FCH supporter ofwat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Webcrowler het volgende:
Zo, een uur geleden mijn 2de tattoo laten zetten. Nu alleen nog de lijnen en over 3 weken word hij ingekleurd.
[ afbeelding ]
Ik ben trots op mn stad!
Het is het oude en tevens mooiste schild van Haarlem, die de gemeente nu draagt is lelijk.
Zal eens tijd wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Gedempte Oude Gracht: van gracht tot busbaan
[ afbeelding ]
Na veertien maanden is het werk op de Gedempte Oude Gracht gedaan. Morgen gaat deze route weer open voor het verkeer.
Om een goede passage van de Zuidtangent-bussen mogelijk te maken is een vrije busbaan aangelegd. Naast de busbaan zijn er nieuwe fietspaden, trottoirs en parkeershavens gemaakt, de bomen zijn terug en het Verwulft is nu een pleintje.
Een aantal Haarlemmers geeft zaterdag op een speciale pagina in Haarlems Dagblad zijn mening over de metamorfose.
De feestelijke opening van de vernieuwde Gedempte Oude Gracht gaat zaterdag om 8.30 uur al van start met een ontbijt voor omwonenden en ondernemers. De hele dag zijn er diverse activiteiten. De officiële opening is om 11.30 uur op het Verwulft. Aansluitend zijn er op het podium swingende jazz-optredens en een loterij. Zondag kunnen vanaf 18.00 uur auto's weer gebruik maken van deze route, maar dan alleen vanaf het Spaarne richting de Raaks. De bussen van Connexxion nemen vanaf maandag 18 augustus de busbaan in gebruik.
zo hey! jij gaat vanavond scoren(zaterdagavond)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef Webcrowler het volgende:
Zo, een uur geleden mijn 2de tattoo laten zetten. Nu alleen nog de lijnen en over 3 weken word hij ingekleurd.
[ afbeelding ]
Ik ben trots op mn stad!
Het is het oude en tevens mooiste schild van Haarlem, die de gemeente nu draagt is lelijk.
Huh watte?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:19 schreef spy08 het volgende:
[..]
zo hey! jij gaat vanavond scoren(zaterdagavond)
Toevallig heb ik er ook een biertje gedronken (best goed te doen). Film in de toneelschuur was een stuk leuker dan wat ik heb meegemaakt op de markt/botermarkt.quote:
Lekker duidelijke website ook.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:10 schreef Jelief het volgende:
http://www.vriendenvanpigge.nl/index.php/site/vp/VOORPAGINA/N180/
Van der Pigge dreigt verkocht te worden door het bestuur. Uiteraard is de directie/familie hier niet blij mee. Zie link voor het hele verhaal en teken dan ook meteen evenoin als vriend van van der Pigge.
Volgens mij moest je kaartjes kopen voor de stad als podiumquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:06 schreef Apfel. het volgende:
Weet iemand of vanavond bij de Philharmony het optreden van de jeugd van tegenwoordig gratis is? Is het buiten of binnen? Kan op hun site weinig over vinden
Daar moest je zeker een kaartje voor kopenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:24 schreef rundin het volgende:
[..]
Volgens mij moest je kaartjes kopen voor de stad als podiumMaar daar heb je nu natuurlijk niks meer aan
Ik heb alleen wat monumentjes hier en daar bezocht. Ben jij erheen geweest?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar moest je zeker een kaartje voor kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |