En als je haar schoenen aantrekt? Dan wordt het vast een stuk moeilijkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:02 schreef Stiemie het volgende:
Linde is vandaag precies 11 maanden![]()
Zijn er trouwens meer moeders die er last van hebben dat hun kindje 'nee' soms als een spelletje ziet? Gisteren liep ik in de stad en Linde wilde steeds haar sokken uittrekken en op de grond gooien. Dus ik steeds "Nee dat mag niet". En in plaats van dat ze het dan na een paar keer zeggen niet meer doet, gaat ze me gewoon uitlachen alsof het een spelletje is! Ze zat gewoon helemaal giechelend in de wagenUiteindelijk besloot ik maar gewoon om door te zetten en elke keer als zij aan haar sokken zat te pulken maar gewoon streng te zeggen "Nee, dat mag niet" en het lachen te negeren, maar aan het einde van de dag voelde ik me een soort Efteling pop (Papier hier, papier hier, papier hier, papier hier etc)
Da's een goed idee..! Of misschien moet ik zo'n kalender met foto's maken...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb net een fotoalbumpje voor mijn ouders samengesteld
Welke maat zit je nu dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:40 schreef Webkim het volgende:
Nou, laat maar weten als -ie uit dingen groeit dan! Hij zal net mooi een maatje voorlopen op Thomas denk ik en ik heb dus juist helemaal niet veel.Ik ben niet zo'n winkelaar en vooruit kopen heb ik nog niet echt gedurfd, want ik dacht; dan zal je zien dat ik allemaal zomerspul koop wat -ie dan pas eind september past enzo.
Lezersactie van de Tubantia tot en met 23 juniquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Webkim het volgende:
[..]
Da's een goed idee..! Of misschien moet ik zo'n kalender met foto's maken...
Ruben draagt grotendeels nog 62, maar 68 gaat ook prima. Hier ligt ie thuis voornamelijk in enkel een rompertje, soms zelfs niet eens met mouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welke maat zit je nu dan?
Sasha lijkt met sprongetjes te gaan. 56 heeft hij heel lang mee gedaan, 62 is hij zo doorheen geschoten en hij zit nu nog in 68. Hangt wel van het merk af. De RBB shirtjes vallen lekker ruim en gaan dus best een tijd mee. Broekjes vallen hier allemaal groot dus die gaan ook lang mee eigenlijk.
Overigens vind ik dat ook wel heel lastig hoor. Heb toevallig nu een paar shirtjes met korte mouw aangeschaft zo van 'voor als het warm wordt' maar voornamelijk is het nog lange mouwen werk hier. Vind ik toch prettiger zo op de grond liggend enzo.
De korte mouwen shirtjes heb ik dus al weer in 74 gekocht, dan gaan ze nog wel eventjes mee.
Ik haal hem zo wel weer weg hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef Webkim het volgende:
Oooeehhh, wij op OUD houden van kortingscodefraude.![]()
Het is hier nu 23,5 binnen en hij ligt nu in een romper met lange mouwen, maar ik heb ook heel veel van die hansopjesrompertjes, dus dan heeft hij wel iets broek aan zeg maarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Webkim het volgende:
Thomas zit nu in 62 en dat duurt denk ik geen drie weken meer. In 68 heb ik echt nog geen reet. 74 idem.
Dus ik ontkom toch niet aan babyshoppen 1 dezer weken.
Alleen een romper Troel, serieus, is het dan zo warm bij jou in huis? Thomas heeft afgelopen week elke dag langebroekjes en longsleeves aangehad. Maar ik heb dan ook wel de hele dag de tuindeur open staan.
Helaas, Linde heeft nog steeds maatje 16, da's normaal de maat voor als je kindje een maandje of 3-4 is begreep ik. Ze heeft ook hele smalle voetjes dus er zijn bijna geen gewone schoentjes voor haar te koop. En aangezien de schoentjes die er wel zijn vaak dan meteen reteduur zijn, wacht ik wel tot ze ze echt nodig heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En als je haar schoenen aantrekt? Dan wordt het vast een stuk moeilijker.
Be soms doen wij een langemouwenromper met een kortemouwent-shirt erover. Dan is het niet meteen heel koud en kan ze toch al die leuke echt zomerse shirtjes alvast aanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welke maat zit je nu dan?
Sasha lijkt met sprongetjes te gaan. 56 heeft hij heel lang mee gedaan, 62 is hij zo doorheen geschoten en hij zit nu nog in 68. Hangt wel van het merk af. De RBB shirtjes vallen lekker ruim en gaan dus best een tijd mee. Broekjes vallen hier allemaal groot dus die gaan ook lang mee eigenlijk.
Overigens vind ik dat ook wel heel lastig hoor. Heb toevallig nu een paar shirtjes met korte mouw aangeschaft zo van 'voor als het warm wordt' maar voornamelijk is het nog lange mouwen werk hier. Vind ik toch prettiger zo op de grond liggend enzo.
De korte mouwen shirtjes heb ik dus al weer in 74 gekocht, dan gaan ze nog wel eventjes mee.
Ik snap dat ook niet. Sokken hebben inderdaad precies hetzelfde probleem, ze zijn drie keer zo breed als dat ze lang zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Helaas, Linde heeft nog steeds maatje 16, da's normaal de maat voor als je kindje een maandje of 3-4 is begreep ik. Ze heeft ook hele smalle voetjes dus er zijn bijna geen gewone schoentjes voor haar te koop. En aangezien de schoentjes die er wel zijn vaak dan meteen reteduur zijn, wacht ik wel tot ze ze echt nodig heeft.
Ze draagt nu van die sloffen met een leren zooltje eronder en een elastiekje over haar wreef. Bij een speciale schoenenzaak gekocht waar een mevrouw zei: En deze trekken ze nooooooit zelf uitMijn schoenen-houdini wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |