abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60839063
Zo, een uur geleden mijn 2de tattoo laten zetten. Nu alleen nog de lijnen en over 3 weken word hij ingekleurd.

Ik ben trots op mn stad!

Het is het oude en tevens mooiste schild van Haarlem, die de gemeente nu draagt is lelijk.
pi_60839591
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Webcrowler het volgende:
Zo, een uur geleden mijn 2de tattoo laten zetten. Nu alleen nog de lijnen en over 3 weken word hij ingekleurd.

[ afbeelding ]
Ik ben trots op mn stad!

Het is het oude en tevens mooiste schild van Haarlem, die de gemeente nu draagt is lelijk.
FCH supporter ofwat?
pi_60844258
Ja, ik ben tevens FCH supporter, maar daar heeft dia tattoo niets mee te maken hoor. Het logo van HFC Haarlem komt voorlopig niet op mn lijf.
pi_60866604
Gedempte Oude Gracht: van gracht tot busbaan

Na veertien maanden is het werk op de Gedempte Oude Gracht gedaan. Morgen gaat deze route weer open voor het verkeer.

Om een goede passage van de Zuidtangent-bussen mogelijk te maken is een vrije busbaan aangelegd. Naast de busbaan zijn er nieuwe fietspaden, trottoirs en parkeershavens gemaakt, de bomen zijn terug en het Verwulft is nu een pleintje.
Een aantal Haarlemmers geeft zaterdag op een speciale pagina in Haarlems Dagblad zijn mening over de metamorfose.

De feestelijke opening van de vernieuwde Gedempte Oude Gracht gaat zaterdag om 8.30 uur al van start met een ontbijt voor omwonenden en ondernemers. De hele dag zijn er diverse activiteiten. De officiële opening is om 11.30 uur op het Verwulft. Aansluitend zijn er op het podium swingende jazz-optredens en een loterij. Zondag kunnen vanaf 18.00 uur auto's weer gebruik maken van deze route, maar dan alleen vanaf het Spaarne richting de Raaks. De bussen van Connexxion nemen vanaf maandag 18 augustus de busbaan in gebruik.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:53:32 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60866661
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Gedempte Oude Gracht: van gracht tot busbaan

[ afbeelding ]

Na veertien maanden is het werk op de Gedempte Oude Gracht gedaan. Morgen gaat deze route weer open voor het verkeer.

Om een goede passage van de Zuidtangent-bussen mogelijk te maken is een vrije busbaan aangelegd. Naast de busbaan zijn er nieuwe fietspaden, trottoirs en parkeershavens gemaakt, de bomen zijn terug en het Verwulft is nu een pleintje.
Een aantal Haarlemmers geeft zaterdag op een speciale pagina in Haarlems Dagblad zijn mening over de metamorfose.

De feestelijke opening van de vernieuwde Gedempte Oude Gracht gaat zaterdag om 8.30 uur al van start met een ontbijt voor omwonenden en ondernemers. De hele dag zijn er diverse activiteiten. De officiële opening is om 11.30 uur op het Verwulft. Aansluitend zijn er op het podium swingende jazz-optredens en een loterij. Zondag kunnen vanaf 18.00 uur auto's weer gebruik maken van deze route, maar dan alleen vanaf het Spaarne richting de Raaks. De bussen van Connexxion nemen vanaf maandag 18 augustus de busbaan in gebruik.
Zal eens tijd worden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60874317
zoveel is er toch niet veranderd
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_60876988
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Webcrowler het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ben trots op mn stad!

zo hey! jij gaat vanavond scoren(zaterdagavond)
pi_60895333
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:19 schreef spy08 het volgende:

[..]

zo hey! jij gaat vanavond scoren(zaterdagavond)
Huh watte?

Wat heb ik moeten scoren gisteravond?
pi_60907045
En wat vonden jullie van Haarlem Jazz?
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:07:49 #85
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_60929538
Ach, ze hadden er goed bier
pi_60933224
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Douwe het volgende:
Ach, ze hadden er goed bier
Toevallig heb ik er ook een biertje gedronken (best goed te doen). Film in de toneelschuur was een stuk leuker dan wat ik heb meegemaakt op de markt/botermarkt.
pi_60964312
Zal ik dan ook maar even inhaken op het Haarlem Jazz gebeuren...

dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:46:30 #88
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60968684
Mooie foto's !

die bassist lijkt wel erg op de reservekeerper van Oranje, Henk Timmer !

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_61071881
Weet iemand hoe die sneaker winkel in de Gierstraat heet?
Ongeveer achter de Blokker in de Grote houtstraat.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_61435205
Zo, 2 uur geleden m'n tattoo af laten maken. Hij is nu nog erg dik, omdat mn huid er erg fel op reageerde.

Eind oktober moet ik terug en dan gaan ze het schild nog "ouder" maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Webcrowler op 06-09-2008 20:59:49 (verkeerde plaatje :P) ]
pi_61440909
Een Tvp, mijn broer woont praktisch aan de Bavo Heerlijke stad!
pi_61458719
Backyarddddd.
pi_61519382
http://www.vriendenvanpigge.nl/index.php/site/vp/VOORPAGINA/N180/

Van der Pigge dreigt verkocht te worden door het bestuur. Uiteraard is de directie/familie hier niet blij mee. Zie link voor het hele verhaal en teken dan ook meteen evenoin als vriend van van der Pigge.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:39:35 #94
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61519998
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:10 schreef Jelief het volgende:
http://www.vriendenvanpigge.nl/index.php/site/vp/VOORPAGINA/N180/

Van der Pigge dreigt verkocht te worden door het bestuur. Uiteraard is de directie/familie hier niet blij mee. Zie link voor het hele verhaal en teken dan ook meteen evenoin als vriend van van der Pigge.
Lekker duidelijke website ook.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_61534050
Op die pagina waar je terecht komt staat alles wat je moet weten.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61601898
Tip voor de zaterdag :
Naar de markt en zoek naar de geweldigste kraam met italiaanse etenswaar die ik ooit heb gezien
pi_61607087
Weet iemand of vanavond bij de Philharmony het optreden van de jeugd van tegenwoordig gratis is? Is het buiten of binnen? Kan op hun site weinig over vinden
pi_61743734
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 20:06 schreef Apfel. het volgende:
Weet iemand of vanavond bij de Philharmony het optreden van de jeugd van tegenwoordig gratis is? Is het buiten of binnen? Kan op hun site weinig over vinden
Volgens mij moest je kaartjes kopen voor de stad als podium Maar daar heb je nu natuurlijk niks meer aan
pi_61744666
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:24 schreef rundin het volgende:

[..]

Volgens mij moest je kaartjes kopen voor de stad als podium Maar daar heb je nu natuurlijk niks meer aan
Daar moest je zeker een kaartje voor kopen
pi_61914069
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Daar moest je zeker een kaartje voor kopen
Ik heb alleen wat monumentjes hier en daar bezocht. Ben jij erheen geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')