Enige minpunt vind ik de indeling van de cd. Zo bestaan een aantal tracks uit 2 nummers. Als je het album in zn geheel beluistert, maakt het niet zoveel uit, maar als je em ook op je mp3-speler hebt staan dan is dat wel wat minder. Moet er maar eens in gaan zitten knippen.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Check. De hele plaat is een verademing. Heel prettig weer een Coldplay geluid te horen, maar net anders.
Lekker rockender ook.
Ik vind van nietquote:
I Second that! vrij kleurloze en weinig boeiende plaat, imo. Rihanna was wel lekker aan de weg aan het timmeren maar ze slaat met dit duet toch wel een beetje de plank mis.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
En dit vind ik een zouteloze flutplaat, maar dat heb ik eigenlijk altijd bij Maroon5.
Alarm moet eerst weer opladen van even voor 8 uurquote:Op maandag 23 juni 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Hej eens niet de PSB-remix?! Verrassend maar natuurlijk wel erg lekker
Aha! dat alarm heb ik helaas gemist..quote:Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
Alarm moet eerst weer opladen van even voor 8 uur
Nope, maar di's ook mooi!quote:
Is dat nou nog erg praktisch?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef on_air het volgende:
Ik ben een onderwatervliegtuigje.
Oe, gauw Rouvoet bellen, dan is Leaf binnen een jaar verboden!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Kleine meisjes die Motherfucker op de radio zeggen. Leaf is niet goed voor de normen en waarden in dit land.
... alleen jammer dat het net buiten beeld gebeurde.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:01 schreef Marc63 het volgende:
Het slopen van dat welpie zag er erg geweldadig uit op de cam
Toen ik die reclame voor het eerst zag/hoorde had ik toch heel andere ideeën dan dat het over een computer ging.quote:
Leuk hoe je het beschrijftquote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel het is ook gewoon weer een vreselijke mooie plaat de nieuwe van Coldplay (heb zelfs kippenvel!). Hoe ze het elke keer weer doen ik weet het niet maar het is kunst en een genot om naar te luisteren. Het is nog geen Queen (hoeft ook niet want die staan op eenzame hoogte) maar het is meer dan fijn.
Diepevoor Coldplay en viva la vida.
Thanks maar de meningen over Coldplay lopen hier inderdaad nogal uiteen. Cosmick vind Clocks bijvoorbeeld vreselijk en ik denk daar weer heel anders over. Het zal wel muziek zijn wat je goed vind of helemaal niet en ik behoor wel tot de Coldplay liefhebbers.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:28 schreef TheZapster het volgende:
Leuk hoe je het beschrijft![]()
Mij doet het echt nul komma nul maar smaken verschillen gelukkig
Clocks is ook vreselijk er is alleen zo'n remix gemaakt jaren geleden bij Giel door luisteraars, de el nino mix, en die vind ik wel weer top maar heeft verder weinig meer met het origineel te maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks maar de meningen over Coldplay lopen hier inderdaad nogal uiteen. Cosmick vind Clocks bijvoorbeeld vreselijk en ik denk daar weer heel anders over. Het zal wel muziek zijn wat je goed vind of helemaal niet en ik behoor wel tot de Coldplay liefhebbers.
Las de reactie van Roel en moest dus gewoon even luisterenquote:
Heerlijke remix is dat ! heb 'm hier nog ergens op mijn webserver staan en luister de remix eigenlijk wel een paar keer per maand.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:35 schreef TheZapster het volgende:
Clocks is ook vreselijk er is alleen zo'n remix gemaakt jaren geleden bij Giel door luisteraars, de el nino mix, en die vind ik wel weer top maar heeft verder weinig meer met het origineel te maken.
Clocks? Coldplay?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks maar de meningen over Coldplay lopen hier inderdaad nogal uiteen. Cosmick vind Clocks bijvoorbeeld vreselijk en ik denk daar weer heel anders over. Het zal wel muziek zijn wat je goed vind of helemaal niet en ik behoor wel tot de Coldplay liefhebbers.
Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan jaren 70 muziek uit ons eigen kleine kikkerlandje en verdomme wat werd er toen goede muziek gemaakt! Focus, Shocking Blue, The Dizzy Mans Bandquote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heerlijke remix is dat ! heb 'm hier nog ergens op mijn webserver staan en luister de remix eigenlijk wel een paar keer per maand.
Dit is nog eens muziekquote:Op maandag 23 juni 2008 22:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan jaren 70 muziek uit ons eigen kleine kikkerlandje en verdomme wat werd er toen goede muziek gemaakt! Focus, Shocking Blue, The Dizzy Mans Bandhelaas dat we het tegenwoordig met Leaf en Racoon moeten doen
uuhhm ken het eerlijk gezegd niet maar uit het rijtje wat je noemt ken ik ook eigenlijk alleen maar Shocking Blue (dankzij de single Venus). Tegenwoordig is het veel van hetzelfde, maar je zal vroeger vast ook wel bands hebben gehad van het kaliber Racoon - Leaf alleen zijn we die misschien allang vergeten. Er is dus nog hoop voor de toekomst (betreft het vergeten van de genoemde bands..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Zenks. Voor in het mapje Coldplay Mixes. Die loopt ook al aardig vol.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
on-air![]()
![]()
Voor de liefhebbers de besproken El Nino remix van Clocks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |