Dat wil ik ook!quote:Op maandag 23 juni 2008 17:17 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent niet meer single! Je zit vast aan een relatie!
Nee joh.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:17 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent niet meer single! Je zit vast aan een relatie!
eerst je collega, dan de griep, druk menneke ben jequote:Op maandag 23 juni 2008 17:38 schreef kastanova het volgende:
Kut, volgens mij heb ik een beste griep te pakken ofzo.
of een SOA/relatiegeschenkjequote:Op maandag 23 juni 2008 17:38 schreef kastanova het volgende:
quote:Het ziekteverloop van Aids AIDS
Aids begint met het besmet raken van het lichaam met het HIV-virus. De persoon is dan seropositief maar heeft nog geen AIDS, hij is alleen besmet met het HIV-virus. De meest mensen ontwikkelen geen symptomen waardoor veel mensen niet eens merken dat ze besmet zijn geraakt met HIV. Ze voelen zich gewoon gezond en zijn dus niet ziek. Sommige mensen ontwikkelen wel symptomen. Deze mensen krijgen symptomen die lijken op die van de griep, namelijk:
Hoofdpijn
Koorts
Moeheid
Opgezwollen klieren
Deze symptomen verdwijnen in een periode van een week tot een maand. De meeste mensen denken dan ook dat ze de griep hebben gehad en gaan er niet vanuit dat ze besmet zijn met HIV. Na deze symptomen te hebben gehad voelt de persoon zich gewoon gezond. Hij is dus niet ziek en merkt er dus niets van dat deze besmet is.
Of een iets gister opgelopen.... Hoe doe jij dat eigenlijk!!?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:38 schreef kastanova het volgende:
Naja, die collega-contacten hebben me nú al de nodige voordelen gebracht.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:38 schreef Logician het volgende:
[..]
eerst je collega, dan de griep, druk menneke ben je
Met m'n pé-nís.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Of een iets gister opgelopen.... Hoe doe jij dat eigenlijk!!?
Dat doe ik alleen bij de héél kinky vrouwenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ding is toch alleen om mee te plassen?
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij de héél kinky vrouwen.
DOEN!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:44 schreef m-niki het volgende:
[..]
oh daar!!! ik dacht dat het op de stang zat waar het zadel inzit...
ik had mijn fiets precies twee weken toen ie werd gestolen. Er zat geen vast slot op, maar een kettingslot. Nu zat er wel een vast slot op... er stonden veel fietsen die 'zo goed als nieuw' waren, maar dan echt zo goed als nieuw.
Ik weet niet of ik dat durf hoor, die fiets op z'n kop zetten... ze zaten allemaal aan elkaar vast met zo'n kabel dus dan moet ik eerst die kerel vragen of ie em losmaakt, dan moet ik em voor z'n neus op de kop zetten, nummer vergelijken met het framenummer op de aangifte en er misschien wel achter komen dat het NIET mijn fiets is...
ben wel een held, maar zo'n held![]()
in zulke gevallen zou ik willen dat m'n pa er was!!!! (en vanachter z'n rug meekijken)
Dat was inderdaad de enige die het tot nu toe voorstelde ja.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de enige die het tot nu toe voorstelde ja.
En dat terwijl mijn bedpartner toch niet echt gesloten tegen me zijn wat betreft hun fantasiën.
Conclusie: Vrouwen houden hun haar graag droog.
Ik zit te lang op FOK! om het verhaal van Miss.Aandacht4you niet te kennenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Logician het volgende:
[..]
en ik was nog wel zo subtiel voor mijn doen!!
Ach ja, m-niki kent inmiddels ook enkele andere relationele horror-verhalen, dus dat was nog maar het topje van de ijsbergquote:Op maandag 23 juni 2008 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit te lang op FOK! om het verhaal van Miss.Aandacht4you niet te kennen
Kun je niet met een paar FOK!sters wat beginnen? Een paar van die aandachtshoertjes? Het levert geweldig leesvoer op.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, m-niki kent inmiddels ook enkele andere relationele horror-verhalen, dus dat was nog maar het topje van de ijsberg. Dat die nooit het internet hebben gehaald is puur omdat misscutie de topics zelf startte
.
Hier over nog evenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 van m'n meest gewaardeerde eigenschappen schijnt juist te zijn dat ik zo goed naar anderen kan luisteren.
Naar meningen over mij persoonlijk inderdaad aanzienlijk minder, maar ja, de meeste mensen kan ik meer over hun persoonlijkheid vertellen dan zijzelf dus waarom zou ik hun mening over mij dan serieus nemen?
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar dat is slechts een select groepje dat ik vrij hoog inschat qua mensenkennis en intelligentie.
En uiteraard weet ik hoe arrogant en betweterig dit allemaal overkomt, maar ik schat m'n zelfkennis dan ook vrij hoog in.
Júist omdat ik inmiddels op de meeste gebieden m'n grenzen afgetast heb; Door schade en schande wordt men wijs.
Uh, dat heeft ie toch al lang gedaan.. ?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je niet met een paar FOK!sters wat beginnen? Een paar van die aandachtshoertjes? Het levert geweldig leesvoer op.
Dan had ik MLI dus niet zo snel weg moeten jagenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je niet met een paar FOK!sters wat beginnen? Een paar van die aandachtshoertjes? Het levert geweldig leesvoer op.
Nee man, dat waren allemaal vette hoaxesquote:Op maandag 23 juni 2008 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Uh, dat heeft ie toch al lang gedaan.. ?
Xen en misscutie waren de enige vrouwen waar ik uberhaupt iets mee gedaan heb.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Xennia, MUUS, en .. logican?!
Als ik af toe bepaalde topics lees, zijn er velen hier die je goddelijke gaven toedragen......tot het sneue toe.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xen en misscutie waren de enige vrouwen waar ik uberhaupt iets mee gedaan heb.
Muus, Logician, Heksehiel en Mokster waren allemaal in scene gezet.
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xen en misscutie waren de enige vrouwen waar ik uberhaupt iets mee gedaan heb.
Muus, Logician, Heksehiel en Mokster waren allemaal in scene gezet.
Op het werk is het eigenlijk nog veel erger.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als ik af toe bepaalde topics lees, zijn er velen hier die je goddelijke gaven toedragen......tot het sneue toe.![]()
kan jij niks aan doen, vind je vrij nuchter overkomen.
god ja!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, m-niki kent inmiddels ook enkele andere relationele horror-verhalen, dus dat was nog maar het topje van de ijsberg. Dat die nooit het internet hebben gehaald is puur omdat misscutie de topics zelf startte
.
Het zojuist genoemde "Nuchter" is een term die wat dat betreft wel passend is denk ik.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef m-niki het volgende:
[..]
god ja!
sjees...nog nooit zoveel verhalen over gefreakte wijven bij elkaar gehoord....terwijl je zelf onder de omstandigheden redelijk aardig/lief bleef!
mijn hoofd jaquote:Op maandag 23 juni 2008 19:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh nee, Logician heb ik wel min of meer geneukt.
Blowjob?quote:
Huh? Ik kan me eigenlijk maar 1 daadwerkelijk swaffelslachtoffer herinneren eigenlijk...quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh? Ik kan me eigenlijk maar 1 daadwerkelijk swaffelslachtoffer herinneren eigenlijk...
Hé wacht, dat was toevallig ook een Fokster. Ben alleen haar naam ff kwijt
.
Maar je vindt het wel leuk om geswaffeld te worden?quote:
Ik vraag me echt bloedserieus af of ze dat nu inderdaad bedoeldequote:Op maandag 23 juni 2008 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel leuk om geswaffeld te worden?![]()
Pwned, Logiquote:Op maandag 23 juni 2008 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel leuk om geswaffeld te worden?![]()
Ah, je voelde nattigheidquote:
Ja, dat dacht ik ook eigenlijkquote:
Sziget is supergaaf. ben er 2 jaar geleden een dag geweest omdat we toevallig in Boedapest verbleven.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:05 schreef m-niki het volgende:
oeh oeh oeh oeh!
een vriend belde net om tussen neus en lippen door te vragen 'wanneer Sziget ook alweer was dit jaar'
vorig jaar zou ik met hem erheen, maar dat ging niet door omdat ie al een vakantie had gepland met z'n vriendin..
dit jaar gaan twee vrienden van ons die kant op met de auto (die gaan naar het Balaton meer en een ander festival: Ozura - als je van techno en GOA en vage shit houdt midden in Hongarije op een door God verlaten weiland, dan moet je daar zijn) en en en en.we zouden dan wel een flink eind mee kunnen rijden.. hij wist het nog niet zeker, maar misschien dat ie wel zou gaan en of ik dan mee wilde graag.
Oh WILL I????
ik zie o.a. staan:
The Killers, the Kooks, Roisin Murphy, Jamiroquai, R.E.M., en dat is al genoeg voor mij om erheen te willen (die eerste drie alleen al!)
en het kost geen ruk (7 dagen voor 150 euro met camping erbij) en het is zooo waanzinnig gaaf: zeven dagen lang tussen allemaal mensen uit heel Europa, 24 uur lang muziek per dag, ontzettend goedkoop drinken en eten, mensen ontmoeten en weer kwijtraken, dansen, drinken, slapen, ouwehoeren... overal is wel wat te doen (theater, dans, films, allemaal activiteiten) als je dit hebt meegemaakt, dan vind je Lowlands/ Werchter een ienieminie festivalletje waar geen fok te doen is
Ben er twee jaar terug geweest en ik wil weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
(vanaf nu ga ik die vriend stalken dat we gaan, dat begrijp je)
-edit-
alleen al voor de emmer (!!!) pina colada voor nog geen euro zou ik terugwillen
en een halve liter bier kost daar ook niks...
Jij staat daar links bij het Ariel reclamebord met een shirt met verticale strepen en een kalend achterhoofd?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Sziget is supergaaf. ben er 2 jaar geleden een dag geweest omdat we toevallig in Boedapest verbleven.
Emmertje cocktail was toen geen Euro hoor, 10 Euro, en een halve liter bier voor een euro.
[ afbeelding ]
En tevens een foto waar ik opsta....
Ik zie alleen maar een paar mooie billen op die fotoquote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij staat daar links bij het Ariel reclamebord met een shirt met verticale strepen en een kalend achterhoofd?
Ik heb een strak kontje, ik weet het....quote:Op maandag 23 juni 2008 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een paar mooie billen op die foto
Hahaha dan ben jij vast diegene met die blauwe tanktop aan, op de rug gezien. Nee ik bedoelde die vrouw in die witte rok.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een strak kontje, ik weet het....
Daar rechts met dat lange haar?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb een strak kontje, ik weet het....
Ben trouwens die mouwloze.
Nou ja, dat hoorde ik van een groep jongelui die alleen maar emmertjes aan het zuipen waren.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:53 schreef m-niki het volgende:
ik was er dus 2 jaar terug, maar als jij 10 euro voor een emmer cocktail hebt betaald, dan ben je wel flink afgezet toen!!
(ok ok, die euro was overdreven, het was volgens mij 3 euro ongeveer dan want je moest met zloti betalen? of hoe heette het)
das in polen schat, hongarije heeft de forint. Heb er nog iets van 1000 liggen hier namelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:53 schreef m-niki het volgende:
ik was er dus 2 jaar terug, maar als jij 10 euro voor een emmer cocktail hebt betaald, dan ben je wel flink afgezet toen!!
(ok ok, die euro was overdreven, het was volgens mij 3 euro ongeveer dan want je moest met zloti betalen? of hoe heette het)
Ach, ik had elf jaar geleden ook lang haar, daar is ook weinig meer van over.quote:
Ik heb mijn lange haar nog steeds, eigenlijk. Netjes in een vlecht van 30 cmquote:Op maandag 23 juni 2008 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik had elf jaar geleden ook lang haar, daar is ook weinig meer van over.
Het is nu zo'n 0,5 mm. Alweer te lang eigenlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb mijn lange haar nog steeds, eigenlijk. Netjes in een vlecht van 30 cm
Erm, weggejaagd?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan had ik MLI dus niet zo snel weg moeten jagen.
Ik heb het nu gewoon netjes en casual kortquote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nu zo'n 0,5 mm. Alweer te lang eigenlijk.
Idem. Ik ben krap een halve meter kwijtgeraaktquote:Op maandag 23 juni 2008 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik had elf jaar geleden ook lang haar, daar is ook weinig meer van over.
Zei iemand daar wat?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
ik zit echt in een andere tijdzone he??
True. Maar zit er de laatste tijd serieus over na te denken om een boblijn te laten knippen. Vind alleen dat ik het dan óf blond, of zwart moet verven om het niet te truttig te maken. Vind het wel tof staan bij sommige vrouwen.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef m-niki het volgende:
ah ja, forint! It all comes back...
..ik vind m'n haar al kort als het net over m'n schouders heen valt
Ja, maar je babbelt dan ook vaak in het luchtledigequote:Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
ik zit echt in een andere tijdzone he??
ik heb het heel af en toe tot over de schouders, als ik eens in de vier jaar besluit dat er een heel stuk af moet! Dan moet het 'kort'quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef MLI het volgende:
Ik krijg van een boblijn een gruwelijk zeurderig hoofd, begin er nooit meer aan.
Net als m-niki altijd tot over de schouders. Ik draag het bijna altijd los, tenzij ik geen tijd heb om mijn haren te föhnen.
Nee Q, te makkelijk, te makkelijk...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef MLI het volgende:
Ik krijg van een boblijn een gruwelijk zeurderig hoofd
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef MLI het volgende:
Ik krijg van een boblijn een gruwelijk zeurderig hoofd, begin er nooit meer aan.
Net als m-niki altijd tot over de schouders. Ik draag het bijna altijd los, tenzij ik geen tijd heb om mijn haren te föhnen.
Ik ga toch eens in de drie maanden wel naar de kapper, maar laat het meestal wel knippen zodat het ruim over mn schouders valt, maar ik wil wel eens wat anders.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik heb het heel af en toe tot over de schouders, als ik eens in de vier jaar besluit dat er een heel stuk af moet! Dan moet het 'kort'![]()
doorgaans komt het tot m'n ellebogen of langer... (maar na de zomer vind ik dan wel dat er een stuk of 15 cm. af moet vanwege dode punten enzo)
Na die borderline opmerking heb ik je nooit weer gesprokenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Erm, weggejaagd?
Trouwens hee, kom anders gewoon naar Brussel als je goeie verhalen wil creeëren.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
Waar is iedereen? Toch niet aan het single-af aan het raken!
Het idee alleen al!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
huh I wish....quote:Op maandag 23 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
optimistquote:Op maandag 23 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
Morgen school en dan woensdag -> vrijdag 8:30 -> 17:00. Zo kom ik nooit aan de vrouw natuurlijk!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:57 schreef Tegan het volgende:
Maandagavond.
* Tegan heeft vr-ma gewerkt en is nu drie dagen vrij!
Sterktequote:Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef Den_Haag het volgende:
lekker hoor. ik moet nog 5 dagen
Dus ik kan langskomen...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:00 schreef Nexie het volgende:
[..]
Morgen school en dan woensdag -> vrijdag 8:30 -> 17:00. Zo kom ik nooit aan de vrouw natuurlijk!
Ik heb wel een heel kantoor aan mezelf nu omdat iedereen op vakantie is
Nou, door omstandigheden. Toendertijd was ik simpelweg labiel en ik had een week waarin ik elke man uit mijn lijst blocktequote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Na die borderline opmerking heb ik je nooit weer gesproken.
uhu ben er erg tevreden over eigenlijkquote:
Doe es niet, dat oranjequote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu ben er erg tevreden over eigenlijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wtf?! Ben ik een borderline-trigger ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, door omstandigheden. Toendertijd was ik simpelweg labiel en ik had een week waarin ik elke man uit mijn lijst blockte. Jou heb ik nooit meer toegevoegd.
Sure, weet alleen niet of de baas dat op prijs stelt. Doe je voor als een (potentiële) klant!quote:
Ogenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
En je bent bijna 30 !?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Er is je inderdaad iets overkomen; je maakte voor het eerst persoonlijk kennis met Kastaquote:Op maandag 23 juni 2008 22:24 schreef MLI het volgende:
@ kasta, dat ben je zeker niet. Met 2 gesprekken op MSN zet je mijn wereld niet op z'n kop maar er is me toen iets overkomen. En ik wist dat je nee ging zeggen.
Dawg, kom er maar in
Hoest eigenlijk met die politie dude, of was dat een overwinning van vorige week?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:24 schreef MLI het volgende:
@ kasta, dat ben je zeker niet. Met 2 gesprekken op MSN zet je mijn wereld niet op z'n kop maar er is me toen iets overkomen. En ik wist dat je nee ging zeggen.
Dawg, kom er maar in
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er is je inderdaad iets overkomen; je maakte voor het eerst persoonlijk kennis met Kasta.
Dat is zooooo last week.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest eigenlijk met die politie dude, of was dat een overwinning van vorige week?
Ik moest wel hardop lachen. Maar ik was niet erg onder de indruk, kan waarschijnlijk ook niet want jouw briljante persoonlijkheid laat zich niet omvatten in 2 MSN gesprekken.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er is je inderdaad iets overkomen; je maakte voor het eerst persoonlijk kennis met Kasta.
Ik wil het er niet meer over hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest eigenlijk met die politie dude, of was dat een overwinning van vorige week?
Goed punt. Doorgaans heb ik toch wel 2 persóónlijke gesprekken nodig om iemand omver te blazen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik moest wel hardop lachen. Maar ik was niet erg onder de indruk, kan waarschijnlijk ook niet want jouw briljante persoonlijkheid laat zich niet omvatten in 2 MSN gesprekken.
Omdat ik net als nu elke precies antwoord geef als de discussie weer net ergens anders aangekomen isquote:Op maandag 23 juni 2008 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af waarom Kwaakvaak?
Zou je wel een leuk experiment vinden, of niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goed punt. Doorgaans heb ik toch wel 2 persóónlijke gesprekken nodig om iemand omver te blazen.
Rood haarquote:Op maandag 23 juni 2008 22:20 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
fooowtoooooo
Ik kan je in ieder geval alvast vertellen dat ik je na 4 uur al meer over je persoonlijkheid kan vertellen dan je zelf wist.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Zou je wel een leuk experiment vinden, of niet?
Geniale site hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:30 schreef Logician het volgende:
grappig, schrijf me net voor de gein in op paiq, en de eerste match, blijkt een kerel te zijn waar ik donderdag avond toen ik met cue uit was een hele tijd mee heb zitten lullen"hey ken ik jou niet ergens van?"
![]()
ernstig, geef je aan dat je geen jongere jongens wilt, eerste chat 23quote:
Wat doe je dit weekend?quote:
Nee, ik krijg het spaans benauwd. Volgens mij reed hij vandaag langsquote:
Geniaal, dat zeg ik.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ernstig, geef je aan dat je geen jongere jongens wilt, eerste chat 23ik zo huh?! 23?? hij zo huh?!! 30?
Heb daar ook een tijdje rondgekeken, maar vond het niks.quote:
Krijg je d'r ook nog een rondleiding door Brussel bijquote:Op maandag 23 juni 2008 22:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval alvast vertellen dat ik je na 4 uur al meer over je persoonlijkheid kan vertellen dan je zelf wist.
Brussel stinkt naar visquote:Op maandag 23 juni 2008 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Krijg je d'r ook nog een rondleiding door Brussel bij. Maar je doet het toch niet dus waar zou ik me druk over moeten maken?
Genoeg slowchat.
Een stalkende flik, moet niet veel gekker worden met jouquote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het spaans benauwd. Volgens mij reed hij vandaag langs. En dat terwijl ik gisteren duidelijk heb gemaakt (via SMS nadat hij er zelf naar vroeg) dat ik een paar dagen alleen wil zijn. Toen hij vroeg of het aan hem lag, heb ik geantwoord dat hij het niet moet vragen via SMS als hij het antwoord niet via SMS wil.
Hoe laat moet ik je ophalen dan?quote:
Nvmnd. En ik wist dat ik gelijk zou krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Brussel stinkt naar vis.
Mail je agenda maar even door naar m'n mailadres, dan zal ik kijken wanneer ik een gaatje voor je kan vinden te Almelo of Nijmegen.
Waarin?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Nvmnd. En ik wist dat ik gelijk zou krijgen.
Mooi, pm me even je adres en dan zal ik er zijn!quote:
Duh.quote:
Ach ja, het is niet alsof haar clit uberhaupt een functie heeft ofzo.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
Kaasrasp over de clit, dat is denk ik zelfs voor elegy over het randje :p
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet alsof haar clit uberhaupt een functie heeft ofzo.
Is die dan helemaal stuk of heeft ze gewoon in al die tijd gewoon niet iemand kunnen vinden waarbij ze dermate goed kon ontspannen en gestimuleerd worden dat ze toch gewoon het begeerde orgasme een keer bereikt heeft,quote:Op maandag 23 juni 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet alsof haar clit uberhaupt een functie heeft ofzo.
Maar jij hebt dan ook nog nooit met mij gedate.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:01 schreef MLI het volgende:
Kasta, hoe moet ik weten dat jij het druk hebt?![]()
En je weet zelf ook dat het geen compleet drama zou worden, dat heb ik zelf ook nog nooit meegemaakt.
Ik ben nog nooit klaargekomen en daar heb ik een topic over.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:01 schreef Logician het volgende:
wie is zij?
als ik alles de laatste maanden beetje gevolgd heb, gaat het nog steeds over mli in deze.quote:
ah okay, srryquote:Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit klaargekomen en daar heb ik een topic over.
en ik mijn bed in, het wordt weer een kort nachtje vrees ikquote:Op maandag 23 juni 2008 23:02 schreef Feitosa het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik vrijgezel ben. Al dat gezever vermoeid me.
En nu slinger ik m,n PS3 aan.
Ach, da's peanuts. Wat dacht je van een roestige appelboor door de klit, een kurkentrekker in de pisbuis en een roestige kaasschaaf over den tepelsquote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
Kaasrasp over de clit, dat is denk ik zelfs voor elegy over het randje :p
Maar hey, anders ga ik gewoon een paar keer naar Nijmegen, op de derde date kruip ik bij Kasta in bed want dan ben ik toch verliefd en dan kom ik wel klaar.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Gezien de speculatie van kwaakvaak, samenvatting: ik kan niet genoeg ontspannen, psychische barrière
hoho geen speculatie van mij, ik wist het namelijk uit je eerdere verhalen. Maar ik wist niet of het iets psychisch was, maar die kans was natuurlijk erg groot omdat dat eigenlijk de enige barriere kan zijn. Vaak door een sexueel verleden als misbruik/verkrachting/sexuele onzekerheid.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Gezien de speculatie van kwaakvaak, samenvatting: ik kan niet genoeg ontspannen, psychische barrière
Was niet gekwetst, ik zie niet in waarom ik er niet open over zou zijn want 1 op 5 vrouwen komt nooit klaar.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoho geen speculatie van mij, ik wist het Maar ik wist of het iets psychisch was, maar die kans was natuurlijk erg groot omdat dat eigenlijk de enige barriere kan zijn. Vaak door een sexueel verleden als misbruik/verkrachting/sexuele onzekerheid.
Nogmaals sorry als ik er te diep op in ga maar het is zeker niet mijn bedoeling iemand te kwetsen, heb gewoon iets meer als een natuurlijke intresse in dat soort zaken
Truste Logi.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef Logician het volgende:
ik ga boek lezen op de bank,truste vast allemaal
Tis alleen erg klote..quote:Op maandag 23 juni 2008 23:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Was niet gekwetst, ik zie niet in waarom ik er niet open over zou zijn want 1 op 5 vrouwen komt nooit klaar.
Als je een trio wilt, moet je naar Nijmegen komen, als je in míjn bed wilt kruipen zul je echter naar Almelo moeten tuffen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar hey, anders ga ik gewoon een paar keer naar Nijmegen, op de derde date kruip ik bij Kasta in bed want dan ben ik toch verliefd en dan kom ik wel klaar.
Zeker.. ken het wel half, want ik heb het alleen bij kerels dat het niet luktquote:Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Mwah, eerder zonde want ik loop wel iets moois mis. Komt heus wel een keer.
Eind juli kan ik 3 wekenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:00 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ben ineens 1-6 juli vrij. Dus ik dachtlast minute boeken en gaan maar. Maarja, niemand kan natuurlijk mee[ afbeelding ].
Wheeeeeehehe, waar tover je in godsnaam dát cijfer vandaan? Uit de koran ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Was niet gekwetst, ik zie niet in waarom ik er niet open over zou zijn want 1 op 5 vrouwen komt nooit klaar.
Het jaarlijkse onderzoek van Durex.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wheeeeeehehe, waar tover je in godsnaam dát cijfer vandaan? Uit de koran ofzo?.
dat ging volgens mij over klaarkomen tijdens penetratie...quote:
Misschien stond er dat 1 op de 5 vrouwen niet altijd klaar kwam, maar zelfs dan lijkt het me vrij ruim.quote:
Klaarkomen van pure penetratie zonder clitorale stimulatie is 1 op de 9 zover ik weet.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef m-niki het volgende:
[..]
dat ging volgens mij over klaarkomen tijdens penetratie...
en ik denk dat het cijfer dan nog hoger moet zijn (3 op 5?)
er is zelfs twijfel over het bestaan van de G-spot, er is wel een kleine plek waar een verdikking zit van zenuwen, maar zo gevoelig als de clitoris is dat niet. Schijnt dat er flink tegenaan gebeukt moet worden in een bepaalde hoek..blablalbal
zit ik goddomme over sex te praten op een kutmanier..sorry!
g-spot is wel makkelijk te vinden idd maar het is mij nog nooit gelukt om dáárvan klaar te komen... hoeft ook niet, lukt ook wel op de andere reguliere manierquote:Op maandag 23 juni 2008 23:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Klaarkomen van pure penetratie zonder clitorale stimulatie is 1 op de 9 zover ik weet.
En de G-spot is op zich vrij makkelijk te vinden, maar de meeste vrouwen vinden het "plasgevoel" wat er mede door opgewerkt wordt te overheersend om ook daadwerkelijk een hoogtepunt te bereiken.
En ik krijg er altijd kramp van in m'n vingers.
ben je nu sarcastisch of mag ik mij gecomlimenteerd voelen dat een vrouw zoiets zegt?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef m-niki het volgende:
sjeeees Logician je bent echt supermooi!!!!
Dat is een compliment. Ik vind je ook mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:16 schreef Logician het volgende:
[..]
ben je nu sarcastisch of mag ik mij gecomlimenteerd voelen dat een vrouw zoiets zegt?
ik ga nu echt maar eens slapen![]()
Present. Checkt gelijk posthistory.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef Logician het volgende:
Ik ging echt slapen, tot ik bijna van woede uitelkaar barstte in een bepaald topic....![]()
MLI?![]()
Misschien moet ik gewoon pot worden
echt er is maar 1 user die mij ooit eerder over de zeik heeft gekregen op fok, maar dit slaat echt nergens op...quote:
Ow ik ben niet de enige die dat vindquote:
Maar dan word je gebanned!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:57 schreef Logician het volgende:
[..]
ik zat echt even tegen de "sterf" aan zeg maar
30, dan is een vrouw op haar best.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef Logician het volgende:
[..]idd, terwijl ik vroeger toch echt dacht dat 30 het einde van de wereld zou zijn
Ah, vandaar dat ik vrijgezel benquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
30, dan is een vrouw op haar best.
Sterkte dus!
Als je het ludiek brengt, mag het wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:58 schreef Logician het volgende:
[..]
I knowdus toch maar niet, ik ben een mietje
Ik spreek schijnbaar zo goed abn dat ik er soms mee gepest word...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Als je het ludiek brengt, mag het wel.
Trouwens, ik ben benieuwd naar iedereens accent!
Ikzelf heb een heel gaar accent ontwikkeld, half Vlaams (vooral als ik zat ben, maar dat komt omdat ik dronkenschap associeer met Vlaanderen) maar in Nederland schakel ik binnen een paar uur weer over op mijn Hollandse accent. Accentloos eigenlijk. En als ik dan naar Brussel ga, duurt het wel weer een paar dagen voor ik weer Vlaams spreek.
Vrijgezel zijn is toch geen probleem? Je kan heerlijke seks hebben en geen gezeik van relaties. En je kan met scharrels ook leuke dingen doen die je anders met een vaste relatie zou doen...quote:
Tegan is een brabo, zelfde als MNRquote:
Q.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:08 schreef MLI het volgende:
Wie vergeet ik?
Jij leest aan de hand van andermans posts het accent af?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:22 schreef MLI het volgende:
Q. Gerwin. De man van de oneliners. Die heeft een licht oost-accent.
SUBTIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn is toch geen probleem? Je kan heerlijke seks hebben en geen gezeik van relaties. En je kan met scharrels ook leuke dingen doen die je anders met een vaste relatie zou doen...
Beetje creatief he, je bent 30, geen 60.
Ik heb geen zin om je posthistory door te checken. En ik trap niet in je username.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij leest aan de hand van andermans posts het accent af?![]()
Wat is mijn accent?
Subtiliteit is als een druppel koude massageolie op een warm vrouwenlichaam op zondagochtend. Heerlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef MLI het volgende:
[..]
SUBTIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_!!!!!
*mental picture van Logician bezig met een banaan*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:04 schreef Logician het volgende:
Ik ga nog maar eens een poging wagen, boekje mee naar bed speelgoed mee en gaan met die banaantruste allemaal
![]()
Mij, en nu ga ik pitten. Mzzl.quote:
Kom op zeg, dat klinkt gelijk zo corny...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Subtiliteit is als een druppel koude massageolie op een warm vrouwenlichaam op zondagochtend. Heerlijk.
Wat goed ;D Ik Amsterdams/Goois/ABN /beetje West Fries?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:08 schreef MLI het volgende:
kwaakvaak: friese tongval, spreekt thuis waarschijnlijk fries. Skitterend!
Logi: ABN
dawg: vrij zware Brabantse tongval
Liquidootje: Ik denk iets met een bekakte R, randstedelijk sowieso
PF: Beetje Amsterdams/Noord-Hollands![]()
MLI: rare mix NL/Vlaams
kasta: Op z'n Almelooooooooos
Elegy: ABN
mrbox: Ik vermoed licht zachte g, woont wsl net ten noorden van de grote rivieren of zo
JB: Brabants
m-niki: Utrechts, met een bekakte R
Tegan: Lijkt me een Overijsselse, denk Deventer/Zwolle. Geen superzwaar accent.
Wie vergeet ik?
Op het werk geloven ze nooit dat ik onder kameraden ook echt Twents praat. Ze geloven niet eens dat ik het kanquote:
Het slijt, het slijt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:22 schreef MLI het volgende:
Q. Gerwin. De man van de oneliners. Die heeft een licht oost-accent.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef m-niki het volgende:
sjeeees Logician je bent echt supermooi!!!!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:08 schreef MLI het volgende:
mrbox: Ik vermoed licht zachte g, woont wsl net ten noorden van de grote rivieren of zo
Wie vergeet ik?
Kasta, je bent de goedheid zelve, maar nu moet je echt ophouden. Je hoeft een vrouw niet direct te wantrouwen omdat ze je een compliment geeft als je nu het gevoel hebt dat haar compliment niet oprecht is, a la.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 05:41 schreef kastanova het volgende:
Gisteren van een trainee wel alvast het mooiste compliment gekregen van deze week; ze had nog nooit iemand met zo'n rustgevende, zalvende stem meegemaakt.
Uhuh, vast weer zo'n simplistische omhoogneukslet.
Duh!quote:
Wordt al een aantal dagen (+/- 1,5 week) net voor 6u wakker. Waarom mag Joost weten.. maar blijf altijd gewoon liggen. Een uurtje slaap is meer dan welkom.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 05:31 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net een paar uur geslapen, en nu ben ik weer klaarwakker.
MLI vergeet de helft en loopt een beetje achter,quote:
Dat dus. Staat echt goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dat korte haar staat je echt goed!
![]()
Dat zeg ik dus ookquote:
Wat opzichzelf toch een hele prestatie is voor een export brabo die een groot deel van zijn leven in zeeland,zuid holland en belgie verbleven isquote:kwaakvaak: friese tongval, spreekt thuis waarschijnlijk fries. Skitterend!
quote van liquido? want dan zal ie mij wel weer vergeten zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat opzichzelf toch een hele prestatie is voor een export brabo die een groot deel van zijn leven in zeeland,zuid holland en belgie verbleven is
Exen zijn raar trouwens.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is nog steeds single. Behalve PF natuurlijk.
Aanpassen aan wat? En waarom?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:39 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Exen zijn raar trouwens.
Nu wil hij zich ineens aanpassen...
en ik word daar onzeker van.
Als er iets is wat ik haat, is het onzeker zijn.
Jé sprékt vast plat haogsquote:
naah MLI en ze is jou niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
quote van liquido? want dan zal ie mij wel weer vergeten zijn
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:08 schreef MLI het volgende:
Wie vergeet ik?
Hij praat niet gemakkelijk en nu wil hij me ineens in al zijn gevoelens laten delen.quote:
Ik was gister uitquote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef Nexie het volgende:
Wtf ik zet zo een muziekje op en gooi er opeens een dikke dansmove uitWaarom ben ik niet in een club?!
Oh ja..maandag
Is hij lekker op tijd mee dan, als hij dat pas doet nadat de relatie uit is. Ik heb een beetje het gevoel dat hij een klein beetje moeite heeft om je los te laten, klopt dat? Het is uit, jij bent er niet meer om zijn gevoelens te delen. Toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Hij praat niet gemakkelijk en nu wil hij me ineens in al zijn gevoelens laten delen.
Ik heb dat heel vaak gevraagd, omdat ik het er moeilijk mee had en het kon niet, en nu...
Vind het gewoon raar.
probeert-ie je terug te winnen, denk je?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef JanesBrownie het volgende:
Hij praat niet gemakkelijk en nu wil hij me ineens in al zijn gevoelens laten delen.
Ik heb dat heel vaak gevraagd, omdat ik het er moeilijk mee had en het kon niet, en nu...
Vind het gewoon raar.
Welkom. Neen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 05:02 schreef Syheriat het volgende:
Iemand nog wakker?![]()
Voordeel van 'n vriendin is wel dat ze me gewoon zou dwingen nu te slapen in plaats van al die tijd wakker te zitten lezen/computeren. Maargoed, single hier meld zich.
En MLI, kom je wel klaar door zelfbevrediging?
ik praat ech geen Kleurendals, ik slik alleen de laatste T in en daar moet je respek veur hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef MLI het volgende:
Garrister heeft een zachte g. En een arnhems achterbuurtaccent
Jè môt gewaun jè bek hauwe, andèghs brèk ik jè pautuh!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Jai moet gewoon je bek houwe, anders breek ik je potuh!!!
Vitasse Ernhem?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik praat ech geen Kleurendals, ik slik alleen de laatste T in en daar moet je respek veur hebben.
Zooooo, kump hee ok anzetten met zien mooie accent.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jè môt gewaun jè bek hauwe, andèghs brèk ik jè pautuh!
paar puntjes op de i.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
Jè mot gewaun jè bek hâhwe, andâhs breik ik juh pautuh! Fuile Klapmegaul! Kankahleiâh!
nee danku, godzijdank geen foebelfan.quote:
Jij hebt mijn stam nooit gezien. Maar hij mag er wezen idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:16 schreef MLI het volgende:
En Garrister heeft een charmant accent, al zeg ik het zelf. Zachte g dus je hoort dat hij van Arnhem/Nijmegen komt en ook nog een mooie stam.
En ik waun hieâh pas sins èn septembâh twaidausentsèvâhquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Zooooo, kump hee ok anzetten met zien mooie accent.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij hebt mijn stam nooit gezien. Maar hij mag er wezen idd.
Ik ook niet zo hoor, maar ik ben daar wel eens een paar van die Vitesse supporters tegengekomen... omgquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee danku, godzijdank geen foebelfan.
Tss.. ben ik 1 weekend wat minder actief online,raak ik gelijk in de vergetelheid..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:08 schreef MLI het volgende:
Wie vergeet ik?
Deels, praat redelijk ABN maar mss zit er een lichte oosten des landse Ooo inquote:
Koekstad!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
probeert-ie je terug te winnen, denk je?
Doet mijn ex ook, maar dan vooral omdat hij al mijn gangen nagaat op internet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Maar hij leest mee, dus vind ik het af en toe wat raar om t over hem te hebben
Heeft veel gelijkenissen met Deventers. Waar in Zutphen heb je gewoond? Ik ben opgegroeid in Warnsveld maar daarna ben ik aan de IJsselkade gaan wonen en later nog een half jaartje in Leestenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Koekstad!
Forza Eagles Olé Olé
Heb zelf lang in Zutphen gewoond, das mien tog een aksent, man. Vreuger, toen de keie nog op de ôuwe Êselbrug lágah.
Kom oorspronkelijk uit Apeldoorn, vandaar mijn rrrrr. Hoewel ik ook wel plat Apeldoorns kan, maar dat wordt daar amper gesproken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Koekstad!
Forza Eagles Olé Olé
Heb zelf lang in Zutphen gewoond, das mien tog een aksent, man. Vreuger, toen de keie nog op de ôuwe Êselbrug lágah.
Deventer is al niet echt wat, maar in Zutphen zou ik het nog geen maand uithouden denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Heeft veel gelijkenissen met Deventers. Waar in Zutphen heb je gewoond? Ik ben opgegroeid in Warnsveld maar daarna ben ik aan de IJsselkade gaan wonen en later nog een half jaartje in Leesten(kutwijk zeg!) en uiteindelijk weggegaan omdat ik er mijn heil niet echt vond.
Eerst bij de Deventerweg, maar m'n ouders wonen nu in de Rembrandtstraatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Heeft veel gelijkenissen met Deventers. Waar in Zutphen heb je gewoond? Ik ben opgegroeid in Warnsveld maar daarna ben ik aan de IJsselkade gaan wonen en later nog een half jaartje in Leesten(kutwijk zeg!) en uiteindelijk weggegaan omdat ik er mijn heil niet echt vond.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Ben zo blij dat ik weg ben uit Zutphen! Mijn god wat een stad is dat... Daar is dus echt niets te doen. Er is maar een leuke kroeg (Camelot) en daar is alles wel mee gezegdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deventer is al niet echt wat, maar in Zutphen zou ik het nog geen maand uithouden denk ik.
Hoelang heb je daar gewoond?
dat hebben we laatst nog meegemaakt, was nog best gezellig toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:51 schreef JanesBrownie het volgende:
Dat snappen wij wel, maar de exen niet. Na het voor de zoveelste keer wijzigen van wachtwoorden, laat ik het maar zo. Als hij wil weten met wie ik mail en dergelijke,dan moet hij dat maar lekker doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zwaait vrolijk naar alle meelezende ex'en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend he... Dat meelezen, maar eigenlijk is het ook wel een beetje triest he, meelezen en kijken wat je ex allemaal op internet uitspookt. Net alsof je geen eigen leven hebt, en je nog steeds moet op hangen aan je ex. Zou het niet eens tijd worden voor je eigen leven te gaan krijgen ipv je zo te blijven vast klampen aan de strohalm die ze ex noemen
Ach dat is gewoon ziekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat snappen wij wel, maar de exen niet. Na het voor de zoveelste keer wijzigen van wachtwoorden, laat ik het maar zo. Als hij wil weten met wie ik mail en dergelijke,dan moet hij dat maar lekker doen.
Ik noem dat stalkerig, of sneu, of tijd voor een psychquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |