... alleen jammer dat het net buiten beeld gebeurde.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:01 schreef Marc63 het volgende:
Het slopen van dat welpie zag er erg geweldadig uit op de cam
Toen ik die reclame voor het eerst zag/hoorde had ik toch heel andere ideeën dan dat het over een computer ging.quote:
Leuk hoe je het beschrijftquote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel het is ook gewoon weer een vreselijke mooie plaat de nieuwe van Coldplay (heb zelfs kippenvel!). Hoe ze het elke keer weer doen ik weet het niet maar het is kunst en een genot om naar te luisteren. Het is nog geen Queen (hoeft ook niet want die staan op eenzame hoogte) maar het is meer dan fijn.
Diepevoor Coldplay en viva la vida.
Thanks maar de meningen over Coldplay lopen hier inderdaad nogal uiteen. Cosmick vind Clocks bijvoorbeeld vreselijk en ik denk daar weer heel anders over. Het zal wel muziek zijn wat je goed vind of helemaal niet en ik behoor wel tot de Coldplay liefhebbers.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:28 schreef TheZapster het volgende:
Leuk hoe je het beschrijft![]()
Mij doet het echt nul komma nul maar smaken verschillen gelukkig
Clocks is ook vreselijk er is alleen zo'n remix gemaakt jaren geleden bij Giel door luisteraars, de el nino mix, en die vind ik wel weer top maar heeft verder weinig meer met het origineel te maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks maar de meningen over Coldplay lopen hier inderdaad nogal uiteen. Cosmick vind Clocks bijvoorbeeld vreselijk en ik denk daar weer heel anders over. Het zal wel muziek zijn wat je goed vind of helemaal niet en ik behoor wel tot de Coldplay liefhebbers.
Las de reactie van Roel en moest dus gewoon even luisterenquote:
Heerlijke remix is dat ! heb 'm hier nog ergens op mijn webserver staan en luister de remix eigenlijk wel een paar keer per maand.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:35 schreef TheZapster het volgende:
Clocks is ook vreselijk er is alleen zo'n remix gemaakt jaren geleden bij Giel door luisteraars, de el nino mix, en die vind ik wel weer top maar heeft verder weinig meer met het origineel te maken.
Clocks? Coldplay?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks maar de meningen over Coldplay lopen hier inderdaad nogal uiteen. Cosmick vind Clocks bijvoorbeeld vreselijk en ik denk daar weer heel anders over. Het zal wel muziek zijn wat je goed vind of helemaal niet en ik behoor wel tot de Coldplay liefhebbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |