quote:Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tering zeg!
Hij zat in dat huis. Me dunkt dat hij beter gezien heeft wat er is gebeurt dan wij met al die streamlocks
Dat snap ik...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
verkadekoekjes zijn lekker maar hoe maken ze dat toch
ik heb zo vaak in een groepsdiscussie gedacht, ben ik nou gek.... en iedere keer als ik iets verbeterde, OH GOD JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN ZEKER< en nog meer gebler, maar heb mij altijd helemaal suf gelachen om zijn taalgebruik, weten jullie nog de eerste keer dat ik hem daarop pakte (en goed) kijken hoe goed jullie zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Kwam deze tegen uit januari 2008:
"Brian zegt tegen José dat hij het liefst naar buiten wil om inspiratie op te doen voor zijn nummer over alleenstaande moeders, bij de bushalte enzo, kijken naar alleenstaande moeders.( Brian ziet dat nl direct)"
Huub, heb je af en toe niet met verbazing zitten luisteren naar wat er uit die gast zn mond kwam? Of went zoiets na een tijdje?
waarom deed hokje dan niets....of haar familie..de bewoners.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oh we moeten medelijden hebben met Brian, lieve schat ik heb dingen teruggezien en in het echt gezien (die jullie niet eens hebben gezien) over hoe hij met Amanda om is gegaan, maar dat is verder gegaan dan alleen zeggen dat ze haar mond moest houden...
Ik ervaar dat niet zo, want daar waar Brian te ver gaat ik mijn ogen, zeg ik het ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij dit een beetje goedpraat, klopt dat?
OKe, jij gebruikt je gezond verstand. Wat als Amanda in dit geval je dochter was geweest? Had je dan tegen haar gezegd dat ze wel een beetje lastig was en ze dit aan had kunnen zien komen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik zie hoe je reageert op zaken die niet helemaal kloppen.
Ik gebruik mijn gezond verstand en observeer, heb een redelijk goede intuitie, ds ik laat me niets wijsmaken.
Maar, wat wil je hiermee zeggen, dat je gelooft dat hij haar op haar hoofd geslagen heeft?
Misscihen viel Huub toch stiekum op Bri, wie weet.quote:
Nogmaals, ik vond het allemaal reuze meevallen. Amanda kreeg heel veel liefde en ook zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden. Geldt voor Claire, Lieke, Amanda, en voor iedereen die daar gezeten heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
OKe, jij gebruikt je gezond verstand. Wat als Amanda in dit geval je dochter was geweest? Had je dan tegen haar gezegd dat ze wel een beetje lastig was en ze dit aan had kunnen zien komen?
jij weet niet wat er wel en niet is gebeurt of wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
waarom deed hokje dan niets....of haar familie..de bewoners.
Ja dat weet ik nog wel, daar werd hij toen zo verschrikkelijk pissig om! Heeft tie flink mee gezeten. Een van de die-hards weet het vast nog wel (ik heb geheugen als vergiet wat dat betreft)quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik heb zo vaak in een groepsdiscussie gedacht, ben ik nou gek.... en iedere keer als ik iets verbeterde, OH GOD JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN ZEKER< en nog meer gebler, maar heb mij altijd helemaal suf gelachen om zijn taalgebruik, weten jullie nog de eerste keer dat ik hem daarop pakte (en goed) kijken hoe goed jullie zijn
Huub was erbij, dus die weet precies wat er gebeurd is lijkt mij.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik zie hoe je reageert op zaken die niet helemaal kloppen.
Ik gebruik mijn gezond verstand en observeer, heb een redelijk goede intuitie, ds ik laat me niets wijsmaken.
Maar, wat wil je hiermee zeggen, dat je gelooft dat hij haar op haar hoofd geslagen heeft?
Op de bank, tijdens een ontslagronde volgens mij, toen Lieke op de bank moest?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik heb zo vaak in een groepsdiscussie gedacht, ben ik nou gek.... en iedere keer als ik iets verbeterde, OH GOD JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN ZEKER< en nog meer gebler, maar heb mij altijd helemaal suf gelachen om zijn taalgebruik, weten jullie nog de eerste keer dat ik hem daarop pakte (en goed) kijken hoe goed jullie zijn
Hoe leg jij dan uit dat ze het slipje van Lieke probeerde uit te trekken met dat geintje van haar in de vijver willen gooien? Of het slaan van Lieke door Brian bij de paardenbak?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand goedpraten, ik ben ben eerlijk tegenover mezelf. Het is een fijn gevoel, kan ik je zeggen.
Ja, die mensen zijn er.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Er zijn altijd mensen, die pretenderen alles beter te weten en het ophangen aan een redelijke intuitie en dan ook nog doen of het onder haar/zijn eigen ogen is gebeurd. Arrogantie ten top!
Dat is geen antwoord op wat ik je vroeg. Als het je dochter was, zou je haar dan hetzelfde zeggen als wat je tegen ons zegt? Als moeder?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vond het allemaal reuze meevallen. Amanda kreeg heel veel liefde en ook zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden. Geldt voor Claire, Lieke, Amanda, en voor iedereen die daar gezeten heeft.
Ja, mag ik dat naast me neerleggen, want ik weet niet wat, het is niet te controleren, en ik kan daar dus niets mee. De fans vast wel. Help yourself.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij zegt dat hij iets gelooft....
Hij zegt dat hij wat meer heeft waargenomen.....klein verschil hoor
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond met name de eeuwige 'Ik vraag je een vraag' van Brian enorm sterk..grin
Er was inderdaad lang een topic met grappige uitspraken, heb hem kunnen vinden via google, op VOL.
Dat is meer dan de moeite waard om even door te lezen..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264
dat was zo leuk, dan wist tie niet meer waar hij het zoeken moest...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |