordt' maar voornamelijk is het nog lange mouwen werk hier. Vind ik toch prettiger zo op de grond liggend enzo.
De korte mouwen shirtjes heb ik dus al weer in 74 gekocht, dan gaan ze nog wel eventjes mee.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:44:01 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_59547595
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Webkim het volgende:

[..]

Da's een goed idee..! Of misschien moet ik zo'n kalender met foto's maken...
Lezersactie van de Tubantia tot en met 23 juni

[ Bericht 11% gewijzigd door Troel op 20-06-2008 14:22:12 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59547647
Oooeehhh, wij op OUD houden van kortingscodefraude.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:46:20 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59547658
BE, je kan de setjes natuurlijk ook fotograferen is er nog minder kans dat het verkeerd gaat

Mag ik hier dan ff heel trots zijn op mijn hubbie?
Ik heb vanochtend heel slecht uitgeslapen, dus hij heeft helemaal zelf Eli aangekleed, en het zag er prima uit! En er is veeeeeeel keuze! Goed he? Wat dat betreft is hij goed opgevoed door zijn moeder en zus

Mijn zus heeft ook alle foto's van Eli op de een of andere manier als screensaver ingesteld. Jeumig, dan zit ik soms echt wel te rammelen bij mijn eigen kind. Zo'n heel klein mini-humpie.... *rammel* (Ahum, verkeerde topic, geloof ik )
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:46:35 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_59547665
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sasha lijkt met sprongetjes te gaan. 56 heeft hij heel lang mee gedaan, 62 is hij zo doorheen geschoten en hij zit nu nog in 68. Hangt wel van het merk af. De RBB shirtjes vallen lekker ruim en gaan dus best een tijd mee. Broekjes vallen hier allemaal groot dus die gaan ook lang mee eigenlijk.

Overigens vind ik dat ook wel heel lastig hoor. Heb toevallig nu een paar shirtjes met korte mouw aangeschaft zo van 'voor als het warm wordt' maar voornamelijk is het nog lange mouwen werk hier. Vind ik toch prettiger zo op de grond liggend enzo.
De korte mouwen shirtjes heb ik dus al weer in 74 gekocht, dan gaan ze nog wel eventjes mee.
Ruben draagt grotendeels nog 62, maar 68 gaat ook prima. Hier ligt ie thuis voornamelijk in enkel een rompertje, soms zelfs niet eens met mouwen Ruben lijkt behoorlijk op mij, hij heeft het erg snel warm (en krijgt dan ook echt van die warmtevlekken).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59547683
Thomas zit nu in 62 en dat duurt denk ik geen drie weken meer. In 68 heb ik echt nog geen reet. 74 idem.
Dus ik ontkom toch niet aan babyshoppen 1 dezer weken.

Alleen een romper Troel, serieus, is het dan zo warm bij jou in huis? Thomas heeft afgelopen week elke dag langebroekjes en longsleeves aangehad. Maar ik heb dan ook wel de hele dag de tuindeur open staan.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:47:44 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_59547695
Het valt mij zo tegen dat Bert Ruben wel fatsoenlijk aan kan kleden, maar soms moeite heeft met zijn eigen kleren

Alhoewel, pas had hij zelf bijpassende sokjes gezocht bij het pakje wat hij Ruben aangetrokken had. Wist hij veel dat het een pyjama was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:48:33 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_59547727
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef Webkim het volgende:
Oooeehhh, wij op OUD houden van kortingscodefraude.
Ik haal hem zo wel weer weg hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:50:30 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59547775
Webkim, als ik zo vrij mag zijn, dan zou ik meteen voor 74 gaan. Als je toch zomerspul koop, maakt het niet uit als de korte mauw in het begin wat langer is. Ook wel lekker mss nog ff. En broeken kan je oprollen.
En dan hoef je minder te shoppen

Neem je Thomas dan wel mee? Dan kan je e.e.a. voor houden om de maat te checken. (Heb ik iig wel gedaan een keer. niet vlak na het eten, want anders kotst hij het nog onder met sticker en al )

EDIT: Troel, in een pyjama met sokjes naar buiten.
Wij hebben trouwens wel een paar sokken, waarbij de ene sok stipjes heeft aan de onderkant en de andere voetjes (wel alles donkerblauw, dus je ziet het niet echt, maar het is wel grappig. en uiteraard niet mijn schuld )
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:50:30 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_59547776
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Webkim het volgende:
Thomas zit nu in 62 en dat duurt denk ik geen drie weken meer. In 68 heb ik echt nog geen reet. 74 idem.
Dus ik ontkom toch niet aan babyshoppen 1 dezer weken.

Alleen een romper Troel, serieus, is het dan zo warm bij jou in huis? Thomas heeft afgelopen week elke dag langebroekjes en longsleeves aangehad. Maar ik heb dan ook wel de hele dag de tuindeur open staan.
Het is hier nu 23,5 binnen en hij ligt nu in een romper met lange mouwen, maar ik heb ook heel veel van die hansopjesrompertjes, dus dan heeft hij wel iets broek aan zeg maar

Zijn kleren liggen wel altijd naast de box, dus als hij het koud zou krijgen, issie zo aangekleed, maar ik heb dat eigenlijk maar 1 keer hoeven doen nog
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:54:28 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59547868
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:26 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En als je haar schoenen aantrekt? Dan wordt het vast een stuk moeilijker .
Helaas, Linde heeft nog steeds maatje 16, da's normaal de maat voor als je kindje een maandje of 3-4 is begreep ik. Ze heeft ook hele smalle voetjes dus er zijn bijna geen gewone schoentjes voor haar te koop. En aangezien de schoentjes die er wel zijn vaak dan meteen reteduur zijn, wacht ik wel tot ze ze echt nodig heeft.

Ze draagt nu van die sloffen met een leren zooltje eronder en een elastiekje over haar wreef. Bij een speciale schoenenzaak gekocht waar een mevrouw zei: En deze trekken ze nooooooit zelf uit Mijn schoenen-houdini wel hoor
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:57:01 #185
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59547947
Dat van de kleren aande grote kant omdat het zo makkelijk aantrekt komt me hier erg bekend voor, maar verder niet echt rare combi's hoor als mijn vriend haar aankleedt. Als oma daarentegen oppast zitten er soms wel drie setjes kleding in de was. Of ze knoeit daar veel meer of oma houdt er gewoon van om haar af en toe om te jurken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:58:47 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59548008
Jen draagt geen schoenen... Gewoon sokken.

Net weer lekker wezen babymassage, en gezwommen. Heerlijk. Wat heb ik toch een heerlijk meisje!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:59:46 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59548047
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Be soms doen wij een langemouwenromper met een kortemouwent-shirt erover. Dan is het niet meteen heel koud en kan ze toch al die leuke echt zomerse shirtjes alvast aan
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:02:56 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59548144
Stiemie, ik heb wel hele leuke, neutrale schoentjes, die volgens mij inmiddels te klein zijn voor eli, die mag je wel lenen, als je wilt!
En idd wat popples zegt, ik had de sokken uitgetrokken. werkt prima bij eli.
tenminste, als hij loopt te klooien met zijn fles, geef ik hem drie keer terug, en daarna zeg ik "op" met bijbehorend gebaar, wat hij zeker begrijpt. fles nog wel in zicht, meneer gaat kermen om fles, en dan drinkt hij wel weer tot hij genoeg heeft gehad. Dus ik neem aan dat hij hetzelfde reageert als ik zijn sokken uit zou trekken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:03:19 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_59548148
Ik heb pas schoentjes gekocht voor Ruben in de opruiming. Maat 19 terwijl hij maat 17 heeft ongeveer ofzo

Maar ze waren zo leuk en maar 5 euro en ze kleuren gewoon perfect bij een heleboel kleertjes en het staat zo gaaf als hij in zijn wagen zit met die schoenen aan

Oja: Ruben is volledig goedgekeurd weer door de fysio, hij komt niet meer terug. Fysio verbaasde zich over hoe sterk Ruben in zijn armen en rug was en hoe lang hij bleef balanceren bij het zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:04:40 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_59548184
Maar begrijp ik nou goed dat Sasha en Thomas enzo ook geen korte broekjes aanhebben? Ik vind dat zo'n koddig gezicht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:31:24 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59549033
Een rompertje alleen is hier echt te koud... Hij heeft nu soms al koude handjes als hij een tijdje op de grond ligt en dat is dan idd met longsleeve aan.
Ik heb geloof ik iets van 2 of 3 korte broekjes maar dat vind ik eig. juist geen gezicht. Ze zijn raar wijd en dan met sokjes eronder (zonder vind ik echt nog te koud) vind ik het echt geen porem.

En toen het een tijdje terug echt warm was lag hij idd in romper alleen...

Ik heb hem zelfs de afgelopen dagen buiten nog gewoon ook een jasje aangedaan als hij de wagen in ging om te wandelen. Ik vond het net te frisjes en aangezien het snot rijkelijk stroomt deze week wilde ik geen risico lopen.
Eigenlijk komt het nog steeds (en dat is toeval, ik denk daar niet over na) neer op hij 1 laagje meer dan ik.
Behalve dan toen hij alleen in een romper lag he!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:34:24 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_59549109
Ow, maar dat is hier ook zo hoor. Ik mag van Bert alleen niet naakt beneden komen

Als we gaan wandelen heeft Ruben ook wel een jasje aan hoor, maar voor de prutsstukjes auto - dagverblijf niet. Als hij mee gaat op de fiets naar het dagverblijf heeft ie wel een jasje aan, maar dan issie ook echt goed ingepakt, want dan heeft ie natuurlijk ook wat meer last van de wind.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:54:31 #193
14746 k_i_m
pi_59549700
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:54 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Helaas, Linde heeft nog steeds maatje 16, da's normaal de maat voor als je kindje een maandje of 3-4 is begreep ik. Ze heeft ook hele smalle voetjes dus er zijn bijna geen gewone schoentjes voor haar te koop. En aangezien de schoentjes die er wel zijn vaak dan meteen reteduur zijn, wacht ik wel tot ze ze echt nodig heeft.

Ze draagt nu van die sloffen met een leren zooltje eronder en een elastiekje over haar wreef. Bij een speciale schoenenzaak gekocht waar een mevrouw zei: En deze trekken ze nooooooit zelf uit Mijn schoenen-houdini wel hoor
Ik snap dat ook niet. Sokken hebben inderdaad precies hetzelfde probleem, ze zijn drie keer zo breed als dat ze lang zijn . Volgens mij maken ze die dingen ook op het oog "dat ze er schattig uitzien" maar passen ho maar! Het zal natuurlijk niemand verbazen, maar ik heb hier al een hele doos met schoenen waarvan er een paar maat 16 tussen zitten die passen . All Stars maat 16 passen vrij goed, in ieder geval goed genoeg om niet uit te gaan. Wij hebben ze op marktplaats gekocht voor 5 euro ofzo, als je een beetje zoekt kom je ze voor heel weinig tegen.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:18:10 #194
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59550392
Davinia bedankt voor je aanbod! En k_i_m handige tip van Marktplaats, maar ik denk dat we gewoon nog maar even wachten. Thuis zit ze toch meestal op blote voetjes eigenlijk heeft ze voorlopig nog vooral voeten voor de sier want meer dan zitten en er een drama van maken als ze omvalt doet ze nog niet echt. In de winter had ze vooral schoentjes tegen de kou, maar dat is nu ook niet echt meer nodig (al klinken die mini allstars wel erg ).

Volgende keer trek ik de sokken dan maar gewoon uit en dan na een tijdje weer aan. Ze is nu steeds bezig met net doen alsof ze dingen aangeeft en dan snel weer terugpakken dus ik denk dat ze dacht dat ik dat spelletje met haar wilde spelen ofzo.

Troel ik vind een korte broek nu ook nog best fris hoor. Linde draagt wel af en toe een rokje, maar dan doe ik er een legging onder. Is toch net iets minder koud. En in de wagen had ze gisteren eerst nog een jasje aan. Pas als ik het dan ook warm krijg, kan ze in haar langemouwenshirtje gaan zitten.
pi_59550421
Zodra het hier weer lekker warm is krijgt maarten een kort broekje aan Ik vind het juist lief staan van die dikke babybeentjes met een kort broekje
En als het echt te warm is heeft hij alleen een romper aan of alleen een dun truitje.
Schoentjes hem ik nog niet voor hem.

Edit: meneer slaapt nu al bijna 2 uur lang eindelijk sinds dagen dat hij langer dan 45 minuten slaapt.
Gaan vandaag proberen een nachtlampje te vinden voor hem. Valt nog niet mee want in het centrum kon ik er zo gauw niet 1 vinden
Misschien bij de Praxis.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2008 14:42:25 ]
pi_59551308
wat ik me afvroeg...wij hebben een klok op de babykamer hangen... die tikt...
lijkt mij enorm vervelend al sik probeer te slapen... maar Gabi lijkt er tot op heden geen last van te hebben..

Blijft dat zo...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:56:38 #197
14746 k_i_m
pi_59551387
Dat merk je vanzelf wel .
In my life
Why do I smile
pi_59552211
Tinny, aan klokken ben je zo gewent.. Als ik ergens uit logeren/op vakantie ben en er hangt zo'n tik-klok, dan is dat het eerste half uur vervelend. En de nachten erop hoor ik het niet eens meer.. Dus als Gaby er nu geen last van heeft zal het wel meevallen..
En ik heb zelfs wel eens iets gehoord over dat het baby's juist kalmeert, omdat het net zo'n ritme als een hartslag is (die ze dus in de buik hoorden). Geen idee hoeveel daarvan waar is, maar klinkt mij niet eens zo raar..

Stiemie, ik zou die sok ook gewoon uitlaten, en even later weer aantrekken.. Chris gaat meestal ook met sokken naar buiten, heel soms sloffen erover. En binnen heeft hij 0, 1 of 2 sokken aan

En korte broeken zijn cool!! Zeker met die warme dagen, baby-pootjes zijn cute
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:14:35 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59553306
Doe es een foto van die korte broeken beentjes dan?
Bij ons ziet het er echt heel erg 'hoog water' uit namelijk.

Ik maar steeds naar de 'tussentand' rechtsboven kijken of die al door kwam, zie ik net dat de linker voortand zomaar ineens lijkt te gaan winnen.
Wedstrijdje tussen tand 4 en 5 dus.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:46:28 #200
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59559876
Net weer even de nieuwe foto's van Linde op haar site gezet. Daar zat ook deze tussen

Vandaag alweer 11 maanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')