quote:Op maandag 23 juni 2008 20:32 schreef tinny het volgende:
hier hebben we last van de ....8 weken sprong denk ik...
ze is de hele dag al huilerig en eet slecht(halve flessen)en nu na de fles van 19:00 uur is er geen land mee te bezeilen....
ze wil alleen maar tegen mijn borst gedrukt/houden worden en klampt zich werkelijk waar vast aan mijn t-shirt....ik moet ook blijven lopen anders wordt t brullen...hen nu de laptop op de bar gezet... typ wat woordjes loop een stukje typ wat woordjes etc...nu na 1 uur zo rond banjeren wordt ze wat rustiger merk ik ...
ik hoop niet dat dit zo lang gatt duren (donderdag is ze 8 weken)
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:48 schreef Deepfreeze het volgende:
tinny.. Als het een sprongetjes is: de eerste paar sprongen duren niet zo heel lang.. Wat het ook is, hopelijk is Gaby snel weer happy..
Nijna, leuk is dat he.. Het gaan steeds meer echte mensjes lijken![]()
Chris heeft gelukkig een hele gemiddelde haardos
En heeft niet de fluffie biljjartbal van mams (tot 2 jaar) geerfd![]()
Maar dat is helemaal goedgekomen hoor
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:15 schreef tinny het volgende:
ik vind 1 z'on dag al slopend...
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
tinny..ff bij de werkende (vaat)wasmachine of droger staan werkt vaak wel om ze net zo soezig te krijgen dat ze zich over kunnen geven aan de slaap. Succes
Ja dat staat ie al een paar dagen, en wil ik eigenlijk helemaal niet weten..quote:
Ik heb Lilah nooit laten huilen en die gaat ook nog steeds gewoon naar bed zonder problemen. Ze zijn echt nog niet oud genoeg om er een spelletje van te maken volgens mij. Ik heb ooit eens een link van een artikel geplakt waarin stond dat als je jonge babies niet liet huilen je sneller een vertrouwensband met ze kreeg, en dat je dat juist kon schaden door ze wel te laten huilen. Nou lijkt dat tweede me wellicht iets overdreven, maar voor het eerste is wel wat te zeggen. Dus ik zou me geen zorgen maken over die 5 minuten rondlopenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:14 schreef tinny het volgende:
wat ik me wel afvraag/bang voor ben dat ik van verschillende andere (ook jonge)ouders hoor dat je de baby ook wel eens moet laten doorhuilen (15 minuten) Nu hebben we dit 2x maal geprobeerd bij gabi maar we vonden het beide geen succes...
Dientengevolge pakken we haar nu altijd op als ze huilt in haar bed, en doen een troostloopje (5-10 minuten) en dan valt ze weer in slaap...
Aan de ene kant denk ik... laat ze maar lullen onze kleine spruit is nog geen 8 weken en ik vind het zielig
Aan de andere kant maak ik me wel een beetje zorgen dat ze er aan gewend raakt (al die aandacht) en dat ze dan nooit meer zonder kan...
ik weet het is een bekend probleem maar je hoort hier zoveel tegenstrijdigheden over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop