Ach, daar zijn fora voor uitgevondenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik trek niet meer... ik hoor nu al zo slecht
Hoeft niet per se:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan ook wat minder met het lichaan eromheen wanneer we te hoog in het alfabet komen. Niet dat ik zelf 100% afgetraind ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ja, maar ik zou niet graag willen dat mijn letter hier aanleiding toe geeftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat het dus niet meer over nu
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoeft niet per se:* PieterBas begint het Baywatch-theme te neurienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
vanavond is ze te zien op tv, Scary Movie 3quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas begint het Baywatch-theme te neurien
Op RTL5 (of was het nou 7) heb je haar elke dag... Eerst Baywatch en daarna een geflopte comedyserie met haar... en dan heb ik het niet over... V.I.Pquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond is ze te zien op tv, Scary Movie 3
yoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen
zie dat ik net een leuke discussie gemist heb
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoeft niet per se:Grapje zeker? Wat een trol is dat met veuls te grote tieten.... Ik heb die borsten nooit echt lekker gevonden moet ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
Mijn letter is ook wel wat minder boeiend maar toch..
Ze schijnt dat ze weer een stukje kleiner zijn gemaakt..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Grapje zeker? Wat een trol is dat met veuls te grote tieten.... Ik heb die borsten nooit echt lekker gevonden moet ik zeggen
Lijkt me ook niet prettig oud worden met zulke kneitersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze schijnt dat ze weer een stukje kleiner zijn gemaakt..
Y.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn letter is ook wel wat minder boeiend maar toch..
Ja maar het ging om het feit dat ze wel grote tieten had zonder groot lichaamquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Grapje zeker? Wat een trol is dat met veuls te grote tieten.... Ik heb die borsten nooit echt lekker gevonden moet ik zeggen
Klopt. Top 10 zelfsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er al stats van gisteren, heb het gevoel dat ik flink gepost heb
Goedenmorgenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:28 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
Pff wat een gedoe hier, iedereen heeft een nieuwsysteem nu. En die werkt traag
alvast succesquote:
haiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:28 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
Pff wat een gedoe hier, iedereen heeft een nieuwsysteem nu. En die werkt traag
| Forum Opties | |
|---|---|